1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan niet anders dan een topper worden. Ik heb ook genoten van Star Wars: Knights of the Old Republic 1 en Jade Empire. De mensen van Bioware hebben talent genoeg. Met dit spel maak ik me geen zorgen. Persoonlijk had ik misschien een vervolg op Jade Empire leuker gevonden, maar wie weet gaat dit spel nog veel vetter worden. Aan de 360 zal het in ieder geval niet liggen.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Jade Empire 2 is nog niet officieel aangekondigd, maar check het volgende.
     
  3. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, das nog nou eens goed nieuws....(begint spontaan te kwijlen :9 ). Wie iemand misschien hoe het met de combat gaat zitten? wordt het realtime zoals in Jade Empire of meer het D&D systeem van KOTOR?
     
  4. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Het vecht systeem wordt in de richting van jade empire alleen dan verder ontwikkeld en uitgewerkt dus kortom; geen turn-based maar realtime
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt wel goed... ik vond de realtime actie vetter werken dan dom ouderwets turnbased. Ik zeg niet dat het D&D systeem slecht is, maar real time vind ik toffer bij zo'n sci-fi sfeertje
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit spel ziet er erg goed uit, ik ben een dikke fan van de KOTOR serie, en ik ben overtuigd dat als dit spel groter word dan KOTOR en minder laadtijden, dat dit een heel goed spel kan worden.

    Jammer dat er nog niet meer informatie over is.. zal nog wel even duren tot die uitkomt.
     
  7. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vet, mooie trailer ook. Goede sfeer, zag er vet uit toen je een aantal soldaten een heuvel zag aflopen.
    Goede details, maar niet alles is ingame.
    Maar sommige stukjes wel, dat kan je duidelijk zien aan de graphics. Ik kan niet wachten? Wie wel, dit is Bioware!
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioware is synoniem voor kwaliteit. Ik maak me geen zorgen over dit spel. Binnenkort ga ik Jade Empire nog een keertje spelen. Echt een meesterlijk spel. Ik ben benieuwd wat de dames en heren van Bioware met de 360 kunnen
     
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ooh, cool, dit wist ik nog niet!
    Kotor was super (deel 2 ook) maar Jade Empire stelde me toch teleur. Zo verdomde KORT! En die opgehypte combat-system van ze was lang niet zo lekker als die van Kotor.
     
  11. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop eigenlijk dat het live gedeelte een beetje gaat worden als Phantasy star online:eek:... ben benieuwd.
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed er 20 uur over om het uit te spelen. Zo kort is dat niet. De nieuwe 360 spellen kan je binnen 10 uur uitspelen. Persoonlijk vond ik het combat systeem wel lekker, maar wel een beetje beperkt. Maar ik kan geen negatief woord zeggen over Jade Empire. Zelf de graphics waren goed (het enige wat minder was aan Knights of the Old Republic)
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen dit is Bioware. Het heeft dan wel een heel tijdje nodig om een game te maken maar je krijgt er wel kwaliteit voor. Kotor was een meesterwerk en jade empire ook al vond ik kotor beter want Jade had ik in 11 uur uitgespeeld. Ik maak me geen zorgen over mass effect. Ze zeiden dat ze een nieuw dialoog systeem zouden gebruiken maar wat? Ik ben benieuwd.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    cough"halo"cough
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    ??:confused:
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @shortbull
    nee joh je heb helemaal gelijk...|:-
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt deze game uit?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @chil
    doe niet zo zielig...|:-
     
  20. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel interessant nieuws dat de PS3 wereldwijd in november launched, weten we eindelijk ook de vanaf nu nagestreefde releasedatum voor deze game :)
    Bioware, ik hoop toch echt dat jullie mn liefde die ik had met Baldur's Gate kunt laten herleven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina