1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb een vraagje, zit nu op Feros:

Ik ben al een knap eindje op Feros. Ik ben met mijn Mako naar Zhu's Hope (zoiets) gereden, de missies daar gedaan. Toen moest ik weer terug naar het hoofdkwartier van een paar mensen. Ik heb ook die Lizbeth terug gebracht naar haar moeder. Nu moet ik weer terug naar Zhu's Hope. Daar moet ik de ingang van de Thorians vinden, want ik moet daar de geth verslaan. Ik ben met mijn Mako weer naar Zhu's Hope gereden, maar ik kan de ingang van de Thorians niet vinden. Ik heb ook een upgrade gehad voor mijn granaten. Daarna moest ik die ingang vinden. Dus graag hulp ;)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa idd dat zou ik ook wel willen weten want je bedoelt die asari? die heb ik ook nog niet.
    dat kan je wel door simpel weg op Y te drukken dan heal je heel je squad , hiervoor heb je wel medi-gel nodig en moet Y "opgeladen" zijn.

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb wel een limiet van dingen. Je kan er 150 bij je hebben meld ie net bij mij.

4. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    ALs je X indruk ben je in gevechtsmodus, en de camere kijkt dan over zijn rechter schouder, kan je dat ook veranderen zodat de camera over de links schouder kijkt? Net als bij Splinter Cell zeg maar.

5. Ashavan

Ashavan Guest

Na 7 uur spelen eindelijk alle Citadel quests gedaan. Ben ook even op zo'n sneeuw planeet geweest om die garage pass te krijgen, maar daarna niet verder gegaan. Ga even naar andere planeten eer ik daar weer naar terug ga.

Is wel relaxte game

6. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gister begonnen.. ongeveer 1,5 uur erop zitten en ben nu een spectre :)... Ben begonnen als john shepard.. ben geen eigen caracter gaan maken omdat ik deze game wil spelen zoals Bioware het me liet zien :).. Ben mop Veteran begonnen en heb een Vanguard class gekozen, bevalt me erg goed.. combat is makkelijk op te pikken.. het menu is ook heel easy.. vooral als je kotor ben gewend.. het spreekt allemaal voorzich.. Een beetje RPG fanaat pikt het snel op en geniet vanaf de eerste minuut :)..

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja merkte het, best jammer. Vooral als je na 1 missie gecomplete te hebben 37 items krijgt 8) Wel jammer want nu blijf ik dingen deleten steeds...

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze ook verkopen. Ik heb heel veel spullen verkocht en ik heb nu 100000 credits. En ik heb nog een vet armor gekocht voor 50000.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij welke winkel(?) kan je die dingen verkopen dan?

10. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij iedereen die ook spullen aanbied volgens mij :)

OF ik heb gewoon geluk gehad ^^

Maar zie ook even me post hierboven (aantal posts) hopelijk kan ik daar ontwoord op krijgen.

11. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu rond de kwart van de game,en ik moet zeggen dat het een goed spel is,alleen had ik meer vrijheid willen zien.De graphics,geluid,voiceacting zijn van erg hoog niveau.Verders een top spelleke.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  13. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel hij is bij MM Utrecht

14. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ben even wezen zoeken en die kom je later vanzelf tegen in het spel :)

15. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je moet die computer besturen die op dat pleintje staat. Dan gaat een van die huisjes omhoog en zie je en trap die na beneden loopt suc6

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog meer problemen met Mass Effect ? Qua uitvallen van de Xbox. Ik ben nu 1.5 uur bezig en hij is al 3 keer uitgevallen.

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  17. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Neej nog niks opgemerkt.Ben al blij dat de xbox het nu precies 1 jaar prima werkt(heb 5 kapotte gehad) :).Je kunt zeker merken dat hij tijd nodig heeft om alles te laden.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa, bij mij ook maar nog geen vastloper of iets in die richting.

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

20. Farkaed 0172

Farkaed 0172 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net beginnen met Mass Effect krijg ik opeens RROD(Red ring of death)!!
    erg balen:mad:

Kareem bij MM kost ie 53 euries

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina