1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Best lekker maar met die zo'n op je poten voel ik me best brak nu whahahahaj.

Kan nu helemaal geen MASS effect spelen.

Denk dat ik hen gewoon op Marktplaats zet.

Reckuuza en WinterBase vinden dit leuk.
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Leuk verhaal.

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Waarom? Vond je het geen leuke game dan?

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb gewoon geen zin om te gamen, Horizon zero dawn ligt hier ook stof te happen. Ben pas level 8.

Ik verkoop hem liever nu, met zo min mogelijk verlies dan dat ik hem maanden in de kast hou. In september komt Destiny 2. Dan weet ik zeker dat ik geen enkele game nog speelde buiten Destiny 2 voor de aankomende maanden.

Until Dawn heb ik ook 7 maanden over gedaan om hem uit te spelen terwijl ik hen op release had.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Gewoon allemaal bewaren voor de herst en winter kil

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice, hier ook zo. Heb een Switch met Zelda staan, Horizon, Mass Effect en nog een hele zooi aan backlog games maar gewoon zero zin in. Vooraf vette zin en wanneer de game released, daarna ben ik er klaar mee :+ Ben me nu aan oriënteren op punniken n.a.v. de tip die @Gakkie gaf, misschien is dat wat voor me :p

AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Ik herken dat wel gasten. Ik heb vorig jaar 8 maanden niet gegamed, 0 zin in, sinds december weer opgepakt en sindsdien weer volle bak. Vaak wisselen die fases zich af bij mij, dan kijk ik ook weer veel meer netflix ipv gamen

Mallakai, Reckuuza en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik game liever dan dat ik TV kijk. Ik heb eigenlijk heel jong boeken lezen ingeruild voor gamen. Veel interactiever en leuker :)

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Tja misschien vindt je gamen gewoon niet leuk meer. Kan toch je interesses veranderen ook met de jaren. Kennis van me die gamede veel vroeger, maar een jaar geleden was die er gewoon klaar mee en heeft die alles weggedaan. Nog steeds geen spijt van en hij vindt nu andere dingen leuk om te doen.

Ik heb ook wel fases gehad dat ik een maand totaal niet gegamed had, maar toch begon weer te kriebelen bij bepaalde games (games zoals Fallout, Mass Effect en Bioshock blijven mij nog heel lang boeien:)). Ik vind gamen nog steeds wel leuk, maar mijn smaak is wel erg veranderd met de jaren. Vroeger speelde ik alles wat maar uitkwam, maar tegenwoordig is dat een goede rpg game, horror game of een leuke stealth game. De rest boeit me ook gewoon niet meer.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fases, bij mij ook. Het ene moment een klein beetje gamen, dan weer veel, maar geen enkele game doet me op moment echt veel. Hobby's veranderen misschien met de tijd ook wel. Onlangs nog een middagje weg geweest te fotograferen, daarna even lekker op het terras gezeten. Vond dat eerlijk gezegd zo bevrijdend, dat gamen mij wel even gestolen kan worden.

En met zoveel problemen rond releases is het ook niet erg als je geld over houd. Er zijn bij mij ook echt momenten dat ik nog liever mijn huishouding doe, dan dat ik ga gamen. Misschien waait het nog wel over en anders maar niet.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toch heb ik sterk mijn twijfels na een paar uur in de game. Het is een beetje het Unity van BioWare geworden. Twijfel sterk wat ze aan deze game in optimale kwaliteit kunnen omzetten.

Mijn grootste ergernis zijn niet de animaties van de gezichten, maar het achterlijke scannen op een planeet en de hoeveelheid cutscenes als je op en neer van en naar planeten reist. En de bugs en glitches uiteraard.

