Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe bedoel je, ligt het aan het spel of aan jouw skills?
    Misschien moet je gewoon een beetje wennen. Die warthogs in Halo zijn in eerste instantie ook kut, maar na een klein beetje oefenen heb je geen problemen meer.
     
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg drie pagina's in deel 2 alweer :)
    Ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg van gcshop.. zal wel vrijdag zijn helaas :mad:
     
  3. Dayuum

    Dayuum Guest

    Aan het spel
    Het richten is gewoon irritant en je kan nauwelijks omlaag richten en de vijanden hebben nog shields ook
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n beetje hetzelfde dus.

    Als je ziet hoe dat 'kanon' ook op dat autootje zit is het wel logisch dat je niet helemaal omlaag kunt richten. Vind dat meer iets waar je aan moet wennen i.p.v. dat het een echt minpunt is ofzo. Was ook zo bij Warthogs als er vijanden vlak voor staan. Daar moet je je dan maar bij aanpassen en eerder schieten. :9
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh... we leven zo met je mee... :9
     
  6. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nogal logisch dat de vijanden shields hebben jij niet??
     
  7. Dayuum

    Dayuum Guest

    Game is toch niet helemaal perfect

    -Veel clipping en framedrops
    -In de liften zitten is irritant en er zijn er veel
    -Autosave zuigt
    -Veel bugs
    -Moet vaak laden
    -De planeten die je kan verkennen en niet verplicht zijn zien er bijna allemaal hetzelfde uit
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Meen je dat nou serieus? Iets meer uitleg zou ook wel fijn zijn. Hóe erg is het? Bij veel clipping en framedrops denk ik toch aan iets onspeelbaars. Maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen? Wat vind je nou goed aan de game? Want als dat nou op kan bieden tegen de slechte kanten.
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    +Geweldige grapics
    +Geweldig Verhaal
    +Voice acting is erg goed

    Nog wat minpunten:
    -AI is erg dom van je squad en van je tegenstanders
    -Battle system word na een tijdje eentonig

    Na een paar uur verliest het ook de KOTOR achtige sfeer
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ach ik heb er het volste vertrouwen in dat het een geweldig spel is want op mass effect comunity was er ook iemand die het spel had en er helemaal lyrisch over was en batlle system eentonig? kijk eens naar een andere RPG zoals oblivion daar zoog het battlen pas en toch heb ik dat spel maanden gespeeld.
     
  11. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht eerst dat deze game niks voor mij was maar na wat reviews gelezen te hebben en wat info te hebben gehoord... IK MOET DEZE GAME HEBBEN :D
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Volledig mee eens. De game ligt dan ook komende week bij mij in huis. Vrijdag eerst naar Utrecht toe voor de Gameplay en dan daarna lekker met deze game bezig en voor mij de game van het jaar: Ace Combat 06. ;):9
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb al tig echte reviews gelezen en daar hoor je niks negatiefs behalve soms framedrops tijdens de gevechten, maar voor de rest vinden ze het allemaal prima omdat de game verder te vet is.

    Dayuum is de eerste die ik hoor zeuren, dus ik denk dat het meer aan hem ligt dan aan de game :)
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan iemand mij iets vertellen over verschillende classes en bij behoorende skills/wapens/armor.

    Want ik had namelijk ook iets gelezen dat als je een bepaalde achievement hebt behaald je met een nieuwe characters andere skills kan hebben voor een bepaalde class die, die normaal niet heeft.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan je skills ,armor etc. loaden op je nieuwe character ;)
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom 'ligt' het dan aan hem? Hij kan toch gewoon een andere mening hebben dan de reviewers? Er is niet één waarheid ofzo. Iedereen heeft een mening...
     
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke misschien een stomme vraag, maar ik vroeg me af wat ME nu eigenlijk precies voor een game is. Ik heb een paar filmpjes gezien, en dat zag er wel tof uit, maar heb nog niet echt een beeld van de game. Is het nu een RPG, of meer een FPS/TPS met RPG elementen, zoals skills verbeteren enzo? Of is het misschien geen van allebei, maar juist iets totaal anders :9?
     
  18. Drogba

    Drogba Guest

    Het is een 3rd person action game met RPG elementen in een soortvan sandbox type game waarbij jij beslissingen maakt die leiden tot meerdere eindscénes in de game. Je hebt meerdere classes om mee te beginnen en naarmate je speelt gain je XP waarmee je weer levelt en bepaalde krachten sterker kunt maken.

    Heel kort uitgelegd maar je bent de zoveelste "hoi wat is dit voor spel" vrager, lees de Wikipedia pagina maar even door.
     
  19. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    TPS met RPG
     
  20. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat geeft niet hoor, ik had zelf al wel verwacht dat ik niet de eerste zou zijn met deze vraag. Maar lijkt me wel vette game, jammer alleen dat er geen multiplayer inzit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina