1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Wat is dat voor kwaliteit? 8)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee hoor, kijk maar eens goed. Maar ik begrijp dat ze er alweer een fan bij heeft. Goed zeg. :D

Edit: dju, werkt ook niet. Xbw forum statement? :+

SoleSurvivorN7 vindt dit leuk.
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik snap je, maar ik vond meer Planeten in de eerste ME niet fraai, maar Virmire dan als highlight, in de rest van de 2 delen waren ze meer appealing, al was de sfeer gritty. Wat betreft exploring mag het best een omvang hebben, maar de gebieden in Inquisition waren gewoon te huge, soms wist ik gewoon niet hoe ik moest lopen voor de juiste route, en of kwam je ergens als te laag Level, dat werd me een beetje te World of Warcraft, je Party leden waren goed gemaakt, maar ik miste toch wel een Allistair, Morrigan, die twee hebben de beste banter, dialogen ooit geschreven.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Hahahaha dat hadden we nog niet eerder gezien!

Word een beetje moe van al die filmpjes, ja de gezichtsanimaties zijn niet geweldig, get over it.

Tot nu toe bevalt de game prima, de Mako is een soort van terug, alleen heeft ie geen kanon en is ie nogal zwak maar qua exploren is het mooi :cool:

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vanochtend de trial opnieuw gestart met een eigen gemaakte vrouwelijke Ryder, eentje die er naar mijn mening een stuk minder 'meh' uitzag dan Sarah van BioWare zelf en de cutscenes qua expressions zijn gelijk een stuk normaler. En ik blijf erbij, dat proloog gebied is dope. Ik teken ervoor als de rest ook een beetje zo is, maar dat moeten we afwachten.

Trial is in ieder geval afgelopen nu, dus.....back to Zelda it is!

Laatst bewerkt: 17 mrt 2017
  7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik heb nog iets meer dan 2 uur en ik heb eigenlijk net mijn Nomad. Op mijn tempo zal ik de trial niet eens uitspelen :+

VapoChill vindt dit leuk.
  8. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Hetzelfde hier, eerst met iedereen lullen en achter elk hoekje kijken.
    Ben ik op het ship en de trial is voorbij, rip.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha normaal game ik ook op die manier maar ik moest wel alles uit de trial halen vond ik.

Hoewel dat zeg ik nou wel zo mooi...de MP heb ik niet eens getest. Doh! :D

AnubisNefer en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Muziek vind ik zelf ook belangrijk dat dat goed is. En zeker vergeleken met de trilogy wat echt een super soundtrack had.

De gehele soundtrack staat ook al op YouTube. Wat ik er zo'n beetje van heb geluisterd vind ik het niet echt een hele denderende soundtrack. Mass Effect 2 en 3 hadden echt een hele toffe soundtrack. Tot nu toe zijn er maar 2 tracks die ik tof vind en mij dat Mass Effect gevoel geven.

Dit zal voor veel mensen een worst wezen, maar zelf vind ik een goede soundtrack zeker wel bijdragen aan een game.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben van 'zeer uit kijken naar' naar 'reviews afwachten of ik de pre-order niet beter kan annuleren'.
    Dit soort berichten helpen niet.

ME is 1 van mijn favoriete gameseries ooit, maar teveel lijkt er niet op orde in dit deel.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Embargo ging over streamen btw. Wat mensen al doen. Niet reviews. :)

MAD 1976 vindt dit leuk.
  15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah, das nice. Maandag reviews toch?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maandag middag dacht ik ja.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Worden 7/8jes. Lekker boeiend. Het is en blijft Mass Effect en iedereen die de eerste 3 delen dope vond moet deze gewoon instant halen. Period.

X-Junk en Xandorra vinden dit leuk.
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik moet helemaal niks.

Reckuuza, Sonny en MaxxRaptor vinden dit leuk.
  19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maandverband.

De eerste 3 delen zijn voor mij pure liefde.<3
    Dat de nieuwe characters niet direct iedereen weten te overtuigen begrijp ik en als ze een beetje nadenken is dat ook logisch (was met eerste deel van ME exact hetzelfde); je kent ze nog niet.

Waar ik me werkelijk zorgen om maak is de combat-dit lijkt meer run&gun te zijn, minder strategisch als de eerste trilogie (op insane moeilijkheid). Ik vond de combat van deel 2 en 3 echt perfect.

En (jaja) de rare gezichten/animaties; hier en daar kan ik doorheen kijken, stoor ik me niet aan. Maar aangezien de kracht van ME het verhaal en de characters is, en je dus veel praat, kan ik me er wel aan storen als het echt te vaak voorkomt......

Aan de ene kant wil ik niets zien omdat ik er vers in wil gaan, maar aan de andere kant wil ik wel eens zien hoe erg de animaties nou werkelijk zijn, en of het storend is en blijft.

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben iig minder enthousiast dan een tijd terug. Ik wacht het allemaal even af..

Deel Deze Pagina