1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.037
    Oke pik

Veel plezier

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here. ME fan maar Andromeda pakt mij gewoon niet. Ben niet verder gekomen dan het eerste planeet en heb hem gelijk op MP gezet.

Nee, dit is hem niet voor mij.

Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.037
    Begrijp ik man. Maar probeer het niet te zien als een ME game, en kijk het aan na die eerste planeet. Ik vond dat ook compleet ruk maar ben toch door gaan spelen. Nu heb ik die Mass Effect feels weer en is het oprecht een chille game.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb hem verkocht man, en ik g hem niet nog een keer kopen. It's done. Ik ga wel verder met The Witcher 3.

Peter Bijl vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Retcons? Explain please.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Witcher 3, waar je sowieso al meer uren in kan steken dan een volledige PT van de originele trilogie, inclusief DLC van beide games.

O en trouwens: Skyrim remastered is ook zo'n titel die heerlijk loopt op de One en met MOD support erbij kan je daar net zoveel uren in steken als met Witcher 3.

Twee enorme games dus, ook al is Skyrim al jaren oud, die meer speelplezier geven dan Andromeda.

Ik ben sinds 2014, het najaar, al alerter op fuck ups uit de game industrie. Heb daar recent gewoon de knoop mee doorgehakt.

Zelfs al hadden ze Andromeda voor 30 euro uitgegeven, dan nog had ik hem denk ik net zo snel weggedaan. Ik heb nog meer uren zitten in No Man's Sky, maar ook die game heeft het niet gered.

Ik weet dat we als consumenten nogal verwend zijn de afgelopen 12 jaar ongeveer, maar we hoeven zeker niet alles te pikken en al helemaal niet meer na het najaar van 2014.

Damn: Als ik het kan, dan moeten anderen het toch ook kunnen neem ik aan. Don't feed it denk ik dan. 8)

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar dat is het em juist Yellow; heeft niks met kunnen te maken.

Ikzelf vind the Witcher, Skyrim, Oblivion, Fallout, GTA bv echt gewoon geen reet aan. Kan er echt niet van genieten.
    Andromeda daarintegen, hoe tegenvallend met al zijn foutjes, kan ik wel van genieten.

Maar ik ga die games toch ook geen gedrocht noemen? Smaken verschillen, gelukkig.

Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.037
    Godverdomme wat is Kadara prachtig zeg. Het is zo ongelofelijk jammer dat deze game helemaal verneukt is door de imo onterechte kritiek. Ik geniet for real met volle teugen van deze game.

9. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ben je nu serieus? Omdat jij na 3 uur spelen de game weg hebt gedaan moet iedereen de game maar verkopen en overgaan op andere games omdat deze simpelweg meer speeltijd bieden? Wat een waanzin. 8)

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga denk ik Yellow maar limiteren aan max twee zinnen. Iedere keer begint het oke en daarna gaat het nergens meer over.
    Misschien beter voor je Yellow. ;)

Reckuuza en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Als je dat niet alleen met mij doet ben ik helemaal voor. Ik denk dat jijzelf ook nog wel andere kan bedenken bij wie deze beperking van de posts goed kan passen. :thumbs:

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wacht maar tot je op de laatste planeet komt.<3

Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.037

KIJK DAN GEWOON JONGENS

BETER DAN BLACKED

Arno S., Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Blacked.com? lol

Pik hem zekerr nog eens op.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.037
    Ik ben nu op Elaaden en is ook echt ongekend prachtige shit.

Edit: en jezus jongens wat is deze game groot. Grootste ME so far?

Laatst bewerkt: 13 mei 2017
  16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Allemaal leuk en aardig dat het er zo mooi uitziet, maar voor mij blijft nog steeds het verhaal het belangrijkste in een game.

Als die maar matig is dan verlies ik ook al snel mijn interesse in een game.

Zifnap en Peter Bijl vinden dit leuk.
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.446
    Wat is er in 2014 gebeurd dan, Yellow?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Unity en Masterchief collectie o.a. Tering, onder welke steen heb je geleefd? :+

Heel veel mis met vooral de Masterchief collectie. Unity schijnt nu wel prima speelbaar te zijn, maar met de MC had ik na alle patches nog steeds slecht werkende menu's. Unity was ook maandenlang een drama. Voor Ubisoft al de 2e AC game die ze helemaal verneukt hebben qua support vlak voor en na de release. AC III was de andere waar van alles mis aan was.

Ik wil gewoon niet meer zomaar 60 euro of meer neertellen voor een game die gewoon niet de support heeft gekregen tijdens de ontwikkeling die het verdiend.

Peter Bijl vindt dit leuk.
  19. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Voor de mensen die nog vroegen om voorbeelden van retcons, raad ik aan om het YouTube kanaal van Smudboy eens te bezoeken. Deze jongen maakt goede video's over de Mass Effect-games, waar hij gedetailleerd in uitlegt wat het probleem nu is met Mass Effect 2, 3 en sinds kort Andromeda.

Een voorbeeld van een serie die hij gemaakt heeft over de retcons in deel 2:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL22DEF15C8FFA22A2

Als ik zelf gelijk een voorbeeld zou moeten geven, dan is dat wel van de thermal clips die vanaf 2 hun entree maken. Het wordt gepresenteerd als een technologische vooruitgang op de wapens van deel 1, terwijl het in feite neer komt op een gameplaywijziging, die te maken heeft met het streamlinen van het schieten, om het toegankelijker te maken voor de consolemarkt die al bekend is met spellen als Gears of War.
    Wat is nu echter het nut van het introduceren van munitie, als je al wapens hebt die in feite oneindig door kunnen schieten, totdat ze oververhitten? Zeker met de juiste upgrades (frictionless materials) kun je eigenlijk continu de trekker ingedrukt houden, zonder je druk te hoeven maken over oververhitting, laat staan of je nog wel genoeg munitie hebt. Deel 2 doet echter alsof een teruggang naar munitie een verbetering is, want 'nu kun je sneller doorschieten zonder je druk te maken over oververhitting.' Dus we zorgen er nu voor dat je potentieel zonder munitie komt te zitten tijdens gevechten, omdat je anders na een minuut volop schieten vijf seconden moet wachten tot je wapen niet meer oververhit is? Wie kan er nu serieus met een droog gezicht beweren dat dat een technologische vooruitgang is?

Voor meer voorbeelden raad ik iedereen echt aan om rustig de filmpjes van Smudboy te bekijken, want hij verzamelt heel netjes alle retcons in zijn filmpjes.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Peter Bijl

Peter Bijl Peter Eindredacteur

Leuk Bevonden:
    77
    Om nog heel even mijn voorbeeld kracht bij te dragen: Bioware trapte mensen die kritiek hadden op het introduceren van munitie nog even hard na in de laatste DLC van deel 3 nog even hard na, door de M7 Avenger als wapen te introduceren. Dit wapen kon oneindig doorschieten, totdat het oververhitte. Waar je in deel 1 echter slechts luttele seconden hoefde te wachten tot het wapen weer verder kon schieten, moest je in deel 3 met dit wapen bijna een hele minuut wachten met een ontzettend overdreven animatie waarin Shepard zogezegd bijna smolt van de hitte van het wapen. Met zo'n zet wil Bioware eigenlijk zeggen: 'ja zie je nu wel dat munitie een vooruitgang is, haha je moet wel heel dom zijn om gesmolten te willen worden.' Ontzettend kinderachtige respons op terechte kritiek van de fans van de serie en wat ook aangeeft waar de prioriteiten van Bioware liggen; in ieder geval niet bij de fans van de serie die consequente lore verwachten.

Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina