1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.013
    Ik snap helemaal geen ene fucking kanonskogel van dit spel. Dikke week niet gespeeld, lig er helemaal uit.

Wtf ben ik nou eig allemaal aan het doen man. Scannen, shit collecten wat me echt he-lemaal geen ene flikker boeit. 'Yyeah uuh Pathfinder die gekke alien wil met je praten' JA CAAREE DOEG. 'Ey uh Pathfinder je hebt 37283 ongelezen e-mails' JA LEKKER POEPEN.

Ik zie gasten op YT met de ZIEKSTE eq, al met shotguns en shit op die gekke flora en fauna planeet waar ik nu ook ben..maar ik loop nog met m'n fucking basic equiment. Dat craften is ook zo onoverzichtelijk als wat. Serieus, hoe kom ik in godsnaam aan dope eq? Die teringbende die ik allemaal heb opgeraapt verkopen bij een merchant en dan nieuwe shit kopen? Heb een ultra rare blueprint van iets jaeeuuh oke. Er wordt serieus geen fuck uitgelegd. Echt insane hoe niet toegankelijk deze game is.

Daz en Peter Bijl vinden dit leuk.
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Fixed. :+

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Iets craften;

Je moet het eerst 'ontdekken' dus eerst een blueprint maken; als je dat gedaan hebt kun je het item zelf maken in development, mits je de juiste ingrediënten voldoende hebt uiteraard. Je kunt ook geen friet maken zonder aardappels.:+

Guns en armor gaan net als in de vorige ME qua stats omhoog per mark.
    Dus bv een N7 chest begin je op I, als je die hebt kun je de N7 chest mark II maken, etc tot X, het hoogste en sterkste.
    Je hoeft alleen de blueprint van de eerste te maken, de rest is dan open voor je (als je genoeg andromeda points en materialen hebt, wat je krijgt door te exploren/scannen en plukken van resources).

Let dus goed op waar je je punten aan wilt spenderen; anders wordt het een grindfest voor andromeda points en materialen.

Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Verre van useless info daar, MAD.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
    Snap nog steeds de ballen van t verhaal maar godverdomme wat zit ik er lekker in. Combat+omgevingen echt TOP NOTCH. Dit schiet heerlijk weg. Genietonml. Fucking fantastisch dit.

VOOR GOOUD

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
    Euh jonguns..

speelt iemand dit nog?

7. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk dat de meeste mensen na een playthrough wel klaar zijn met deze game. Ook het feit dat de game nu al onder de veertig euro verkrijgbaar is, toont aan dat de rek uit de verkoop is.

Ook de multiplayer is niet bijzonder levendig voor een nieuwe titel, terwijl Mass Effect 3 tot op de dag vandaag nog een vrij groot aantal spelers online kent.

Officiële cijfers zijn er nog niet, maar ik denk niet dat ze bij EA heel vrolijk zijn geworden van de verkoopcijfers, laat staan de recensiecijfers.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Gisteren toevallig! Bijna uitgespeeld.

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Ben er ook nog mee bezig!
    Heb alleen te weinig tijd....:eek:

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
    Is het een beetje tof? Ben nu op de sneeuwplaneet.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Heb teveel sidequests gedaan dus ik heb even een paar weken pauze genomen :+

Op zich wel, het is helaas niet zo vet als de voorgaande ME's.

Reckuuza vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sinds ik de game Platinum heb, niet meer gespeeld.
    MP is lang niet zo leuk als die van deel 3 imo.

Maar deze ga ik zeker weer een keer spelen, heb me er prima mee vermaakt.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben
    Ben niet verder gekomen dan 2x de character creation stukje. :eek::D:cool::p

Killamonkey, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
    Lol ik doe nu pas die Cryo Pods shit. Man ik mis teringveel in deze game. Begin het craften nu ook door te krijgen.

En..DE GAME IS FUCKING AWESOME. SERIEUS. HET GEEFT ME DIE MASS EFFECT FEELS WEER.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356

Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ja, daar word ik ook stil van.

EDIT: Oh, nu zie ik wel een twitter bericht in de reactie van Servantes. Vond het al zo geniaal gevonden (een reactie zonder tekst, hoe doet ie dat!) maar de realiteit valt weer tegen. :p

Laatst bewerkt: 9 mei 2017
    Servantes vindt dit leuk.
  17. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
  18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    In the wake of BioWare’s polarizing Mass Effect: Andromeda, fans have wondered where the lauded sci-fi series will go next. The answer, according to people familiar with the studio, is nowhere—at least for the time being. BioWare has put Mass Effect on hiatus and turned Andromeda’s developer, BioWare Montreal, into a support studio, according to four sources close to the company.

That doesn’t mean there will never be another Mass Effect game, of course. It’s unlikely that BioWare will kill the popular sci-fi franchise. But BioWare is letting Mass Effect sit for a while rather than putting staff on Andromeda’s follow-up right away, those sources said.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.013
  20. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222

Deel Deze Pagina