1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En helemaal mee eens vrouwelijke personages zijn gewoon het tofst in het algemeen,en natuurlijk sierlijk voor het uitzicht.:)

Wel alleen een nadeel dat je met dit soort mogelijkheden je naam niet geroepen kan worden omdat die niet geprogrameerd is en dat is wel het nadeel van Character creations,tenzij je misschien voor geprogrameerde zou hebben behalve je achternaam dan.:)

2. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Typisch, net belt een vriend me op met de melding dat ie ook een ring of death had...

3. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    toch raar dat die consoles altijd vlak voor of tijdens een (top spel) kapot gaan.Bij mij doet Mass effect het prima,zit momenteel rond level 20.Mooi spel dat zeker :)

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    ik ben nu 5 uur onderweg en net op die ijs planeet geland maar ik wil eigenlijk helemaal niet verder met de main quest en eerst ff wat andere planeten bekijken . ff kijke nof ik nog weg kan vliegen ^^ was er trouwens toch nog neit sterk genoeg voor ;)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja je kan nog wegvliegen. ik was bij de baas van dat level en kon hem nog niet aan op normal dus ben gewoon weer HELEMAAL teruggegaan en zit nu een hele lading side guests te doen :)

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net 5 uur gespeeld, en ik heb nog geen andere planeet bezocht... spel is dus wel langer als ik dacht, heb nog maar nauwlijks wat gedaan.

Ziet er verder erg tof uit hoor.. echt weer een ouderwetse bioware game waar je wel even mee vooruit kan.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb even wat hulp nodig:

Ik ben op Noveria (opweg naar Peak 15) en ik moet de VI core weer 'operational' krijgen. Met die 4 balken bij 'X', en die moet ik dus naar 'Y' of 'B' krijgen. Maar hoe de fuck doe ik dat?? :|

100 Omni-gel? No way, José...

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heb ik ook heeeel er mee lope kutten.

Ten eerste dacht ik dat je alles naar rechts moest krijgen maar je moet alles dus naar Y schuiven dus daar ging ik al de mist mee in :+. Maar ik heb gewoon 2 blokkies naar B verschoven en 2 blokkies op X gelaten en toen heb ik ze om en om naar Y verplaatst. Het is gewoon een beetje aankutten en na een tijdje vallen ze vanzelf op zijn plaats. Je moet gewoon een beetje op B, Y en X drukke en het valt uiteindelijk wel op zijn plek

9. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die missie en ik heb wel goede wapens, ik heb een assault rifle van 180 damage. En een shotgun van 203.
    En ik heb daar gewoon 100 betaald ik vatte het ook niet even wat spulletjes verkocht.

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is 't? Er zit geen verdere gedachte achter? :'-(

Naja, maar eens even kijken dan..

Waaorm gaat dat vierde blok van 'X' nooit weg? Zwaar irritant zeg :mad:

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ooh, ik snap het al:

Je kunt alleen een steen naar een andere letter krijgen als er geen steen boven die plek hangt. Dus je moet van onderaf naar boven werken.

Dan is het slechts een simpel puzzeltje }:]

Edit: Oeps, dubbel. Excusé moi!

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ow dat verklaart het. Aan het einde had ik namelijk dit:
    Blok Y B
    X Y Blok
    Blok Y B
    X Y Blok

En toen kon ik alles gewoon naar Y gooien

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Is er ook een limiet aan items dat je bij je kan hebben, zo ja hoeveel en waar kan ik zien hoeveel ik al heb aan gewicht. Of is het net als in KotOR dat je onbeperkt items kan hebben.

Thanks in advance. :)

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk onbeperkt want ik heb nu iets van 200+ wapens en upgrades dus er zal wel geen limiet aan zitten, dat is echt een hele grote plus. Te veel wapens enzo bij oblivion was egt te gaar :mad:

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb een vraagje:

Die talent First Aid, hoe kan ik die gebruiken want hij staat niet bij power tabblad.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    In dat geval heb ik ook nog ff 2 vragen over de achievements.

Wat betekent deze achievement nou?/Wat verstaan ze onder shield damage?:
    Tactician: Complete playthrough with shield damage greater than health damage (Wil het gewoon zeggen dat je wel wordt geraakt maar dat je health niet daalt?)

En hoe kom je op een Uncharted planeet?

17. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is regelrechte bagger, hoop eerlijk gezegd niet dat het aan het spel ligt... Ik ben echter wel benieuwd of er nog andere gevallen komen van mensen die recentelijk Mass Effect hebben gespeeld en problemen hebben ondervonden met hun Xbox, ik hoor het wel!;)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee je vijanden hebben schilden toch als je ze die dan constant laat bijvullen en die constant kapot schiet...

misschien

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die hem al hebben, is dit nou echt de rpg van het jaar awar iedereen zo enthiousast over was a la oblivion( daar stopt de vergelijking), of viel ie toch iets tegen?

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Naar mijn mening is dit een zeer degelijke RPG. Naast de framdrops en enkele bugs is dit spel foutloos. De gameplay werkt IMHO fantastisch en met alle side en main guests ben je uren bezig. Voor mij is dit wel de game van het jaar aangezien ik Halo 3 en AC heel erg vond tegenvallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina