1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor er echt zoveel goeds over en aangezien KOTOR 1 en 2 me favo games zijn ga ik morgen halen!
    Ik had nog wel een vraagje over het verhaal . . . . . is het nu werkelijk een trilogie of niet??

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, totnutoe alleen de mensen van dit forum, maar wil wereldwijd gaan

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet iemand waar ik die speciale Asari mods kan krijgen van dat vrouwtje in de embassy lounge? als je vertelt dat 'r zus dood is.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel alvast!
    Ik moet nu voor het eerst tegen die matriarch Benezia in Peak 15, en ik word GEK!! 1 keer raakt ze me en dan gaat echt super snel mijn heal eraf en ik lig op de grond!? Help?

5. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, maar ja dit spel is bruut!!! :p

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ben er dus achter gekomen dat een Vanguard niet kan zoomen met een Sniper en Assault Rifle. Best wel bagger eigenlijk, nouja dan moet ik het maar doen met mijn speciale krachten + Shotgun en Pistool!

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook lol, maar ja dat maakt nogmaals spelen wel erg aantrekkelijk, ik ga hierna het nogmaals doen als echt soldier met wapens, en daarna nog eens als Bionic gast :)

8. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spelleke blijft leuk,bijna nu voor de 2de keer uitgespeeld,bijna level 60 :).Shooters fans,kunnen dit spel ook zeker aanschaffen.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Alweer? Jij hebt wel haast he. :cool:

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog steeds vast :+

11. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je hem even op casual zetten.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: erg, erg nuttig antwoord!
    maar nee dankje dan krijg ik geen achievement. dus andere tip zou handig zijn

13. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn interreseren mij achievments helemaal niets.Vind het spel tof om te doen.;)

14. Ashavan

Ashavan Guest

same here achievements zijn niet boeiend genoeg. Heb er al een aantal gekregen zonder te weten waarom :p

Benezia is niet al te moeilijk. Knal haar vriendjes neer. Dan verliest zij haar leven. Alleen op het einde moet je haar dan wat klapjes geven. Dus blijf verdekt in de verre hoeken zitten uit de buurt van de deuren en het hoge centrale platform. Zij kan je niet raken en je hebt tijd om de commando's en troopers neer te maaien.

A;s je de 2e maal gaat spelen met je bestaande personage. Zullen je teamgenoten en tegenstanders ook een hoger level krijgen van het begin? Of starten zij op 1 en bij jij lord al mighty? :p

Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2007
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Kan je later eigenlijk, uhm iets met Ashley doen als je me begrijpt! :+

Hele vette game, had het eigenlijk niet verwacht. Ben niet iemand die veel RPG speelt, hou eigenlijk ook niet van veel teksten maar toch vind ik het bij deze game erg vet. :thumbs:

16. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt dan wel achievements hoor. Ik had hem bij een missie waar je een schip moet boarden ook eventjes op casual gezet, omdat ik toen nog slecht was en dat stukje echt minimaal 25 keer opnieuw had gedaan.

17. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel leuk die achievements, zeker in deze game aangezien je bepaalde ingame bonussen krijgt. Maar ik zou de manier van spelen niet aanpassen aan de achievements. Het er idd om dat je van de game geniet, die achievements komen voor mij op de 2e plaats.

18. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te overwegen om ME te gaan halen, maar ik heb 1 vraagje. Hoe zit het met de afwisseling. Zodat ik het nog wel een tijdje kan blijven spelen. Ik houd wel van dit soort spellen, maar ik ben alleen benieuwd hoe dus de replay waarde is.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beter eerst dan even vertellen wat voor character je hebt.;)
    Mijn sniper was een goede hulp bij dit stuk en mijn teammates ofcourse.

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de beste 'Replay' games voor de Xbox.
    Omdat je 3 totaal verschillende classes hebt en 3 mixen tussen de classes dus speel je telkens een andere stijl.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina