De gezichten en lipsync zien er gewoon slecht uit. Tuurlijk je kan zeggen het is een RPG etc. Maar genoeg rpg's die dat een stuk beter doen. Weet niet wat de issue is. Het is niet Frostbite engine ofzo. Maar ja. Moet zeggen de rest qua wereld en zelfs de combat ziet er nice uit.
Het kan altijd erger, het kan altijd Two Worlds I. Aangezien ik die game helemaal kapot heb gespeeld, ga ik me totaal niet storen aan een paar voor mij kleine minpuntjes in Andromeda. Maar nu ik Liara haar stem heb gehoord vraag ik me af of ik Mass Effect 3 moet gaan rushen? Niet veel zin in eigenlijk, want heb Mass Effect 2 al gerushed en hoop dat we geen save game kunnen importeren in Andromeda, want een compleet nieuw verhaal was volgens mij wel beloofd. Liefst hoor ik Liara dan ook alleen op de achtergrond.
Ik zou idd ook gewoon weer ff opnieuw Mass Effect 3 rushen om Liara's stem te horen, kan jou het schelen kerel.
Klopt, maar Mass Effect I ook en die deed het zelfs al stukken beter. @Reckuuza : Ze mag misschien mijn love interest zijn, maar rushen heb ik ook niet voor haar over. Ik denk dat ik maar op die Catalyst ga schieten, dan gaat de cyclus door namelijk, de reden waarom Liara dat bestandje in je private quarters met je opneemt. Ze houd er vanaf het begin van Mass Effect 3 al rekening mee dat ze het niet zouden kunnen gaan winnen. En ik heb dat einde nog nooit gespeeld bij mijn weten. Ik zie wel wanneer ik het afmaak, Horizon ligt ook naar mij te loeren nu.