1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik ben nu net een Spectre en mag met mijn schip travelen, maar heeft iemand een idee of je ook naar de aarde kan gaan?
    en hoe je ook daadwerkelijk op een planeet kan landen? ik zit namelijk bij een planeet genaamd nirvana; maar als ik hier naar toe travel doet ie niks en geeft alleen een samenvatting over die planeet. ik kan trouwens ook niet gewoon naar buiten lopen.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    JE kan niet op elke planeet landen. zoek dus een andere planeet waarop je wel kan landen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind, ik heb de sidequest voor Wrex net gefinished :)

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de game uitgespeeld! Ben 1319 savegames verder :9 en heb er 45 uur overgedaan. Ik vond de verhaallijn van begin tot eind echt geweldig! Alleen de side quests vond ik minder. Op de Citadel zijn ze top, maar de side quests op de planeten zijn ff leuk als tussendoortje maar worden snel eentonig, ook de weinig variatie aan gebouwen doet de side quests geen goed. Dit vond ik dus erg jammer, waren de side quests van dezelfde qualiteit geweest als de verhaallijn dan was dit veel leuker om te doen. Ik heb ze bijna allemaal gedaan, maar had er op een gegeven moment geen zin meer in. Verder vond ik het ook jammer dat de lockers gewoon random wapens en upgrades bevatten, niet dat er op sommige plekken special items te vinden zijn.
    Ik vind KotOR daarom een betere game aangezien de minpunten die ik noemde daarin niet voorkomen. Voor de rest een geweldige game en ik ben benieuwd naar downloadable content!

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin mijn 150 item maximum te naderen...dus ik ga maar eens wat verkopen.

Waar kan ik dat het beste doen in de citadel area? En wat kopen jullie meestal voor die centen? :)

6. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is me helaas ontgaan. Nu zit ik met de gebakken peren, geen Citadel sidequests meer, en daar baal ik best wel van.

7. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1319 saves... OMG 8), ik neem aan dat het een type fout is? Ik zat aan de 150 saves eerste playthrough.

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, nee, gewoon veiligheidsmaatregelen :9, mocht de game vast lopen (is nog maar 1 keer gebeurt gelukkig). Mocht ik ergens een verkeerde keuze maken dan wil ik een vrij recente save kunnen openen en ik heb de auto save uit staan.

9. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt maar 10 saves, dus je kunt juist beter ook niet te vaak saven anders liggen al je savepunten heel dicht bij elkaar. 1319 saves, damn dat is echt ziek :p, zelfs met baldurs gate 2 had ik maar 350 saves ofzo.

10. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een record aantal saves volgens mij:p

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36

Nou dat heb je wel snel gedaan mijn waardevolle vriend:)

Maar heb je dan totaal niet vastgehangen of?
    Wat framedrops betreft val het bij mij ook wel mee,alleen soms met het schieten maar dat is ook alles eigenlijk:)

Okee dus KOTOR vond je beter,maar ga je Mass Effect wel nog overdoen?

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    zooo ff lekker gespeeld vannacht...

wel weer net flink ingestonken met mijn saves... zit nu pas bij een stuk met allemaal bugs.. lijkt wel starship troopers! En ja hoor ik kon dus niet saven omdat de combat al begonnen was... en ik verloor! :mad:

ach ja morgen weer een dag!

Moet wel zeggen dat ik me de 1e uren niet geboeid voelde, maar dat t nu steeds meer komt.

en blijf trouwens ook veel last houden van grapische haperingen.. textures die er niet zijn en ineens oppoppen...

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ik het best rustig aangedaan heb hoor, 45 uur best lang. Dat vasthangen (laden bedoel je toch?) heb ik vrijwel alleen in de citadel. Verder heb ik geen bellemerde framedrops gehad tijdens het schieten, het gebeurt weleens, maar heeft het spelen niet onmogelijk gemaakt.
    Ja, KotOR vond ik beter, maar het zijn beide topgames. Mass Effect is ook totaal geen teleurstelling geweest hoor, maar als ik terugkijk vind ik KotOR op een paar dingen beter uitgewerkt.
    Ik blijf hier voorlopig nog wel ff zoet mee, ga nu de game op Paragon uitspelen en speel het nu op hardcore.

14. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren eindelijk de 21e keeper gescand. Als je een paar pagina's terug leest. dan vind je een lijst met alle keepers. Die had ik uitgeprint. En daarna vanaf mijn ruimteschip in the docking bay de lijst afgewerkt. De Keeper die naast Avina staat kun je inderdaad NIET scannen. Blijkt dat ik in Citadel Tower er één gemist had. Nou ja. Nu heb ik ze gelukkig allemaal gescand. Hè, hè. Nu weer verder gaan met de sidequests, eer ik weer aan de mainquest begin.

Vet spel dit! Ik vond beide KoTOR's ook vet. Nu is het alleen maar toffer aangezien het vechten nu in realtime plaatsvind. Lightsabers mis ik niet eens.
    Besturing van de Mako kan inderdaad soms wat lastig zijn, maar dat is overkomelijk. Gewoon het rondrijden op planeten vind ik zo gaaf. Helemaal als je op de maan staan en je ziet de Aarde. Heel tof. En over de liften? Dat boeit me niet zo. Ik bedoel; de liften kunnen niet op lichtsnelheid werken. Of wel soms.

Maar goed. Ik ben nu al dik 30+ uur bezig, en het verveelt me geen moment. Ik wil alles goed doen. Dus duurt het nu eenmaal langer. Het enige dat mij een beetje stoort is dat je maar 150 items bij je kunt dragen. En als je dan ineens een zooitje items erbij krijgt, dat je er een hoop moet converten naar omni-gel. Dat stoort me een beetje. Maar ja. Nu verkoop ik de zooi eerst voordat ik een planeet betreedt/verken, en dan is er niets aan de hand. En kan ik alle items meenemen die ik vind.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Die kan je wel scannen, als je hem al gescanned hebt staat er weer Examine.

16. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de Unreal 3 engine.

17. Ashavan

Ashavan Guest

1300 saves :eek: Zelfs die 150+ vind ik al veel. Zit net op de 48saves terwijl ik al halverwege me 2e doorloop bezig ben. Enige keer dat ik veel save is op Noveria, de rest valt enorm mee.

En het is inderdaad mogelijk 1000+ Omni-gets te krijgen. Ze blijven alleen niet staan als je daarna uit het scherm gaat :mad: Geen idee wat te doen. Heb dan Omni en me Credits op max, maar nog veel zooi over die ik niet zo maar wil weggooien.

18. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had ik ook al wel gescand. Ik weet het niet meer. Wat ik wel vreemd vind is dat dat de enige is waarbij examine in beeld komt. En bij de andere keepers niet. Dan zou je toch zeggen dat bij de andere keepers ook examine zou komen te staan. Maar dat is niet zo.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nee hoor, er staat gewoon Scan bij die Keeper wanneer je dat nog niet gedaan hebt. maar ik weet niet die Wijf reageert ook steeds wanneer Examine doet op de Keeper dus tsja :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik save ook heel veel. Ben nu al aan de 200 en heb pas Feros uitgespeeld, zo rond de 18 uur er pas op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina