1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    mediamarkt alphen heeft m iig nog niet dus ik denk dat ie pas morgen bij alle MM ligt
     
  2. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hoe verder je komt hoe meer bugs er zijn
    Ik moest al 10x saven en loaden omdat ik steeds vast kwam te zitten
    edit:Ik zit nu helemaal vast dankzei een bug en ik heb geen recente save meer voor dat ik vast kwam
    [​IMG]

    Bioware moet echt betere testers gaan zoeken want ik moet nu helemaal bij eden prime beginnen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2007
  3. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Het is voor mij lastig te beoordelen hoe het mogelijk is dat je zoveel "bugs" en gamesave "issues" blijkt te hebben... Als Mass Effect zo enorm buggy zou zijn, is het de vraag of dit spel wel had mogen verschijnen... De BioWare forums melden via gebruikers precies hetzelfde als de reviews beschrijven: soms wat pop-up en pop-in, enige lichte framerate probleempjes, en een paar users die last hadden van een rare gamesave in een lift ergens in Mass Effect... Maar voor de rest valt het erg mee, en ik lees nergens anders zulke lastige moeilijkheden met de game die jij hier sinds gisteren of zo meldt... Het is de vraag of de problemen niet aan je Xbox 360 liggen... Hopelijk gebruik je geen extra cooler van Nyko en dergelijke op je 360, want die dingen schijnen heel wat extra problemen te veroorzaken... Het is beter om zo'n cooler te verwijderen, als je er eentje op je 360 hebt aangebracht... Mocht je geen intercooler hebben, dan weet ik het ook niet meer... Mogelijk staat je Xbox 360 op het punt om kapot te gaan? Heb je met andere games ook problemen? :D
     
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    niet kunnen bewegen heeft niks met mijn 360 te maken maar met een bug want ik sta nu buiten de map

    KOTOR had ookal zulke bugs
     
  5. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Best verontrustend,ik zie wel morgen.Foutjes vind ik niet erg,maar moet niet de gameplay belemmeren.
     
  6. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de CE bij mn locale Dixons kunnen bemachtigen! Ik had ook nog ff bij Dimension Plus geinformeerd aangezien ik hem daar besteld had, zij verwachten hem morgen en gaan het spel dan ook verkopen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.230
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb hem ook. Bart Smit in Sneek verkoopt hem al, zei het met zenuwen. Ze hadden allemaal berichten gehad dat hij nog niet in de verkoop mocht, maar Bart Smit vergat dat te lezen. ;):lol:
     
  8. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    We horen dan graag je ervaring van deze game vanavond!!!:thumbs:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mediamarkt, Nedgame en Dimensionplus te groningen hadden em allemaal nog niet. Mediamarkt zat weer te zeiken over dat de release helemaal niet bekend was......
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die je besteld hebt verkoop je toch nooit meer voor de prijs die jij er al voor gegeven hebt? Vind je 't dan niet zonde van je geld? Wat maakt 't nou uit of je 'm een dag eerder of een dag later hebt?
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik haal het woord bestellen en reserveren nogal door elkaar. Ik heb hem dus GERESERVEERD :9, anders had ik idd een dagje gewacht.
     
  12. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dynabyte ligt hij ik ga hem nu ophalen!!! :p
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn it nu baal ik wel een beetje dat zoveel mensen de game al hebben terwijl ik hem besteld heb :mad:
     
  14. Drogba

    Drogba Guest

    Ik ben vandaag bij gameshop Enschede geweest die hadden de game niet eens ontvangen, ik belde Hengelo op en kreeg hetzelfde verhaal...
     
  15. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    @Tha)Sven: "Zoveel" mensen die Mass Effect al hebben? Ik tel er maar een paar, die blijkbaar geluk hebben dat één of andere winkel de game te vroeg verkoopt... Want het spel mag helemaal niet verkocht worden, dat mag pas op de 23ste van Microsoft op straffe van een boete...

    Niet dat ik het spel niet wil hebben of zo, als ik hem vandaag zou kunnen scoren, zou ik het ook niet laten... \o/
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje in arnhem rondgetoerd, kon hem nergens krijgen, ze hadden hem wel vaak binnen, maar hielden zich aan de release.
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    tha)sven: Ik heb hem ook bij gcshop gepreorderd en ik dacht jij hem daar ook had gepreorderd. Hij is namelijk al verzonden bij gcshop.
     
  18. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je voor deze game verplicht Gold nodig?
    Want ik stop voor een tijdje met XBL.

    Trouwens,
    KAN NIET WACHTEN.
     
  19. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej geen enkel spel verplicht je voor gold,nouja final fantasty XI.
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leken even veel mensen de game al hebben omdat er een aantal reacties snel elkaar opvolgden.
    Ik zal nu maar eens snel kijken op gcshop, heb wel nog geen mail binnen ...
    /edit OMFG hij is verzonden :D
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina