oh dan mag deze gelocked maar ik kan werkelijk niks vinden met de zoekfunctie, ik heb zelfs nog even de lijsten doorgekamd. In elk geval, mijn excuses EDIT: gevonden nogmaal excuses
Inderdaad, al moet je wel de film grain uitzetten vind ik. Bovendien hapert de framerate steeds meer bij mij heb ik gemerkt. Jammer, maar desondanks dat een erg toffe game! Ik zit nu bij Noveria Port 15. Een ijskoude planeet en het is erg moeilijk! Raar dat je trouwens het mass effect topic niet in eerste instantie kon vinden.. Hier zal vast straks wel een slotje op worden gezet.
Klopt, dat is wel een erg grote missie zeg. Ik ben benieuwd of de andere missies op planeten ook zo groot zijn.
Mooi, hier kan dus een slotje op en moest je in de toekomst nog eens een thread van een game openen dan raad ik je eens te kijken naar het format . Als antwoord op de TS z'n vraag: Je kan zo'n achievement enkel halen als je heel de game op de moeilijkheidsgraad uitspeelt. Dus je zal de game inderdaad meerdere keren moeten uitspelen. Slotje.