1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    voor mij ook. Laatste keer dat ik zo verslaafd was aan een spel was bij Oblivion en dat is nu GOTY.

off-topic: zo hé, net moest ik pissen en keek ik in de spiegel waren allebei mijn ogen knalrood 8) te lang lopen gamen denk ik.. 't brandt ook een beetje .

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij bedoelen ze toch met die achievement dat je zelf de game moet uitspelene terwijl de vijand meer schild damage heeft gedaan bij jouw dan health damage.

Daarnaast. Heeft iemand ergens de officiële guid gezien?

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Geweldige game, weer een heerlijke Kotor sfeer!

Nog geen last gehad van framedrops of gekke dingen :) Maargoed, de kleine minpuntjes van deze game kunnen ze iig wegwerken met het vervolg!

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het een fantastische game, zou zo fucking graag een HD tv willen hebben nu, het is best heel mooi op de beamer maar geen HD en op mijn small-ass Sharp tv ga ik de game al helemaal niet doen.

Enige wat ik wat jammer vind is dat al die andere planeten (die niks met de story mode te maken hebben) zo simpeltjes zijn en echt teveel op elkaar lijken..je kan er vaak een aantal dingen vinden, en een fabriek waar je baddies moet slopen of zo'n groot beest dat uit de grond komt. Wel cool...maar ik had gehoopt dat op deze planeten ook wat andere dingen waren te doen. Maar you can't have it all he.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik speel op HDTV en heb wel meteen de grain uitgezet, stoorde me ontzettend :eek:

6. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook echt waardeloos!
    Wat mij wel opvalt is dat vaak de textures niet laden. Vooral als je net iets load.
    Die liften hebben ze denk ik gebruikt om het gebied waar je heen gaat te laden. Maar je merkt dan niet dat ie aan het laden is.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    STORMING automatically performs a melee attack against any enemy you run into. Be sure to watch the meter at the bottom left of the screen, though, to avoid becoming fatigued. :) exclusive tips omdat ik me mass effect hebt geregistreerd.

8. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Ow dat deden die krogans die op mij af begonnen te rennen.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het werkt een beetje hetzelfde als bij crackdown. Als je dicht bij iemand staat sla je hem automatisch neer heb ik gemerkt.

10. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je die missie?

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het is de bovenste quest:
    Link met alle quests in Citadel (alle quests waar je niet voor hoeft te reizen naar andere planeten beter gezegd)

Ik heb de quests van bovenstaande link allemaal gedaan nu maar alleen de laatste in de lijst wil niet omdat die personen er niet zijn...

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Armour made by Devlon Industries can protect you from harsh environments.

Wat zijn Harsh environments?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Goddamnit, die blauwe muts is lastig te verslaan :{ Heb het nu al moeilijk :x

Ook irritant dat je elke keer dat filmpje opnieuw moet bekijken, behalve de stukken die je kunt skippen..

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als er bijvoorbeeld grote hagelstenen uit de lucht komen vallen om wanneer het heel erg koud is A.K.A HEEL slechte omstandigheden. Weet niet of het weer echt schade kan doen maar dat bedoelen ze er wel mee.

@Nera, ik speelde op normal en was lvl 14 en dat was echt NIET te doen, dus succes :+

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En ik ben pas level 12 :'-(

Bij die eerste twee wijven ren ik naar de andere hoek, ik probeer m'n team mee te krijgen maar één blijft er altijd achter en is meteen dood. Dan laat ik die gasflessen ontploffen als ze op me af komen. Meestal krijg ik er één dood en die ander snipe ik dan van een afstandje.

Maar dan komt de tweede 'wave', en dan is het snel afgelopen. Ik heb geen teammaten meer over en ze komen van meerdere kanten.. :eek:

Dit is NIET te doen. De tweede wave met tegenstanders staat ook ineens vlak naast me :mad: Hoe the fuck kan dat????

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    If you are worried that you might be missing some of the story by taking a different path, don't worry, you are. There is no way to play through all of the storylines in this game without playing through at least 5 times, and that is being generous. In all honesty, you could play this game for the next six months and never get the entire experience. This is coming from a tester who just a few weeks ago finally noticed a new branch, after playing for 8 months. Don't be afraid to start a new game, and don't be afraid to try a new character/difficulty/follower team-up. The game has a way of surprising you in ways you would not expect.

Achievements aren't just for gamerscore. Unlocking them gives the player access to special training that allows you to become an even better Spectre.

Wel vet om te lezen:D

Edit: Voor die achievements met Ally blabla, geld dat voor overal waar je heen gaat of echt de storyline?

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Donder maar op met dit spel. Het is echt niet te doen om dat lelijke blauwe wijf kapot te maken. Ik doe het wel een andere keer, over een paar jaar ofzo... [​IMG]

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    gaa gewoon rustig side quests doen, verken wat planeten. ik ben level 17 en ik heb de verhaallijn nog niet aangeraakt (buiten het begin om)
    trouwens krijg je super veel credits zodat je die goeie wapens kan kopen.
    Ik heb nu al rond de 80.000 gehad door een paar planeten te verkennen.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar ik zit nu zo ver in een planeet/gebouw (mensen die weten waar ik zit zullen het begrijpen) dat ik geen zin heb om eerst weer helemaal terug te gaan naar m'n precious Normandy om de boel te gaan verkennen. Ik moet hier gewoon langs.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan je niet de combat difficulty tijdelijk op easy zetten bij options?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina