1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jep, maar ik ben wel benieuwd of andere achievements nog wat unlocken??

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Als je de main quest klaar hebt begin je met je huidige character de verhaallijn overnieuw. MET skills en hopelijk level 60 dus.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar kun je nog best gelijk in hebben. Toch zie ik dat meer als luiigheid van de programmeurs... gewoon een kwestie van de dialogue tree uitgebreid maken. Maar aan de andere kant... ik probeer niet alle opties uit. Ik ga dus wel voor een spontane reactie, dus weet ook niet wat andere antwoorden wel of niet opleveren en ga het ook niet onderzoeken. En dan valt het net op dat de dialogen veel levendiger zijn. Misschien moet jij dat ook eens proberen?

4. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is voor mensen die Virmire hebben uitgespeeld
    ik vroeg me af of je Wrex kunt redden zonder hem te doden. Als het zo is dan denk ik dat het ergen vantevoren in spel gebeurt moest zijn met een of andere dialog.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat kan, alleen moet je wel je charm op max hebben. Ik heb hem namelijk kunnen redden nu, dus het is wel mogelijk, gewoon op het moment dat die daar een beetje als een spast in het water loopt te schieten.

6. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat teveel pauzeren vind ik ook maar niks. Ik gebruik met mijn vanguard maar 1 biotic power en die kan ik dan gebruiken zonder het pauze menu in te gaan.

Jahoor, er zijn meerdere achievements die dingen unlocken, zo zijn er ook achievements die je 10% extra health of shield geven.

7. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt het nou omdat ik een ouwe lul ben die is opgegroeid met het turnbased vechten? Ik begrijp niet goed dat er zoveel wordt gezeurd over het pauzeren van het spel zodat je je powers en die van je team kan aanspreken. Ik vind dat juist geniaal.

Dit spel is geen fps dus moet ook niet zo gespeeld worden. Dan moet je COD4 of Halo3 gaan spelen.

8. Ashavan

Ashavan Guest

Nee je bent geen ouwe lul. De RPG's van tegenwoordig zijn geen echte RPG's meer, maar mengelmoesen waar ik vaak me vraagtekens bij zet.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Idd. Vroegere RPG's waren ook echt RPG's. "Zuivere" RPG's zijn zeldzaam tegenwoordig, erg jammer...

10. Ashavan

Ashavan Guest

Erg Jammer is een understatement.

"Verveel" me al jaren sinds er nauwelijks tot geen fatsoenlijke zuivere RPG's er meer zijn. Je wordt gedwongen om games zoals Bioshock en Mass Effect te spelen waar vervolgens veel te veel shooter elementen in verwerkt zijn. Het enige RPG wat er is zijn de dieper gaande verhalen die je bij een CoD4 en Halo niet terug ziet. En zo ook de lappen tekst, goede classes, level systemen etc.

Wat nog te doen is zijn RPG-RTS, maar ook alleen omdat ik RTS ook leuk vind op zijn tijd.

Af en toe een oudje spelen zoals Etherlords is dan een verademing. Of weer eens de series Baldur's Gate en Icewind Dale. Maar ook Neverwinter nights 1, want 2 is ook niks meer.

Maar goed. Zometeen even een schip opblazen in Argus Rho. Dan nog 2 clusters afwerken eer ik naar Virmire ga en de eerste doorloop eindig. Heb dan wel alles gedaan wat mogelijk is. Dus wellicht de volgende doorloop alleen main quest doen ofzo.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd mij is het ook gelukt , kreeg toen ook die achievement van een onmogelijke situatie oplossen :D

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dan eternal sonata een aanrader voor je? :)

13. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de antwoorden over die pistol. :) De assault rifle is idd wel te doen, als je netjes door de knietjes gaat en met korte burst schiet.

Ik heb nog eens wat filmpjes gekeken en 't valt me echt op dat de framerate bij mij vrij laag is. Wat kan ik er aan doen? Harde schijf leger maken o.i.d.?
    Helemaal tegen die insecten op Peak 15. Dan is het net geen dia-voorstelling.

14. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het ben ik bang aan je xbox of je disc liggen aangezien ik net dat stuk heb gehad en het bij mij reuze meeviel. Kijk eens of je disc vuil/bekrast is.

15. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een stabilator erop zet hoef je niet te bukken en in bursts te schieten.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat valt bij mij reuze mee! Heb dat zelfs nog amper meegemaakt dat die last had van framedrops! }:] Maar ja dan zou het toch aan de disc liggen en of xbox360 :):

17. Ashavan

Ashavan Guest

Net virmire afgerond. Een twist in het verhaal wat je in princiepe wel aan kan voelen. Tenminste als je de nuances volgt.

Wrex heb ik ook nog steeds in leven :p
    Kaidan is wel dood, maar ash niet. Is zogenaamd mijn wife to be dus besloot haar te laten leven en blablabla

Op naar Ilos :D

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ash het zou geen kwaad kunnen als je dat even in een spoiler zet...

80.000Exp nodig voor lvl 58...:mad:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Is er ook iemand die mij kan vertellen of je na het einde van het verhaal ook een mogelijkheid hebt om gewoon lekker verder te gaan? Of moet je dan een oude savegame downloaden wat ik erg brak zou vinden?

20. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yellow:
    Aan het einde van het verhaal moet je een nieuwe buis maken zeg maar, maar dan kan je wel je oude character gebruiken. je houd dan wel je stats, geld, en items maar vd rest moet je alles weer opnieuw krijgen, gewoon hele nieuwe savegame dus. Dus als je nog submissions wilt doen of andere dingen doe dat dan voor je de eindmissie gaat doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina