1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja idd, ze gaf me wat wijze woorden en ik zo van ''was that all?''. En toen boem lag ik in bed met d'r xD.

2. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de game is tof had alleen liever en soort van kotor battle systeem gezien. Kan me herinneren dat die veel soepeler was..

3. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die Dayuum met z'n volledig uitgespeeld in 8 uur. :lol:

Hij heeft de completion achievement niet eens, en die krijg je als je 65% van de quests hebt gedaan. :lol:
    Begin nog maar eens overnieuw zou ik zeggen. :x

Heerlijke game voor de rest, heb 'n crew al bijna compleet. Bij KoTOR duurde dat veel langer, ik zit nu nog in het begin. :)

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Spelletje is een aanrader dus? Heb genoeg centies voor 1 game nog dit jaar :+ En eerst was ik gegaan voor mass effect maar krijg nu toch wel twijfels inverband met het niet verwisselen van onder delen van armor! Wel hele armors maar geen delen! Of heb ik het mis? :)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met Oblivion had ik precies hetzelfde. Die had ik eerst op de PC, vond ik niet leuk => verkocht. Maar later kreeg ik ineens de drang om hem weer eens te proberen en sindsdien heb ik er op de 360 150+ uur opzitten.

Ik hou heel erg van RPG's juist. Ik heb alleen vaker moeite om me door het begin te worstelen. Vaak beland je in een sci-fi- of fantasywereld en krijg je tonnen informatie te verwerken, qua verhaal en (ingewikkelde) besturing. Dat schrikt me telkens weer af. Maar als ik er eenmaal in zit is het genieten. Ik merkte gister al dat het na twee uurtjes spelen leuker werd. Zoals gezegd al die grafische filters uitgezet (grain en blur), dan ben ik in ieder geval al van die nep-ghosting af.

En ik moest ook gewoon erg wennen aan de combatsnelheid na twee weken lang zeer intensief COD4 te hebben gespeeld.

Grafisch heb ik nog wel erg vaak schokjes, ook als het niet bijzonder druk is in beeld.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Met wat voor character speel je? Misschien dat bepaalde wapens/powers framerate drops veroorzaken?

7. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die shokjes hebben te maken met het streamen van data vanaf de DVD, deze game doet dat constant...
    Ik heb de indruk dat Epic dit met Gears of War beter onder de knie had (maar ja het is dan ook hun engine)

Ik ben nu toch van mening dat MS ook maar een install op harddisk optie in games moet gaan stoppen.

8. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben vandaag alle winkels afgegaan maar ik kreeg bij iedere winkel te horen dat ze hem nog niet binnen hadden. De meeste zeggen dat ze hem maandag pas binnen krijgen.

9. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vanaf vanochtend 10:18 de limited edition hier iggen. Heb vanochtend al een half uurtje kunnen spelen en ga nu de rest van m'n middag er aan spenderen!

Waar ik benieuwd naar ben: zijn er ook gamers die gewoon met dhr John Shepard aan de haal gaan, of maakt iedereen hier (net als ik) zijn eigen karakter aan? Speel voor de verandering als brunette! :lol:

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze hem bij de media markt?

11. racnas76

racnas76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem van de woensdag ,
    Free record shop lag hij in de rekken .
    Het rare is dat de gewone editie 69.90 euro kost en de limeted editie 67.90 euro kost , , , ,

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben nu aan het einde van Noveria en kom echt NIET verder :mad:

Ik ben level 14 en moet nu dat blauwe mensen verslaan die op dat platform staat. Maar dan krijg je eerst een verhaal te horen waar de coordinaten van Saron aan bod komen. Die krijg je dan en daarna wordt je van 15 kanten aangevallen en ik krijg ze echt niet de pijp uit. Elke keer doen ze zo'n magic aanval dat je op de grond neervalt en niks meer kan doen, dan wordt ik gelijk dik volgepompt. Nu heb ik het al meer dan 15x geprobeerd (letterlijk) en trek het echt niet :mad: HELP?!!!

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    nice dan ga ik straks even langs de MM en kan ik los gaan.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game hoor. Nu Shepard 'iets' is geworden(zonder spoilers) ben ik gewoon willekeurig planeten aan het verkennen...op een planeet waar ik voor de story mode nog helemaal niet hoef te zijn lijk ik nu een soort biotic fabriek gevonden te hebben...allemaal vijanden enzo, geweldig.

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Game net gekocht.
    Sprakeloos....
    Deze game ademt zoveel sfeer uit!

17. Ashavan

Ashavan Guest

Ashavan Shepard is the name ;)
    Heb wel een homo koppie gekregen vind ik :eek:
    Maar zal wel met een paar meiden van bil gaan in de game om te bewijzen dat het personage geen homo is rofl

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een roodharige chick gekozen...hey red headed woman, ik bedoel maar :p

Maareh... ik zit met een probleempje nu.

Nu moet ik ene Kyle zien te vinden, ik verklap verder niks..maar er komt een aardige battle bij kijken...en het is me allang duidelijk dat mijn Shepard absoluut niet sterk genoeg ervoor is. De throw move , shotgun en pistol zijn lang niet genoeg, ik word keihard geowned door vijanden daar.

Ik had in de Citadel zeker beter wapens kunnen kopen eerst he, of upgrades? Probleem is....ik heb niet superveel geld en kan weinig beginnen dus....hoe verdien je geld in de game ,hoe gaat dit alles? Na een battle enzo of....?

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ah k, ja CoD 4 is inderdaad heel andere koek :9. Die grain heb ik trouwens ook gelijk uitgezet, maar de motion blur vind ik wel cool staan.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik keek er erg naar uit om veel planeten te bezoeken..maar gvd zeg, op de meeste kan je alleen maar een stukje tekst lezen of survey doen...niet landen. Zoals ik het nu zie kan je maar op een paar landen.....naja zeg.

En de planeten waar je dan kan landen hebben dan een paar dingen om te vinden, en een soort facility waar het altijd weer op battles aankomt. Ik had wel gehoopt dat er nog meer dingen waren als een citadel...ik bedoel...andere planeten waar ook clubs en shopkeepers zijn, maar volgens mij is de citadel de enige.

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina