1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Yellow Yolo

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Yolo Yellow bekt lekkerder ;)

Makkabeer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Doe gewoon Yollow..... :D

Makkabeer vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    You Only Live Like One Wicked. YOLLOW! :D

5. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188

Daz en Alexknl vinden dit leuk.
  6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    2 uur bezig geweest met een character maken en het is nog steeds lelijk as fuck.

Whahahaha. Zo maar is beginnen.

Mission objectives en voornamelijk de font grootte is wel tergend klein zeg. Ondanks een 55" inch tv ben ik gewoon genoodzaakt de projector aan te zetten. Damn wat een kleine letters.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  8. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik speel 9/10 keer met een man, alleen met een vrouw als het niet anders kan. Waarom? Gewoonte al sinds Oblivion, omdat ik de vrouwen daar er nog erger uit vond zien dan in veel andere games die nog zouden volgen.

Nu ik de screenshot hierboven heb gezien ben ik echt geneigd om met haar te gaan spelen, met een paar tweaks natuurlijk. Alleen heb ik altijd het gevoel dat ik er met een fem character nooit echt in de game kan komen, al was de fem shep in de oorspronkelijke trilogie best wel baas, vooral haar stem.

Dus, doen of niet doen als je gewend bent altijd met male characters te spelen in RPG's?

MaxxRaptor vindt dit leuk.
  10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vanavond met het spel begonnen. Niet eens de proloog uitgespeeld, zo snel was ik het zat. Gezichts animaties zijn ronduit slecht, maar dat wist ik al. Maar de gameplay is ook niet bepaald goed. Auto-cover ging mij al heel snel irriteren en ook het schieten mist iets. Ik mis impact en het voelt op de een of andere manier afstandelijk. Nog even MP geprobeerd, wel solo dus dat beinvloed mijn mening ietwat, maar ook dat stelde teleur. Meningen verschillen van persoon tot persoon natuurlijk en een mening kan ook nog veranderen, maar wat ik tot nu toe gespeeld heb staat ME Andromeda bovenaan mijn lijst van meest teleurstellende game dit jaar.

Zifnap, Olijke Poffer en Daz vinden dit leuk.
  11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Want je word afgeleid door je natte broek?

Deze first world problems heb ik nog nooit gehad in een game..

WinterBase en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hahaha nee, maar kan er gewoon niet aan wennen. :+

Maar aan de andere kant een lesbische romance zien met Ryder. :rolleyes:

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Check..... ;-)
    http://www.oneangrygamer.net/2017/03/mass-effect-andromeda-how-to-make-attractive-females/26483/

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  15. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Vandaag komt de game binnen. Ik ga het zelf wel allemaal zien. Als ik wat filmpjes kijk van de eerste Mass Effect waren er ook dingen wat niet helemaal kloppen. Ok, anno 2017 verwacht je misschien wel meer maar dit is gewoon een nieuw begin voor de serie. Komt wel allemaal goed. Ik heb van de orginele trilogy genoten en misschien ga ik dat ook wel doen met dit nieuwe deel. Ondanks de vele negativiteit rondom de game.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wacht wel tot de game flink afgeprijsd te halen is, nieuw of tweedehands. Bovendien wil ik toch eerst UC4 en Horizon halen. Maar, ik kan me voorstellen dat de game anno 2017 erg kut is qua animaties en misschien ook verhaal maar ik denk dat je als ME liefhebber toch nog een aardige game zal spelen als je door deze punten heen kijkt. Maargoed, om dit zeker te weten zal ik de game natuurlijk moeten spelen.

Zifnap vindt dit leuk.
  17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik snap echt geen kloten van die negativiteit rond deze game,....

Zitten mensen nu ect te zeuren om die gezichtanimaties?!? Horizon is echt niet beter hoor,,..

Hij is nu al zoveel uitgebreider dan de vorige delen,...

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1354847

Uitleg van een Naughty Dog dev (die meegewerkt heeft aan ME1) over de gezichtsanimaties. Conclusie: open wereld games zijn lastig, daarom een bepaald systeem bouwen voor animaties. Developers hebben echter een inschattingsfout gemaakt door eerst te denken geheel zonder een systeem te kunnen en alles handmatig maken. Bleek niet te lukken en zijn daardoor een systeem gaan bouwen die logische animatievolgordes genereert. Probleem is dat ze daar teveel aan vasthielden vervolgens en het systeem van mindere kwaliteit is dan bij andere openwereld games (misschien wel door een naderende releasedate). Horizon en The Witcher 3 maken ook van een systeem gebruik die animaties genereert, maar bij belangrijkere missies/cutscenes wel handmatig animaties doorgevoerd.

Rossi46 en Servantes vinden dit leuk.
  19. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb zelf dat ik me simpelweg minder goed met een vrouwelijke hoofdpersoon kan identificeren. Op zich niet zo raar, toch?

Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee heb ik ook hoor. Als het kan speel ik altijd liever een man.

Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina