1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geen idee eigenlijk :eek:

In Oblivion stond m'n balk standaard helemaal naar links :+ Veel leuker. Uitdagend is leuk als je de gameplay helemaal onder de knie hebt of een hele korte game speelt, maar ik wil nu vooral van de game genieten (dat had ik ook bij Oblivion).

Dus even kijken of dat mogelijk is.

*Bidt*

Edit: Yep, je kunt hem op casual zetten midden in de game :thumbs: Eens kijken of het nu wel lukt :D

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    2 min lopen. Je hoeft alleen naar die tram en je bent er, dan ff een stukkie rijden met de MAKO en voila, valt best mee.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, 10 liften, die tram, dat hele eind terugrijden, en dan moet ik ook ooit weer terug. Daar heb ik dus echt geen zin in. Wil er gewoon van af zijn.

Maar zelfs op casual lukt het voor geen meter. Stond één keer alleen nog met Berezia maar toen rende ik per ongeluk naar een plek om te schuilen en schoot ze me meteen neer :'-(

Echt niet te doen gewoon.

Hoe heb jij het gedaan dan, Cookie?

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben teruggegaan en zit nu op Feros! 8) Duurt iets van 7 min (niet eens misschien) dat je terug ben en het bespaart je een hoop frustraties.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm... Nou, misschien dan ook maar doen, MORGEN! }:] Heb er nu echt de fut niet meer voor...

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik was daar zonder overdrijven echt iets van 20 keer de pijp uit gegaan en kon die cutscene echt dromen. Toen heb ik gewoon mijn box ff uitgezet en ben ik een paar uur later teruggegaan. Daarna heb ik alle quests op The Citadel gegaan en ben ik verkast naar een nieuwe planeet. Dat is het leuke van dit spel, je kan alles doen in je eigen tempo en je kan gaan en staan waar je maar wilt.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik moet wel zeggen dat ik de game wat "intimiderend" vind.
    Er komt gewoon ontzettend veel informatie op je af.
    Over de verschillende rassen,planeten,menuutjes etc etc..

Ook ben ik (vind ik zelf) goed in de engelse taal,zowel praten als lezen,maar ik kom af en toe woorden tegen dat ik bijna m ,n engels/ nederlands woordenboek erbij wil pakken.

Verder wel een hele coole sfeer en prachtige graphics,conversaties zijn ook erg leuk.
    Ben nog niet ver,ben pas bij het citadel.

Combat moet ik overigens ook nog erg aan wennen.

8. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die trein dat je die bommen moet uitschakelen :p Das volgens mij helemaal niet ver toch?

Heb nu ongeveer 1,5 uur gespeeld :p (3x overnieuw begonnen) en naaiend vaak dood gegaan bij die trein. IK speel op 'veteran' met 'low' hulp bij richten :)

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zit over die game een bepaalde ruis achtig iets? of zie ik dat nou verkeerd. (zo'ja iemand enig idee hoe ik dit uitzet?)

10. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lees eerst de handleiding is en kijk het optie menu is door...
    Moet alles voor je voorgekauwd worden? |:-

Bij opties onder video staat iets van grain effect. Zet dit uit en het is weg.

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game zwaar tegenvallen ik ben gestopt na het defusen van die bommen bij het 1ste level. De controls vind ik gewoon niet werken, en de stijl spreekt me niet aan.

12. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje :
    is dit net zo een game als assassins creed waar je na enige tijd ook wel alles gezien hebt? (eentonigheid, zoals de gevechten, naar je locatie toe gaan, de missie doen etc.)

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee dat is het dus totaal niet voor mij.
    Het is veel maar dan ook véél beter dan assassin's creed op het gebied van replayabilty en vele andere dingen.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt vet :) Deze game kost nu bij Asia maar 33 euro ofwat! Dat maakt de keuze zeker makkelijk om deze te kopen. Dat is namelijk niks voor een topgame zoals deze !

15. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij maar, ik heb het stuk met dat 'defusen van bommen' nu 10 a 11 keer gedaan, en het blijft vet om verschillende tacktieken te gebruiken ^^ om zo nog beter uit de battle te komen.

Alleen raar is dat ik niet echt kan inzoomen met de michinegun EN de sniperrifle... Terwijl ik wel ene keer heb ingezoomd met de sniper :/

nvm, daarom dus: Yeah, you need to be a soldier or an infiltrator in order to use the zoom and to level up that weapon talent. As a result, the sniper rifle is pretty much useless to anyone outside of those two classes.
    Dit is zo vet !!! Dus echt wel meerdere amlen uitspelen!

En jammer dat je niet filmpjes kan skippen :p want nu heb ik dat stukje dus al 10 x gezien ^^

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  16. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt door spelen, in het begin gaat alles, en zeker de combat, erg houterig. Dat wordt steeds soepeler en ook steeds cooler naarmate je lvl up gaat.

Ik vind de game zelf zwaar vet, maar toch ook lichtelijk tegenvallen. Ik wordt er niet echt ingezogen, het verhaal en universum zijn wel cool maar het pakt me op de een of andere manier niet. Bovendien vind ik het hele exploration en space concept niet uit de verf komen, je hebt niet het gevoel dat je in een gigantische milkyway aan het verkennen bent, want het enigste wat je op die galaxy map doet is een beetje de clusters doorlopen, met af en toe een planeet scannen en als je geluk hebt kun je op 1tje landen.
    Verder alles topnotch, geniet elke minuut :thumbs:.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    zoemen doe je door eerst LT en daarna rechter pookje inklikken.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja, maar hij was er zelf al achter dat dat bij hem niet kon omdat ie geen soldier of infiltrator is ;)

19. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Welke klasse en al dat andere gezeik eromheen raden jullie mij aan? Ik meende dat ik een War Hero Soldier nu ben... beetje aanklooien en zo. Volgende week écht beginnen (eerst nog AC uitspelen).

20. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mass effect gister gekocht en ff 3-4 uurtjes gespeeld. Ik moet zeggen, dit is echt een spel appart. Je hebt echt zo veel ruimte om te doen wat je wilt en alles ziet er zo vet uit. Zit nu ff op een uncharterd world, echt heel vet gedaan. Ik ga zeker nog vele uren planeten verkennen en daarna ff met de main story line beginnen. ME gaat voorlopig bij mij niet meer de xbox uit.\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina