1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet dat, geef me zoveel sci fi als je maar kan. 8)
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vindt het wel weer eens wat anders z'n sci fi rpg lijkt me wel vet in plaats van altijd fantasy met middeleeuwse zwaarde (niet daar ook maar iets mis mee is) maar lijkt me wel vet
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je zeker uitkijken naar ElderScrolls IV: Oblivion en Project Offset.
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    kan deze mooie game ook op live?
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar aantal spelers is nog onbekend.

    "As we mentioned before, Mass Effect will be the first in a trilogy and BioWare has plans to have Xbox Live as a key vehicle in not only driving the gameplay of each game, but also supplementing the story in between titles with downloadable content. As far as specifics to Xbox Live gameplay, BioWare is still keeping things quiet, but we do know that you’ll be able to continue the adventure with the one character across all three games."

    - Teamxbox.com
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
     
  7. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg strakke game lijkt mij dit, hopelijk een SF filmische sfeer.
    Mag alleen wel wat groter en moeilijker dan KOTOR, deze had ik redelijk snel uitgespeeld en is vrij recht toe recht aan.
     
  8. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat we toch wel van uit kunnen gaan dat het wel groter zal worden nieuwe console nieuwe mogelijkheden, als je het moeilijker wilt zet je de moeilijkheidsgraad wat hoger.
    Ik hoop vooral dat het verhaal goed wordt en keuzes die je maakt (nog) meer invloed krijgen op het verhaal.
     
  9. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal zal wel goed worden toch? Tenminste ,Kotor n Jade hadden een mooi verhaal vind ik..

    Ook het feit dat ze gewoon al mogelijke vervolgen plannen lijkt het me dat Bioware heel wat voor ons in petto heeft qua game ervaring.
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioware is ook niet van de over-sized guns. daarvoor moet je wel bij een fps zitten van Epic bijvoorbeeld. Dit zal allemaal wel wat subtieler worden.
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan deus ex..
    Lijkt erop toch??
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is futuristisch, dat is het enige wat ze delen.
     
  13. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel vertrouwen in BioWare en de screens zien er geweldig uit dus ik ga deze zeker even in de gaten houden........
     
  14. Revolver

    Revolver XBOX 360!!!!!!!!!!!!

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt mijn genre maar het ziet er mooi uit miss. dat als ik er wat meer van weet en zie dat het me overtuigd de game toch te kopen
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Het lijkt er idd wel wat op ja. Maar ik denk dat de setting toch iets futuristischer en meer SF achtig zal zijn als je de screens bekijkt.

    Dit lijkt me echt een hele goede game. Ben vooral benieuwd naar de Live features. Dat Bioware een goede single-player in elkaar kan zetten is inmiddels wel bekend, maar of ze ook iets kunnen met Xbox Live mogen ze nu bewijzen.
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk niet dat het xboxlive gedoe erg veel zal worden, wat downloadeble content en misschien online scorebords ofzo.
    Maar ik denk niet dat dat het een revolutie op live zal worden.
    Het belangrijkste is voor mij (en waarschijnlijk voor de meeste onder ons) dat het gewoon een hele sterke singleplayer krijgt zoals jellejelle al zei.
    En we uiteraard een goed verhaal mogen verwachten gedurende het spel/de volledige trilogie
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de live-mode, misschien dat ze een egt vernieuwd idee hebben. Maarja, Bioware maakt tog alleen maar goeie spellen, dus dit zal geen uitzondering zijn. Ik hoop dat ze nu echt grote gebieden hebben en geen paden...ik wil meer iets zoals Elder Scrolls.
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dat juist erg prettig (de aanpak van elder scrolls is ook niets mis mee geeft je echt een vrij gevoel)
    Maar zo een grote gebieden die toch op een goede manier afgegrensd worden zorgt ervoor dat je je toch in een hele grote wereld inleeft, maar niet eindeloos zit te dwalen naar je doel.
    Ik denk ook niet dat bioware dat gaat doen zo een grote open wereld.
    Ik denk dat ze het gewoon houden zoals ze het ook bij kotor deden alleen nu met grotere en verbeterde gebieden.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zo. Ik zie Bioware geen free-roam RPG maken. Eerder in de stijl van KOTOR en Jade Empire.
     
  20. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo staat het ook in xbox magezine: inhoudelijk zal mass effect een kruiing worden tussen Kotor waar het spel natuurlijk ook wel wat van weg heeft en een squd based shooter, strategie met een verhaal dus ook moet Mass effect een filmishce sfeer opleveren.(voor derest van het verhaal zie zie xbox magazine nr.8 blz 25)
    Het mag duidelijk zijn wat dit betekent volgens mij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina