1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan nieuwe filmpjes op de Market Place.
     
  2. avoidconfusion

    avoidconfusion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Neither MediaMarkt nor Free Record Shop would sell the game today already in Rotterdam Alexander.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    qua verhaal,setting,conversatietoestand,wapens etc. niet:+ misschien alleen de grote alhoewel Mass Effect nog groter is maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    >_> zo gaat het erg veel de laatste tijd in topics... Vandaar dat de kwaliteit ook steeds minder wordt.

    Trouwens vandaag viel me ook op dat volgens mij die nieuwe thema van mass effect uit is. Ook staan d'r wat vette clips op marketplace :D.
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd dat Assassin's Creed een hoger cijfer heeft dan Mass Effect. Ik zit eraan te denken om deze game ook te kopen. Het gekke is dat ik eigelijk helemaal geen Science Fiction fan ben, maar ben toch nieuwsgierig geworden...
     
  6. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu een paar uur gespeeld. Ik ben zeer onder de indruk, soms lijkt het gewoon alsof je een science fiction film kijkt, dit komt door de mooie graphics maar ook door de erg goede muziek! Het combat systeem is ff wennen, maar krijg je snel onder de knie. Verder speelt het hetzelfde als KotOR. Ik ben verder geen bugs of dergelijke tegenkomen, ook het combat systeem werkt tot nu toe prima. Verder save ik gewoon vaak en heb ik meerdere saves, mocht het eventueel toch een keertje fout gaan.
     
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand heel misschien de prijs van Mass Effect bij de Media Markt? Is die prijs 50,- of gewoon net zoals bij alle andere winkels?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand of naast de US versie ook de Asia versie regiovrij is van Mass Effect? Iemand die em al heeft of krijgt?
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je vertellen of deze game je het gevoel geeft van vrijheid en dat je in principe kan gaan en staan waar je wilt en kan doen waar, wanneer en hoe je maar wilt? Of zijn alle mogelijkheden beperkt?
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De Asia versie is naar het schijnt niet regio vrij, alleen de US versie kun je op Pal spelen. Ik hoop dan ook dat gamehubs een US versie opstuurt xD
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt vrijwel alles doen ik de volgorde die je zelf wilt, je bepaald bijv zelf welke planeet je eerst bezoekt. Daarin heb je dus alle vrijheid.
    Als je kijkt naar Oblivion, daarin kun je iedereen neer meppen. In Mass Effect kun je niet zomaar je eigen crew op het schip neerknallen en ook op andere plaatsen kun je niet altijd iemand beschieten, je kunt zeg maar niet de trigger overhalen als je op zulke personen richt. Dit is dus een beperking, maar daar heb ik zelf geen problemen mee. Maar deze game geeft zeker een gevoel van vrijheid.
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zojuist de videorecensie gezien op GameTrailers.com. De graphics zijn fantastisch en de gameplay ziet er goed uit.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2007
  13. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteravond voor 49.99 bij de MM in Eindhoven gehaald. Ik heb geen idee of alle MM's deze prijs hanteren.
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Is correct , de asia versie is NIET regio vrij , alleen de amerikaanse...

    En om dit topic schoon ten houden is er vanaf nu :

    Het Grote 'Mass Effect Ik Heb Hem Al / Waar Te Koop?' Topic

    De bedoeling lijkt mij duidelijk , off topic geklets in dit topic word dan ook niet meer gewaardeerd
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik save ook altijd een paar keer. Ook met oblivion die autosave vertrouwde ik niet echt meer. Ik was een keer heel veel daardoor verloren.
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wil ik toch even weerleggen.
    Dit soort berichten lees je heel veel op internet. PGR4 en Halo3 bij PlayAsia zijn hier voorbeelden van. Er is dus een best grote kans dat de Asia versie gewoon regio vrij is net als de US versie. Gamehubs gaat hem vrijdag of zaterdag testen op PAL console. Dan weten we meer.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  17. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    heb de game net opgehaalt ;)
    dalijk lekker spelen !
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  18. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus ook, en wat ongelofelijk vet ziet het eruit :eek:

    Die wapens zijn ook vetjes, ik heb dit weekend vrij dus lekker veel spelen :)

    Alleen schrok ik me kapot :eek: Hij zei dat ik een update nodig had om te kunnen spelen, maar ik heb geen Live etc.. Ik klikt om te testen dat hij maar moest gaan updaten uit goede hoop, daarna deed hj het ^^
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  19. guybrush

    guybrush Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij een update nodig heeft staat die update altijd op de disc heh.

    Anyway, lekker dat hij er eindelijk is, een van de weinige games waar ik echt op zat te wachten.
     
  20. Drogba

    Drogba Guest

    Heb vandaag de LCE gehaald en o wat is het prachtig, de hele LCE uitvoering is mooi gedaan, niets ontbreekt. Ben nu de bonus disc aan het verkennen, er staan 4 ontzettend mooie thema's op en heel veel gamerpictures, concept art en trailers.

    Net ook al aan de game begonnen het is echt te mooi, worden weer lange nachten voor mij ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina