Attack of the Fanboy - 4/5 PlayStation Universe - 8/10 Polygon - 7.5/10 Destructoid - 6.5/10 Gamespot - 6/10 The Daily Dot - 3/5 IGN - 7.7/10 PC Gamer - 8/10 Videogamer - 7/10 Hardcore Gamer - 3.5/5 ACG Gaming - "Wait for a deep sale / Rent" Eurogamer - No score- probably BioWare's worst RPG yet. Critical Hit - 8/10 Gaming NeXus - 8.8/10 Press Start - 9/10 Game Informer - 8/10 VentureBeat - 5.5/10
Oeh a 7.5 gemiddeld. Dat is matig voor zo game. Was niet echt van plan om hem te halen tenzij die echt goede scores kreeg. Wacht nu wel een tijdje. Als alle bugs eruit zijn, leuk prijsje en misschien een Scorpio patch.
Hier was ik al bang voor. Wat is dat toch met franchises die heerste op de vorige generatie? Deux Ex was ook al zo'n voorbeeld. Die kan je nu voor een appel en een ei halen en dat zal bij deze game ook wel zo zijn over een jaartje ofzo. Games die echt goed zijn haal ik met liefde voor de volle map maar op deze manier is het wel erg aantrekkelijk om het later op te halen voor weinig.
Yep weer een goede serie verneukt. Zeer jammer. De trilogy is echt super en dan met dit aankomen. Haal hem wel een keer uit de budgetbak.
Meh, skip. Ga me alleen maar ergeren of echt ongeïnteresseerd spelen. Andromeda never happened voor mij, laat maar. Beetje klaar met al die fuckups en puur cashmakers van de succesvolle franchises van last gen.
Nog steeds day one voor mij, fuck die reviews, wat ik heb gezien van de eerste 10 uur is het meer dan prima
Wel echt jammer dit. We zaten allemaal te wachten op een nieuwe megatopper. Desondanks zal ik me vast gaan vermaken met deze game.
Wat een teringzooi, ME is de enige game waar ik met deze gen echt naar uitkeek. Wéér een dissapointment. M'n preorder blijft staan maar wat is dit toch weer ongelofelijk zonde. Ben benieuwd wat Angry Joe er van vindt, die zal de game wel een 5 geven.
"The combat crackles and the worlds are lush, but mediocre writing and tepid quests add up to what is probably BioWare's worst RPG yet." Harde woorden van Eurogamer. Game scoort wel nog voldoende, dus er is voldoende moois. Helaas overtuigt de game niet helemaal. Was er al een beetje bang voor, met die filmpjes die zo sterk gericht waren op de combat. Had ook ergens gelezen dat dit niet het A-team van Bioware is? Sorry mensen, maar alleen een goede game van Bioware koop ik graag. Het gaat mij dan juist om de dialogen en verhaal elementen, de basis elementen voor elke goede RPG. Voor goede shooter actie speel ik dan weer Nier of Tf2.
Wat fucking jammer van die quests zeg. En ik zag een review ook zeggen dat de werelden leeg zijn, dus ja...leuk exploren zeg. Ik had na die trial echt wel hoop nog, zeker omdat het sterk begint. Komt er hier echt wel een keertje, maar geen haast. Hopelijk betekent dit niet einde verhaal voor ME net zoals Dead Space zeg. @Zifnap Ja ik vat dat soort shit echt niet. Waarom hebben ze niet het goede BioWare team erop gezet dan? Het is fucking ME. Weird hoor.
Juist, de minste RPG van Bioware vond ik persoonlijk Jade Empire, een mooi gemaakt spel die goede momenten had, maar het enige personage die ik een beetje leuk vond was dat Kokje, jammer gezien het veel potentie had, maar dat was dan ook een expiriment misschien, van Mass Effect verwacht je natuurlijk meer, ook ik ben benieuwd naar de review van Angry Joe
Nog steeds day 1 voor mij, omdat ME. Dat Andromeda het niveau van de eerste trilogie niet gaat halen is al lang en breed duidelijk en had ik ook echt niet verwacht, maar toch wil ik het spelen en zelf ervaren. Onbegrijpelijk dat Bioware en EA niet vol inzetten op deze game. ME is 1 van de beste nieuwe IPs van vorige gen, en heeft een huge following. Hoe kun je daar een B (of zelfs lager) team op zetten? Willen ze zo graag dat deze game faalt? Dachten ze echt dat niemand het zou merken, dat niemand de animaties op zou vallen? Ongelooflijk.
Lol, fuck deze shit. Herken helemaal geen Mass Effect uit de reviews die ik gezien heb. Persona 5 it is
En dan toch die paar sites die een 9 geven en 8. Dat zijn prima cijfers, maar hoe ze op dat soort cijfers komen als je ziet wat de andere sites dan zeggen is gewoon apart. Ik vind het echt shit want ik had naast Zelda deze graag gespeeld gelijk. Zodirect even die ACG review kijken.
Serieus? Die game heb ik een generatie later gespeeld (destijds backwards compatible op de 360) maar ik vond het echt briljant. Ik had zelden of nooit een RPG gespeeld omdat ik de combat altijd zo slecht trok. Bij Jade Empire was de setting tof en kon ik genieten van de combat. Topgame destijds. Ik denk wel dat o.a. Bioware de lat veel hoger heeft gelegd als het gaat om personages en dergelijke.