1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Even over de framedrops maar kan inderdaad kloppen,er zijn mensen die met een bepaalde game wat storingen hebben,beeld vertragingen en zelfs vasthangers.
    Nou heb ik dat probleem gehad met Oblivion,in het begin was er niets aan de hand maar toen ik de game een tijdje doorspeelde begonnen er storingen en lange laadtijden te ontsaan.
    En ik heb toen daardoor de hele harde schijf geformateert en zo opnieuw moeten doen,en toen werkte alles weer normaal.

    Met Forza 2 heb ik ook weleens onder het racen dat de track te laat word ingeladen en zo vast hangt en een error krijgt,maar dit schijnt bij Forza 2 algemeen te zijn omdat er meer mensen waren met dit probleem.
    Misschien kan dit ook met ME zo zijn dat sommige gamers problemen hebben.
    En aan de cd's lag het niet want die hou ik zo schoon als maar kan,wel weet ik dat dit probleem ook voorkomt als je een game op meer profielen speelt net alsof er een conflict ontstaat.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoezo? Ik val hem niet persoonlijk aan en ik help hem zelfs nog. Ik wijs hem er alleen op dat-ie zelf ook wat onderzoek kan doen. Iets wat veel minder moeite hoeft te kosten voor hem én ons.

    En hij hoeft volgens mij niet verder dan één of twee pagina's terug te lezen om dezelfde vraag (inclusief antwoord of verwijzingen) tegen te komen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eerder blij dat het geen multiplayer bevat. Het past niet in een RPG, het was toch maar matig geweest en het had de game zeker geen goed gedaan.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar op andere forums lees ik over mensen die zeggen ''ik ga eerst als een soldier spelen tot ik Assault Training heb geunlocked en dan switch ik over naar Vanguard'' bijvoorbeeld, wat moet ik me hier dan bij voorstellen?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk als zoiets erin zit is wel weer vet, zoals in het begin 3 classes en bij elke class zitten er ook weer een paar op latere level? Als dat zo is ben ik verkocht :thumbs:
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen zoveel van te voren willen weten: hoe de game werkt, wat goede strategien zijn, welke dingen de moeite waard zijn te doen etc. Ik kom daar altijd veel liever zelf achter. Trail and error maakt de game aantrekkelijk voor mij en verhoogt de replay waarde. Mass Effect lijkt me net als KOTOR zo'n game. Zijn er hier trouwens nog meer mensen die de game hebben besteld bij gcshop ?
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dit soort game wilt, en multiplayer dan zit je beter bij Tabula Rasa op de PC denk ik. Misschien dat dat wat is :)

    Ik hoop echt zo dat deze game regio vrij is EN dat Gamehubs een beetje rap bezorgt :p Ik wil hem erg graag spelen :D
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt PM ;)
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeten de winkels zich houden aan een bepaalde releasedatum zoals bij Halo 3 en Assasins Creed?

    Alvast bedankt
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik. Hoezo?
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik benieuwd ben wanneer ik de game krijg, of dat vrijdag is of misschien eerder/later :9 De post komt bij mij meestal laat aan.
     
  12. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    KLIK

    mass effect experience site net als bij AC erg leuk_O_
     
  13. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog volop aan het Assassinaten }:] maar kan niet wachten om mijn pre-ordered Mass Effectje in mijn xdoosje te proppen :D

    Heb er alle vertrouwen in dat dit spel nog vaker dan met AC de kreet "VET" zal veroorzaken \o/
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk woensdag al net zoals AC :p
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja de release staat ook voor deze game vast
     
  16. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd erg tof!


    Tada!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  17. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    De review van Mass effect staat online op Gametrailers.com.Ben erg benieuwd :)
     
  18. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik inmiddels bij missie 7 ben in AC denk ik dat dat sowieso het geval zal zijn. AC leek mij in eerste instantie echt dé game van het jaar. Het verhaal begon onwijs gaaf, met de flashbacks en de belegering van het fort op het begin. Ook onderweg naar de eerste kill leek alles zo veelbelovend: al die levendigheid op straat, de uitzichten, ik kon niets anders dan VET denken.
    Nu ik wat verder ben heb ik helaas moeten constateren dat het om een lege verpakking ging (wel een erg mooie verpakking); helaas peanut butter.

    Mass Effect geeft mij mijn portie diepgang pls! En dus geen 100 te verzamelen vlaggetjes per level.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  19. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    9,4 IGN,9,6 Gametrailers.Dit spel is Hemels.Er is zoveel te doen volgens Gametrailers,dat je ontzettend lang bezig bent om alles te doen en te ontdekken._O__O_
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zoveel zin in dit spel :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina