Ik ben die problemen ook nog niet tegengekomen en die bugs blijf je altijd houden, voorbeelden zat van de vorige ME games Voor de rest ziet de game er gewoon prima uit, alleen is de voice acting wel matig. En dafuck gasten, dat filmpje zitten wel spoilers in @Hybrid @Reckuuza
Game is verder prima, alleen inderdaad af en toe zijn de gezichten en lip sync niet helemaal in orde. Character creation kan je wel overslaan, gewoon de default ryder nemen. Is duidelijk niet op het niveau als een game als black desert online, maar goed. Had wel gelezen dat ze van engine gewisseld zijn tijdens het ontwikkelen, hadden denk ik beter gewoon met de Unreal engine verder kunnen gaan. Verder moet de Day 1 patch ook nog komen.
Hoe verder ik kom hoe beter het wordt. De personages zijn wennen maar goed, dat was te verwachten. Nu hopelijk wat meer vrijheid (of ik zit aan het eind van de trial ).
Day one patch http://www.psx-sense.nl/271941/mass-effect-andromeda-day-one-patch-details-bekendgemaakt/
Gaat lekker met deze game. Slechte performance op PC en Xbox. Veel bugs. Mensen kunnen geen MP spelen want als er teveel enemies op het beeld komen crashed de game lol.
Slechte performance merk ik niet erg veel van. Soms eens een dipje naar 40fps maar dat is maar zelden.
Ja, maar ik moet zeggen dat ik zeer geboeid ben, de Game ziet nice uit, een tof begin en ik vind de British Asari wel wat hebben, maar ik vind het al veel leuker dan Inquisition, daar vond ik de introductie van je char echt niet cool, Female default Ryder is okay vind ikzelf, dat viel in de eerste ME vies tegen.
Jezus, die ren animatie is echt treurig slecht. Slapstick niveau haha... gelukkig is de gameplay tenminste wel goed. Oh wacht... eff wat reviews checken. /houdt adem vast