1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de ophef niet zo, denk ook niet dat ze dit gedaan hebben om het in de media te brengen en zo extra reclame te maken. Het voegd gewoon meer toe aan de keuzes die je met de npc's kan maken, je kunt er alle kanten mee op. Die vrijheid aan mogelijkheden spreekt me erg aan. Maar koop de game niet omdat er ophef in de media is.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nee Precies,maar bekijk je die playboy de mansion game ja dat gaat pas echt nerges over.

En daar word niks over gezegt echt weird zeg.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trailers kijk ik nog wel, maar de echte ingame filmpjes zoals de lesbische scene kijk ik niet :)

Ik laat me in Full HD verrassen :D

4. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    :) ben erg benieuwd naar deze game.2 weken daarop Uncharted.Hopelijk wordt dit spel enorm groot,zodat je tijdens de kerstdagen bezig kunt houden.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat ophef over games komt ook steeds meer >_> eerst over bloed blabla en nu over sex. Zet gewoon op het doosje dat het erin zit en loop er niet over te zeuren...

6. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Het stelt inderdaad allemaal maar weinig voor. Helaas zijn ze in Singapore veel te voorzichtig. Ik heb er geen moeite mee, hier in NL zal een game waarschijnlijk niet snel worden gebanned.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij willen ze gewoon het goede voorbeeld geven. sex en geweld, in welke vorm dan ook worden niet geduld in dat land

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ondertussen heb je daardoor underground wel de meest zieke shit. Juist omdat mensen zich niet kunnen uiten.

Ontopic: Ik kijk ook eigenlijk geen enkel ingame filmpje meer, ik wil wat reviews lezen en daarna gewoon van deze game gaan genieten.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk is deze game voor iedereen anders ligt er helemaal aan hoe je het aanpakt. Voor jouw zal ook elke screenshot in jouw game zeg maar er anders uitzien. Nou'ja das eigenlijk best wel vet. Vooral dat jeje char kan overzetten naar deeltje 2... (best wel vet dat er dus ook nog een deel 2 en deel 3 komt)

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij muziek is dat zo, maar bij games? tuurlijk zijn er gamers die meer willen, maar de producten die voor hun bestemd zijn beïnvloeden wel enorm veel andere mensen, kinderen, tieners, etc. denk aan het effect van manhunt en gta op bepaalde jongeren.

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    betere link voor het echte filmpje:

[yt]LOMY_3BoZDM[/yt]

12. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    dat die mensen daar nou zo moeilijk over doen, je doet er toch niemand kwaad mee:9 je ziet trouwens helemaal nix dus over die o zo heftige sexscene moeten ze niet zo piepen vind ik

13. Drogba

Drogba Guest

Hoeveel reviews zijn er inmiddels al verschenen?
    Is deze review van Game Informer nog ergens te lezen trouwens.

Laat maar zitten, heb het al gevonden.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2007
  14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Blijkbaar vind de massa het niet erg om oorlogsbeelden uit te zenden maar zodra er een klein beetje bloot valt te zien dan oo oo oohh,soms vraag je je ook af hoe zit het inelkaar.

15. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nahh... headshots of armen afhakken geen probleem maar een naakt lichaam :eek:

Rare wereld...

Any ho' ik kan niet wachten, en ik moet zeggen dat er wel bizar veel informatie & screens voor dit spel zijn vrijgegeven..

Andere kant van het verhaal is wel dat het er ook wel belachelijk mooi uitziet :9

Lamaar komen!

16. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel alsof iedereen hier de tijd aan het doden is met het posten van onzin omdat ze zo gek op de game zijn :9.
    Er valt op dit moment weinig nog te vertellen dat niet al bekend is. Ik denk dat als het spel uitkomt we wel weer nuttige posts krijgen en al onze ervaringen gaan delen :)
    Hopelijk krijgt deze game dan net zoveel aanhang op dit forum als Oblivion :)

17. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    :),ik hoop het wel.De graphics zijn sowiezo al erg goed.Wat we tot nu toe van de gameplay hebben gezien is ook top.Er schijnen veel planeten te zijn die je kunt onderzoeken ect.

18. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m nu, ik ga m nu spelen ben eg zo benieuwd, na KOTOR echt alleen maar hierop gew8

19. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je eraan?8) eerst wou ik deze game aan me voorbij laten gaan omdat ik niet zo van de setting houd maar nu kijk ik om de minuut naar dit topic en ben ik er toch wel heel erg benieuwd maar:9 denk niet dat ik deze game nog aan me voorbij laat gaan haha

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wist het! :cool: Hij is gewoon te vet om niet te kopen :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina