Weet je dit zeker? Ik dacht dat alle games van Bioware uitgegeven zijn door Microsoft tot op vandaag. Lijkt me een soort partnerschap. Ik kan me nog een bericht herinneren dat héél raar was. Starfox op de NGC van Rare was het best verkochte spel van de uitgever Microsoft in dat kwartaal. Dat vond iedereen toen nogal grappig enzo wat getuigt dat dit niet normaal is [duh]. Enige manier dat Bioware dit kan doen is als ze geen echte deal met MS hebben als uitgever en dat hadden ze dacht ik wel.
@ Tecnomic: Iets verstoren kan al met één klant die denkt van: hé, ik kan nu wel een PS3 kopen, maar de Xbox 360 heeft nu ook coole RPG's. Bij wijze van spreken heb je weinig nodig om het te "verstoren". Natuurlijk zullen er geen duizenden mensen zijn die door een spel een andere console op zo'n moment kopen, maar er zullen er vast wel zijn.
[Ik gebruikte Halo als voorbeeld, omdat dat ter sprake kwam. Ik weet dat de kans klein [of er niet] is dat hij tegelijk met de PS3 uitkomt]
Heel veel mensen volgen zo'n console niet heel het jaar door en als er reclame wordt gemaakt voor de PS3, kunnen ze misschien gaan overwegen om zo'n console te kopen. Dán pas gaan ze vergelijken en kijken ze het eerst naar de games die er dat moment uitkomen. Halo heeft een grote naam en zo'n game kan nét dat beetje extra geven imo.
Laatst bewerkt: 19 mrt 2006