Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoe flik je dat dan? bv een vanguard met sniper. (zou je dan ook een engineer met een assault rifle kunnen doen?)

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb dus exact hetzelfde, ook niet een rpg fan, oblivion as m'n eerste rpg en dat vond ik fantastisch, de vrijheid en de diepgang en de verhaallijn was wat die game goed maakte voor mij, en zo te horen bied mass effect dat allemaal, dus ik ga mass effect ook halen,

zat te twijfelen tussen mass effect en AC, maar denk toch dat ik mass effect eerst ga halen:)

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de achievementlist gezien? Ik ben bijv met een soldier begonnen, deze bezit alle wapens. Ik heb toen de Sniper rifle net zo lang gebruikt tot dat ik 150 kills ermee had gemaakt, je krijgt daar dan een achievement voor. Dit geldt ook voor andere wapens etc. Als je nu overnieuw begint maak je weer een character aan, maar krijg je ook de keuze uit 1 bonus ability, dus bijv sniper skill, of een assault riffle skill, alles is mogelijk.

Dit was ik van te voren al van plan, aangezien ik de Vanguard de coolste class vindt, maar wilde ook kunnen snipen.

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: vetjes,

Ik ben een gewone vanguard en heb dus de pistol en shotgun kills.
    Ik vind Shotgun echt relaxt in dit spel, ik schoot op zo'n geth van 80-100 meter en alsnog raakte ik hem best goed.

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan, maar wordt daar niet wijzer van.
    Trouwens, waar heb jij last van? Stoort het je dat ik wat meer duidelijkheid wil hebben omtrent het 'landen op planeten' van deze game? Ik vraag om een simpel antwoord en geen nutteloos commentaar van jou, vriend.

Weer terug naar Mass Effect:

Heb net dat alien-vrouwtje geketst in Citadel. Geniaal!

Waar kan ik de armor die ik teveel heb verkopen?

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik help je alleen maar hoor, dus ik heb nergens last van. Kennelijk snap je het spel niet goed, er zijn al mensen op het forum die je geholpen hebben. Daarom adviseer ik jou om het boekje ff door te lezen. Dus ik vond het geen nutteloze post :9, want door het boekje te lezen leer je nog eens wat...

Zie blz 10! Geen dank...

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij iemand die verkoopt naar het verkoopmenu en dan naar links met je pookje zodat je in het sell "gedeelte" komt.

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de shotgun nog niet geprobeerd, ik wil het vooral focussen op twee wapens, in dit geval de sniper en de pistol, anders is het een beetje zonde van de skill punten. Maar lijkt me idd wel vet zo´n shotgun.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Damn wat een game, vooral toen ik die grote stad op het begin in kwam. _O_

Heb nu die ene gast in mijn squad, game is echt waanzinnig vet. Alleen kan niet inzoomen met mijn sniper, mischien moet ik iets ervoor kopen ofzo. En heeft die ene beesten scannen ook een nadeel ? Sorry dat ik die naam nu niet weet, had hem net nog in mijn hoofd. Trouwens, vanaf wanneer kan ik planeten bezoeken
    ( Sorry als dit al zovaak is gevraagd! )

10. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de linker trigger inhoudt zoem je in, daarnaast zoem je nog een keer in door het rechter pookje in te drukken, dit is hetzelfde als met de Mako(planeet voertuig) later in de game.
    Het scannen is opzich niet erg, heeft geen gevolgen, kan wel zijn dat je Renegade punten (slechte dingen doen) krijgt omdat het niet toegestaan is de keepers te scannen, ze moeten gewoon rustig hun werk kunnen doen.
    Planeten bezoeken kan vrij snel, gewoon de hoofdmissies op de Citadel uitvoeren en de side quests ff laten liggen.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, oops....:eek: Maar ik ben dus geloof ik vanguard!? Not sure...maar heb dus alleen maar pistol en sniper...ik heb een leuke assault rifle..maar kan ik dan een nieuw wapen leren of ben ik leuk vies de pineut en hopen op een leuk pistooltje later? |:-

12. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een normale Vanguard neem ik aan, je hebt er geen extra bonus ability aan toegevoegd?
    Qua wapens kun je dan alleen in de pistol en de shotgun trainen, dus er beter mee leren richten en meer schade aan richten. Een Assault Rifle en Sniper Rifle kun je niet trainen. Echter kun je deze gewoon gebruiken en ook nieuwere wapens van gebruiken alleen zul je er weinig aan hebben omdat je deze skills niet hebt. Je hebt vast al met de sniper rifle geschoten, je kunt er heel moeilijk mee richten, dit zal altijd zo blijven.
    In mijn geval kan ik met mijn Vanguard wel een sniper rifle trainen, maar daarvoor moet je eerst eerst 150 Kills hebben gehaald met een sniper rifle, zodat je de achievement "Sniper Expert" haalt. Je zult dan vervolgens overnieuw moeten beginnen om deze bonus ability toe te kunnen passen.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb me shotgun ook goed getraind en de shotgun zelf is ook prima maar alsnog hou ik van m'n shotgun :+
    Het maakt niets uit , je krijgt alleen veel XP als je het gehaald hebt maar is niet iets "illegaals" ofzo..

EDIT:

Maar geld die bonus ability voor al die soort achievements? want ik kon me wel herrineren dat me broertje Throw en Warp kon doen toen hij een poppetje aanmaakte, dat had ik toen ook geunlockd?

14. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k ben echt bang dat als ik dit spel haal, dat ik het niet snap ofzo omdat ik nooit RPG speel.

Ik weet dat als ik assassins creed haal ik het dan prima begrijp.

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat heb ik dus ook. Ik heb COD4 gehaald, maar dat is totaal niks voor mij. Ik wil 't morgen dus ruilen, waarschijnlijk voor Mass Effect. Maar als ik dat zo lees overal al die verschillende klasses, abilities etc. 8)
    Maar ja, al doende leert men ;)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geef het wat tijd! Je bent echt zoveel langer zoeter mee! Spel is goehoed!! Zit nog steeds in peak15 en heb er bijna 10 uur opzitten! (op de eerste planeet die ik ontdekte!)

Zelfde als wat ik zei tegen de persoon boven me :+

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu lekker niks te doen, dus ga eens even wat rondsnuffelen over de game. Dan red ik het morgen wel ;).

18. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen wapens maar ook biotics kun je idd unlocken :), Wat ik wel handig vond trouwens toen ik een Vanguard met Sniper Skills maakte, je kunt gelijk skills punten geven aan je sniper skills. Bij een soldier bijv moet je eerst de assault rifle skills trainen. Ik kon dus gelijk in het begin van de game al vrij goed snipen.

Het zal idd wennen zijn, zeker als het je eerste keer is. Mischien een tip om de guide te halen, voor wat ervaren rpg´s is dit niet zo nuttig, maar wil je de game leren kennen dan kan het erg handig zijn. Maar ik weet zeker dat als je het eenmaal door hebt, wat niet te lang zal duren, je er veel plezier aan hebt.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Pagina terug gaf Freezing Aaron mij een link met een soort van guide erop misschien is dat beter voor hun!

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Jij helpt mij door te zeggen dat ik niet de hele tijd moet posten? Nutteloos genoeg naar mijn mening...
    Zoals ik al eerder heb vermeld in mijn voorgaande post: ik heb het instructieboekje al doorgenomen. Twee keer zelfs. *) Jouw bericht was dus vrij potentieloos.

@ Drolletje14: Bedankt! Ga direct proberen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina