1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Met Zelda redden we ons nog wel een hele beste tijd inderdaad!

Ik lees veel slechte dingen over de side quests en dat ze eigenlijk niets geleerd hebben van hun vorige fouten. Tijdje terug zeiden ze nog naar Witcher 3 gekeken te hebben voor de quests. Mja.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt, maar ik heb Horizon al uitgespeeld =(

Mallakai, Jorrie en Servantes vinden dit leuk.
  3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dacht ergens gelezen te hebben dat die met een nieuwe IP bezig zijn .

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103

Awww yeah, zo meteen los :cool:

Reckuuza en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Have fun... ben benieuwd wat je er van vindt..

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt man. Een online space RPG. Lijkt erop dat EA hoopt dat dit hun Destiny wordt. Zou toch gigantisch kut zijn als ze alles op die game hebben gezet en ME een beetje verwaarloosd hebben zeg.

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Jade Empire was ook een aantrekkelijke Game, grafisch en qua setting helemaal top, combat werkte lekker mee, maar als je het met SW Kotor vergelijkt was Jade Empire een soort van mildere game als het aankomt op het maken van cruciale keuzes, persoonlijk vond ik het erg voorspelbaar, terwijl een vriend van me de Game helemaal geweldig vond en SW Kotor totaal niet boeide haha :)

Killamonkey en Defanatic vinden dit leuk.
  8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Kotor was meer turn based toch? Dat leek me destijds helemaal niks maar die game had ik zeker gespeeld als het nu was uitgekomen. Ik ben veel 'breder' gaan game na de overgang van xbox naar 360. Gelukkig wel!

MaxxRaptor vindt dit leuk.
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt dan ook weer een handjevol reviews die zeggen dat het een grote stap vooruit is tov de trilogie. Hele toffe crew, boeiend verhaal, interessante mysteries om op te lossen, mooie planeten en genoeg reden voor exploratie. Zelf kan ik mij wel vinden in de eerste twee, maar dat is puur gebaseerd op die trial.

Ik kan hem voor ongeveer 44 euro krijgen. Zou hem gewoon kunnen halen en zien hoe ik het ervaar. Kan hem dan alleen niet verkopen. Grote twijfels.

10. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Hoe meer megatoppers hoe beter ;)

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Voor 44 heb je een prima prijs om te checken imo.

Ik ga er niet aan helaas. Vond de trilogie wel aardig maar niet heel bijzonder. Ben niet echt een scifi man dus mis het ook niet.
    Jammer dat de game niet consistent goed reviewt maar dat deed TLG ook niet en die is uitgegroeid tot 1 van mijn favo games.

powerslave666 vindt dit leuk.
  12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Voor Ninty fanboys niet, die krijgen alleen maar een harde plasser van hun exclusives :+

13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Man baal er nog steeds van. Dit was echt de titel voor mij waar ik na uitkeek en dan valt die even goed tegen zeg=(:mad:

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is niet alsof de game een 5 heeft als overall cijfer, het blijven altijd nog meningen van de reviewers.
    Als je er echt naar uitkeek dan moet je hem gewoon halen, en de minpunten voor lief nemen en als je er klaar mee bent weer verkopen.

Racerblade01, Xandorra, AnubisNefer en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dit!

Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Dit topic beetje in de gaten gehouden en nu zijn de cijfers daar. Ik ben zelf een enorme ME fan en beschouw ME 2 als de absolute top qua speelervaring (episch/omvang/mysterie etrc). Als ik die cijfers nu zie voel ik ook teleurstelling maar het gaat en kan mij niet tegenhouden MEA te gaan halen. Vraag me dan ook af, had de ME trilogie er niet geweest en was dit een aftrap van een nieuwe serie genaam "Mass Effect" (we maken er nu dus pas kennis mee) zouden deze cijfers dan ook zo uitpakken? Begrijp me niet verkeerd, ik zie de technische issues ook maar de lat die de oude trilogie gelegd heeft is wellicht iets waar veel reviewers het mee gaan vergelijken. Ik denk echt zelf dat ik die ervaring van die trilogie, die grootsheid niet meer ga ervaren en laat de oude ME dus voor wat het is. Ben benieuwd wat fans hier van de game gaan vinden die hun aankoop ook doorzetten.

ook nog een klein vraagje. Kopen op PS4 pro of op xbox One. Ik weet niet hoe groot het verschil is tussen de pro aan de ene kant en de ps4/one aan de andere kant. Paar maanden terug wel een filmpje gezien maar laatste dagen regent het verhalen dat verschillen nihil zijn. Als dat zo is speel ik liever op de One.

MaxxRaptor vindt dit leuk.
  17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja klopt, dat werkte niet altijd even gunstig mee, vaak werkte het systeem niet helemaal naar behoren, mocht je deze ooit willen spelen raad ik je de PC versies aan, op de X Box was de resolutie erg slecht, je kan ze op de 360 spelen maar dat is niet aan te raden gezien veel storingen optreden, maar deel 2 is nog steeds een van de beste RPG spellen die ik ooit gespeeld hebt, talloze keren new game gespeeld, dan komt DA Origins en ME2, kan er niet uit kiezen :)

Defanatic vindt dit leuk.
  18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Resolutie op de bone is op zijn minst 792p en en de Pro geloof ik 900p, 792p is echt laag :+

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Nee PS4 normaal is 900p.
    PS4 Pro is 1800p checkerboard en with enhancements for 1080p displays too.

Xbox One versie heeft ook geen v-sync, dus veel last van screen tearing.

Een super groot verschil dus tussen Xbox One en PS4 Pro :+. (als je een grafische hoer bent)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2017
  20. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Of wachten op de Xbox Scorpio

Ik ga wel eerst mijn backlog even door spelen, haal deze wel als die € 29,- is ofzo.
    Die gezichten moeten ze echt fixen, kan mij er echt aan storen.
    Als dit het eerst deel was, zou het denk ik wel iets hoger scoren, maar de technische problemen en het verhaal is tot nu toe ook niet echt geweldig.
    Zal voorlopig wel de eerste en de laatste game worden die Bioware Montreal gaat maken.

Deel Deze Pagina