Dus ja, kan nog niet warm lopen voor wat voor nieuws dan ook op 4 april. :)

Zifnap vindt dit leuk.
  13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja jongens, het is me heel herkenbaar, Gamen vind ik net zo cool en tof als vroeger, maar nu is alles anders, weinig tijd en als ik tijd heb teken en schrijf ik graag Fan Fiction, ben nu bezig met een alternate Star Wars verhaal. De Games die ik tussendoor speel hebben ook een inspirerende functie voor de Artwork, but anyway, maar je Games verkopen zou ik niet doen, je kan er behoorlijk spijt van krijgen, weet nog dat ik een hele lading aan Games van PlayStation, XBox verkocht aan Game mania, en nu denk ik van, wat heb je gedaan Lol, maar je kunt opeens weer behoefte krijgen om sommig Games te spelen, en je opeens de tijd weet te vinden haha :)

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Unity is fucking awesome pik. Zit nu ongv 6uur in Andromeda en het is best tof allemaal. Afgezien van de glitches wordt er wel echt gigantisch onterecht gehaat op deze shit.

Jorrie en MAD 1976 vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
  16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Geweldig wederom, Angry Joe :p

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Welke bugs en glitches dan? En ja, dat scannen is een keuze, je hoeft het bijna niet te doen, een paar keer quest gerelateerd, boeiend. Cutscenes zijn inderdaad wel irritant maar dan heb ik altijd nog alt+tab, kan ik mooi even wat anders doen :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat betreft bugs en glitches meer personages die in eens in de lucht hangen, quest marker die in eens alle kanten op gaat, waardoor je nauwelijks weet welke kant je op moet tenzij je er toevallig vlakbij bent. Vooral op de Arc is dat opvallend, terwijl dat nog niet eens het grootste open wereld stuk is. Het zijn meer gangen en dan vind ik het helemaal slecht als in stukken die van a naar b gaan de quest marker flikkerend werkt. Hij gaat dan alle kanten op, waardoor je dus niet weet of je nu boven moet zijn, onder, of via een ander gangetje moet gaan.

O en de pop in natuurlijk, dat haalt wel wat weg van de spelbeleving. Heb ook al NPC's in eens uit het niets zien verschijnen, zelfde op de arc.

En wat je zegt over alt+tab: Ik speel geen PC versie, dus die optie heb ik niet en ik vind dat vooral die cutscenes behoorlijk het tempo uit zo'n grote open wereld game halen. Tuurlijk hoort het een beetje bij de gameplay ervaring, maar het had ook zo kort en snel gekund als die cutscene uit de vorige trilogie waarbij je heel vlug door de Mass Relay gaat en klaar. Laadtijden van bijvoorbeeld Mass Effect I, II en III op de Xbox One zijn om te smullen en als je tempo uit Andromeda dan zo naar beneden word gehaald door dergelijke scenes, ja, dan vind ik dat kut.

Als echt alles gerepareerd zou worden wat deze game echt mankeert, facial animaties daargelaten, en je zou de reviews overnieuw doen, dan gaat deze game meer dan een volle punt extra krijgen.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Misschien moeten sommige mensen gewoon niet zoveel games kopen, vooral wanneer je andere titels nog niet eens hebt uitgespeeld. Deze consumptie houding zie je in veel rijke landen. We hebben geld en weten niet wat we ermee moeten doen. En dan gaan we op een consumptie spree, denkend dat het ons gelukkiger maakt. Dat is meestal niet het geval. Zelf hou ik mijn gaming uitgaven sinds een paar jaar ook veel meer in de gaten; het doel is alleen nog de *beste* games aan te schaffen. Games die iets nieuws doen, diepgang vertonen, technisch extreem competent zijn of emotioneel mij kunnen raken. Ik bepaal *zelf* wat mijn gaming ervaring gaat worden en ik ben ook alleen op zoek naar het beste. Indirect geeft dat ook een realistisch signaal af naar game studio's: doe je best!

Dat we juist bij deze topic gaan praten over het mooie weer buiten of het genieten van een andere hobby vind ik persoonlijk niet zo vreemd. Het is gewoon niet de beste release in dit jaar en, zelfs vergeleken met Me1, nog niet eens zo'n goede ME game. Dit zegt niks over of je deze game leuk kunt vinden. Dan hebben we het over persoonlijke smaak en daar heeft iedereen recht op. Maar Bioware had veel beter kunnen en moeten doen. Ik heb deze studio ZOVEEL betere games zien maken. Ik hoop dat ze ervan leren.

Hulp in de vorm van patches is onderweg.

RaouLioo, MaxxRaptor, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ah, game even in de vrieskast leggen dus. ;-) Ik bewaar hem wel.

Deel Deze Pagina