1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er best veel planeten zijn waar je op kan landen, maar het is idd zo dat je bij elk zonnestelsel maar 1 planeet hebt waar je op kan landen, mischien dat er een paar uitzonderingen zijn.

Btw, hebben jullie al een Class gemaakt met een bonus ability? Wat voor Class vinden jullie goed en welke bonus heb je daarbij genomen?

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  2. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    In het heb je ook niet veel planeten waar je kan landen.

3. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat je bijv niet op Mars kan landen, maar natuurlijk kun je in het echt ook niet overal landen in verband met hele warme planeten of een gasplaneet.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin bedoel je? :+

5. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Ow nee ik bedoel dit.
    In het echt heb je ook weinig planeten waar je kan landen.

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat voor Character en bonus ability hebben jullie?

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gisterenavond alle quests in de Citadel uitgespeeld en benoemd tot .... jeweetwel. Ik vond die scene er best indrukwekkend uit zien. Sowieso zijn de conversaties erg indrukwekkend. Erg leuk zijn de bewegingen die de characters maken in de gesprekken. Ik moest erg lachen toen helemaal in het begin een ventje per ongeluk sprak over zijn secret weapon cache en zijn maat hem snel met de achterkant van zijn hand sloeg met de opmerking "Jij kunt ook nooit je bek houden he!". Erg "menselijk" gedaan allemaal. Ook toen mijn character een gevecht in de buurt van een bar startte... je ziet dan heel snel de barman wegduiken achter de bar waarna hij naderhand weer doet of ie niets heeft gezien en snel complimentjes aan mijn character geeft (wat een wezel).

Jammer wel van dat gecache vanaf de disc. Dat veroorzaakt vooral die schokken in de framerate. Het spel heeft de 360 ook al een keer laten vastlopen. De texture pop-in ligt trouwens aan de Unreal 3 engine. Geen beperking aan de 360 dus.

8. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb standaard vrouw maar dan met ander kleur haar en ogen.
    Ik ben een soldier en level 40.

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0

Hmm... vreemd, want ik kan er maar op 4 landen of zo

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Alle quests???? Daar had ik in het begin echt geen geduld voor... doe ik later nog wel, wanneer ik zin en tijd heb..

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    4???, dan doe je toch iets verkeerd... :9

12. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nog maar is kijken voor de zekerheid. Hoeveel zijn het er dan in totaal?

13. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een bril nodig:x

Best veel dacht ik rond de 40 toch?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    40 zo'n beetje denk ik.

15. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wrex is echt zo geniaal, iedereen moest die minstens 1x in zijn party hebben gehad.

"great, now you have bugs singing songs about you" :lol:

16. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de planeten waar je op kan landen en geen samenvatting of geschiedenis van kan lezen hé?

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op nou... niet hele tijd posten, lees ff het instructie boekje en probeer de game ff....

18. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen om mass effect te halen.

Ik ben niet een echte rpg van maar oblivion en kingdom hearts vond ik wel erg vet.

Verder denk ik dat dit spel wel een beetje een shooter is en ik ben een shooter fan.

Ik twijfel tussen mass effect en assassins creed.
    Ik wil 1 van deze 2 games morgen bestellen dus het zou mooi zijn als iemand me helpt.

19. Drogba

Drogba Guest

Ik raad je Assassin's Creed sowieso al af tenzij je in bent voor een eendagsvlieg. Als je zin hebt in actie dan raad ik je Mass Effect ook af omdat het combatsysteem in Mass Effect niet zo soepel is uitgewerkt.

Als je CoD4 nog niet hebt is dat sowieso een game die ik je aanraad boven die twee. Ook is Virtua Fighter 5 een topper

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van Science Fiction houdt en je vond Oblivion ook leuk dan zal deze game je echt niet tegenvallen. En daarnaast is het idd ook een shooter.
    Ik heb AC niet, en kan het dus ook niet beoordelen, wat ik wel kan zeggen is dat je met Mass Effect veel langer plezier zult hebben door de hoge replayability.

Drogba @ lol, hij vraagt alleen om Mass Effect of AC. Daarnaast vind ik het combatsysteem helemaal niet zo slecht uitgewerkt, er zijn vast betere, maar daar moet je deze game niet voor laten liggen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina