1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is volgens mij gewoon een combinatie van Kotor en Jade Empire. Met Kotor kon je ook rustig kiezen welke actie je wilt doen. Alleen kon je niet zelf schieten. Met Jade Empire moest je juist knokken en ballen schieten. Geen tijd om rustig door menuutjes heen te gaan. Mass Effect heeft gewoon de sterke punten van Kotor en Jade Empire gebruikt. Ik vind het erg gaaf allemaal. Maar ik denk dat je wel regelmatig in je menu moet gaan om een speciale aanval te doen. Actie a la Fable kan je wel vergeten. Gelukkig maar, want Fable vind ik 3 keer niks

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Fable vond ik toch zeker wel van de beter RPG's naja ik zeg ook alleen maar mijn mening! Ik zal de game zeker wel tijd geven ervoor :):

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja erg realistic maar iedereen staat echt in zo'n bekakte "Ik moet nu echt ff schijtuh" positie. Mja zal wel aan mij leggen dan.

Nog een interessant fimlpie die nog niet gepost was: http://nl.youtube.com/watch?v=ZzUO9fh9DqQ

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ownage.nl/news/23397/
    Gebeurde hier ook maar zoiets :9

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En zoals altijd weer erg tof,ben trouwes benieuwd naar het zogenaamde vriendjes politiek gebeuren als je een vast karakter steeds meeneemt naar een Missie.

En dat de andere dar iets van gaan zeggen zoals,waarom neem je steeds die en die mee?

Ben ik wel benieuwd naar of dat zover gaat. :)

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Amerikaanse winkelketen K-mart lette even niet op'

moeten echt sancties volgen, dit kan echt niet meer:x

7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gebeurt veel te vaak.
    Voor ons als consument is het erg leuk. Maar voor de andere winkelketens is dit financieel erg slecht.
    Maar ik vraag me af of dit wel zo perongeluk is gegaan. Er zijn momenteel al boetes, maat weegt dit op tegen de winst van deze snelle verkoop. Bij een grote game als dit maak je niet zomaar zo'n foutje.

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Die menu's hoef je dacht ik helemaal niet te gebruiken. Dat is alleen om wapens te verwisselen en je powers te verwisselen. En je kan ook je vrienden acties laten uit voeren. In oblivion moest je toch ook in een menu je wapens en magic veranderen.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k-markt klinkt als een supermarkt, hebben ze daar ook al games in de supermarkt?
    ze zullen wel dikke vette boete krijgen }:]

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat de volledige OXM review:
    http://www.n4g.com/xbox360/News-82367.aspx
    10/10.
    Spoiler alert: Op de eerste pagina in de laatste alinea staat een kleine spoiler.

11. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Had niet minder verwacht :D.Samen met Uncharted worden deze 2 de mooiste games voor 2007.

12. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn tweede game waarvan ik de limited edition ga kopen. Toen ik Oblivion heb gekocht heb ik ook voor de LE gekozen. Bij deze games vind ik de extra's echt wat toevoegen. Bij een game als Halo 3 vond ik een LE niet het geld waard.

Zijn er nog meer mensen die de Mass Effect Limited Edition gaan kopen? waarom wel/niet?

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit zijn gewoon de standaard LE's hoor? Maja ik koop hem niet omdat ik genoeg extra cd's en artboekkies heb...

14. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je het over?

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En zeer zeker weten :)

Ben al extra mn 360 aan klaarstomen voor die Game met handoek en Box handschoenen,behalve het eye of the tiger nr van rocky word het Fire Starter van de Prodigy lol

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nou wat er bij die LE zit van Mass Effect is niet echt boeiend vind ik. 2 boekkies en een extra cd zoals je bij alle LE's vind (GOW, Halo 3 etc.).

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem een aantal weken geleden al besteld!

Bron: http://masseffect.bioware.com/purchase.html

Do I need to say more}:]?

Lijkt me toch wel een leuke aanvulling op het speelplezier!:thumbs:

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wat sceptisch over de replayability dus ik wacht liever tot er wat meer reviews zijn. Aan de andere kant vraag ik me af of ik nog kans maak een LE te bemachtigen als ik 2-3 weken wacht.

Iemand enig idee of ze na de launch nog extra LE's zullen maken?

btw, er is nog een Prima mass effect artbook ook te pre-orderen, 160 pagina's

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Normaal zou dat geen probleem moeten zijn maar aangezien Mass Effect wel voor wat storm lopen zal veroorzaken kan dit misschien inderdaad lastig zijn.

Je kunt het beste proberen bij de ietwat alternatieve Shops die Games verkopen,meestal hebben ze daar wel nog iets liggen.

20. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de LE besteld scheelden toendestijds toen ik hem bestelde bij xboxhome maar 2 euro verschil vergeleken met de gewone heb kwa LE alleen die van forza 2 was toen ook maar een paar euro duurder

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina