1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Anderhalve pagina en ik ben het nog steeds met het relaas van MM eens. :thumbs:

    Ok, moet zelf mijn bek houden, te weinig gespeeld :oops:, maar dan haal ik liever mijn eerdere uitspraak erbij: Als een game mij niet binnen een paar uur spelen pakt, dan is het over en uit. Mass Effect I, II en III deden dat wel, Andromeda niet. :'-(

    Misschien is dit wel even nodig voor BW en EA, zeker naar het voor mij redelijk teleurstellende Dragon Age III na, uitgezonderd mijn volledig naakte love interest Cassandra. :+
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Tuurlijk, in de eerste plaats had Bioware een beter product moeten afleveren. Maar naar mijn gevoel heeft de onterechte en overdreven kritiek over "talloze" bugs en animaties wel de verkoopcijfers flink beïnvloedt. Daarom dat ik zeg, Bioware zelf heeft het niveau van Mass Effect omlaag gehaald; maar de reactie van 'het internet' heeft de serie serieuze schade gedaan. Maar dat is slechts mijn interpretatie. :)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De reactie van internet heeft de serie inderdaad schade toegedaan... nadat Bioware het zelf had verknald. Niet andersom. Waarom reageerden die mensen allemaal zo? Blijkbaar omdat er veel liefde is voor de originele trilogie. En die mate van kwaliteit is niet geleverd. Daarom waren er zoveel negatieve reacties... dat is een teken aan de wand.

    Neemt niet weg dat er altijd relschoppers op de bandwagon springen om de boel mee te verkloten, maar ik vermoed dat het gros van de mensen met dit signaal oprecht teleurgesteld is geweest in deze titel.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2017
    fredfenster vindt dit leuk.
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dan zijn we het toch met elkaar eens? :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Herhaal anders idd even voor de tiende keer hoe je erover denkt pik
     
    Jorrie, Daz, WinterBase en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Jajaja gast, voordat iemand weer een andere vorm van commentaar heeft. Yellow blijft liever op easy street, weet je toch pik? Kusje? :p
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    [​IMG]
     
    MaxxRaptor vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Tien uur lang duurt de demo overigens! Genoeg tijd om een goede eigen mening te vormen over het spel.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Daar ga ik denk ik ook gebruik van maken! :)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  12. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Het moge duidelijk zijn dat de visie en het richtingsgevoel compleet weg zijn bij Bioware en dat men niet echt meer weet wat het doet. Ook de complete stilte van EA spreekt wel boekdelen over Andromeda. Jammer van de serie, maar helaas.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het is toch wel schokkend ergens. Je zou serieus denken dat iemand tussendoor aan de bel trekt? Was iemand de memo vergeten daar, of kwam de post gewoon al niet meer aan? ;)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    MAAR ANDROMEDA IS FUCKING AWESOME
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    JAMES BROWN IS DEAD
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En dan wacht ie met liken totdat ik zijn post like! Altijd weer lachen met jou, Reck! :D;)
     
    MaxxRaptor en fredfenster vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Wut? Geeneens door joh
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    No probs.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Since the release of Mass Effect™: Andromeda, we’ve worked hard to address feedback from our community. From improving animations to expanding customization options, we looked to respond to your concerns, and build on what you loved.

    With each patch, you let us know we were heading in the right direction, and we're grateful to everyone who joined us on this journey. We're proud of what we created, and we hope you enjoyed it as well.

    Early in development, we decided to focus Mass Effect: Andromeda’s story on the Pathfinder, the exploration of the Andromeda galaxy, and the conflict with the Archon. The game was designed to further expand on the Pathfinder’s journey through this new galaxy with story-based APEX multiplayer missions and we will continue to tell stories in the Andromeda Galaxy through our upcoming comics and novels, including the fate of the quarian ark.

    Our last update, 1.10, was the final update for Mass Effect: Andromeda. There are no planned future patches for single-player or in-game story content.

    In the coming weeks, our multiplayer team will provide details of their ongoing support and upcoming content, including new multiplayer missions, character kits, and what’s in store for N7 Day.

    We appreciate all the millions of people who came with us to the Andromeda galaxy. We hope to see you again in the Mass Effect universe.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Laat die game dan lekker sterven, jezus. 8)
     

Deel Deze Pagina