1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    komt deze game dan ook op de ps3 dat mag ik niet hopen!

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Bioware is van Microsoft en de games worden ook uitgegeven door Microsoft. Bioware maakt dus alleen games voor de Xbox360 en de PC. Deze is vooralsnog alleen voor de Xbox 360.

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je soms dat Microsoft deze titel gebruikt om de aanval van de PS3 te pareren?? KOTOR en Jade Empire waren zeer goed, dus ik maak me geen zorgen

4. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Mass Effect zou eind van het jaar ergens moeten uitkomen, en zal nu dus wel zo rond de release van de ps3 komen om een leuk tegenwicht te bieden (er zijn massa mensen die de ps kopen voor RPG's en dus ook Mass Effect willen hebben, maar dan moeten ze ook een 360 kopen).

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dit is absoluut geen game die de launch van de ps3 kan verstoren of wat dan ook, absoluut niet. Sterker nog er is geen een game die een launch van een console kan verstoren oftewel een domme reactie van jou kant

Dat deze game goed gaat worden dat geloof ik wel ja :)

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me een zeer vette game!

7. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Domme reactie van mijn kant? Nah, ik zeg niet anders dan hoe volgens verschillende mediakanalen Microsoft denkt en doet, ik heb nooit gezegd dat ik wel of niet mee eens ben met de visie achter die strategie.
    Persoonlijk denk ik wel dat het launchen van sterke games voor diverse doelgroepen voor de 360 (denk Halo 3, Forza 2 en een Bioware RPG) invloed heeft op de verkoop van de PS3, maar volgens mij is die invloed minimaal maar wel aanwezig.
    Het enige wat ik zei is dat ik denk dat Microsoft daarom graag zou zien dat er sterke titels voor hun console uit komen rond de release van de PS3 en aangezien Mass Effect een van dat soort titels zou kunnen zijn en dat die toch al voor eind dit jaar staat, verwacht ik dat dit dan ook de releasedatum van deze door mij begeerde titel is.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    deze titel is denk ik niet commercieel genoeg om een launch te verstoren, dat het een toffe game word kan bijna niet anders. Gelukkig komt deze game nog niet zo snel uit, dan kan ik wat geld sparen.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, maak een kutspel en laat mij een demo spelen en dan vind ik het kut. Zet Bioware eronder en ik vind het fantastisch :)

Zo gaat dat bij wijze van spreke bij mij ;) Kortom, ik vind deze game dus waarschijnlijk heel vet.

10. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bioware is niet van Microsoft. Alleen Jade Empire is uitgegeven door Microsoft. Als Bioware het wil kunnen ze Mass Effect gewoon uitgeven op de PS3.

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met jouw eens. Een nieuwe Halo kan zeker wel de release verstoren. Je wilt toch vette titels spelen en als die op de PS3 ontbreken terwijl Halo 3 net uit is, kunnen mensen toch voor de 360 kiezen ipv de PS3. Dus vette titels om mensen over de streep te trekken

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ook Halo 3 lukt het niet om de launch te verstoren, mensen hebben zich allang op een console gericht en zullen dan ook achter hun beslissing staan. We praten hier over een spel die de launch van de console moet verstoren....|:-

Maar goed MS zegt zelf dat ze hun eigen ding doen en met Halo 3 totaal niet de launch van de ps3 willen verstoren dus als zij het zeggen :)

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weet je dit zeker? Ik dacht dat alle games van Bioware uitgegeven zijn door Microsoft tot op vandaag. Lijkt me een soort partnerschap. Ik kan me nog een bericht herinneren dat héél raar was. Starfox op de NGC van Rare was het best verkochte spel van de uitgever Microsoft in dat kwartaal. Dat vond iedereen toen nogal grappig enzo wat getuigt dat dit niet normaal is [duh]. Enige manier dat Bioware dit kan doen is als ze geen echte deal met MS hebben als uitgever en dat hadden ze dacht ik wel.

@ Tecnomic: Iets verstoren kan al met één klant die denkt van: hé, ik kan nu wel een PS3 kopen, maar de Xbox 360 heeft nu ook coole RPG's. Bij wijze van spreken heb je weinig nodig om het te "verstoren". Natuurlijk zullen er geen duizenden mensen zijn die door een spel een andere console op zo'n moment kopen, maar er zullen er vast wel zijn.
    [Ik gebruikte Halo als voorbeeld, omdat dat ter sprake kwam. Ik weet dat de kans klein [of er niet] is dat hij tegelijk met de PS3 uitkomt]

Heel veel mensen volgen zo'n console niet heel het jaar door en als er reclame wordt gemaakt voor de PS3, kunnen ze misschien gaan overwegen om zo'n console te kopen. Dán pas gaan ze vergelijken en kijken ze het eerst naar de games die er dat moment uitkomen. Halo heeft een grote naam en zo'n game kan nét dat beetje extra geven imo.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je houd te weinig rekening met casual gamers. Er zijn genoeg mensen die op de launch van de PS3 de winkel binnenwandelen, niets op voorhand hebben geplant, reclame zien van Mass Effect, onder de indruk zijn van de game en dat kopen op de 360 i.p.v. een PS3.
    En wat als je RPG liefhebber bent en er in het launchkader van de PS3 geen indrukwekkende RPG's (voor de PS3 weliswaar) als Mass Effect uitkomen?

Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk kijk ik feller uit naar Too Human dan deze titel. Maar ik weet dat deze titel ook een topper gaat zijn. Net zoals met Too Human willen ze ook een "film" neerzetten. Zodat je precies in een film zit. En daar hou ik van! Dus ben benieuwd of deze game me na E3 ook even hard als Too Human kan boeien:).

16. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, niet te vergeten dat er waarschijnlijk grote tekorten zullen zijn van PS3's. Waarschijnlijk zullen er wereldwijd zo'n 2 miljoen Playstations bij de launch zijn, dat is ongeveer 700.000 per regio. Die zullen gewoon in 1 dag uitverkocht zijn, ongeacht wat Microsoft nou doet. De echte 'strijd' zal pas kerst 2007 zijn, tegelijk met de release van Halo 3*)

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik ook cker wel!!! drom ben ik (en jij waarschijnlijk ook aan je avatar te zien) ook fan van MGS. maar ik denk dat daze game ook erg cinematisch word

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja de mgs serie staat met mij hoog boven aan de top met mij_O_ . Wat ik met die games beleef, dat is onbeschrijfelijk! Ik hoop dus van deze game en Too human hetzelfde. Maar met Too human staat me het vechten,...enorm fel aan, dat gemixd met een cinematische game, super gewoon!

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer dat ik de vele filmpjes niet kan bekijken, maar ben wel benieuwd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina