1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Same here. Kotor is 1 van mun favo games voor de eerste box en daarom heb ik dit spel ook heel lang gevolgd. Als er een game is waarmee je dit spel kan vergelijken is het Kotor wel, het wordt ook in heel veel reviews aangegeven dat dit spel alle goeie punten heeft die Kotor ook had.

    Heb er zin an :cool:
     
  2. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik wel zeker. Heb dan wel wat beters te doen :9, daarnaast wil ik niet perongeluk spoilers op het forum tegenkomen en zelf alles ontdekken. Als ik hem een keer heb uitgespeeld dan wordt het weer lekker discusseren op het forum.
     
  3. Dayuum

    Dayuum Guest

    Zijn er trouwens meerdere endings? Zoja, Hoeveel?
    En hebben je keuzes veel effect?
     
  4. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er meerde endings zijn, geen idee hoeveel. Je keuzes zullen idd veel effect hebben.
    Maar hoeveel ben je via ebay kwijt voor Mass Effect, is het de moeite waard?
     
  5. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik heb het spel donderdag besteld voor 105 euro incl (Ik kreeg korting op de verzendskosten als ik 2 exemplaren zou kopen)
    Volgens tracking status ligt hij nu in het sorteer centrum van zwolle
    Als je hem nu besteld heb je em nog voor de release

    En ik ga het 2de spel(gesealed) waarschijnlijk verkopen op de X-bazaar dus daar kan je ook op bieden
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt dus 2 spelle voor 105 euro? Oftewel gewoon de normale prijs maar waarschijnlijk 4 dagen eerder. Achjah, ik wacht dan liever 4 dagen extra :)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Close cased!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina