Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu eindelijk van Citadel af. Ben naar Noveria gereisd. Ben een Spectre! :cool:

    Damn, verslavende game! Tijd gaat veel te hard zo! 8)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Van 1 naar 50 is goed te doen. Van 50 naar 60 vergt nog meer XP dan van 1 naar 50. Dus jah...
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Op lvl 56 maar een break ingelast en met ander personage begonnen. duurt inderdaad ergggg lang.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    wow... ben nu op mijn laatste missie, zal verder niks verklappen, maar dit is denk het beste verhaallijn wat ik ooit heb gezien in een game... alles voelt episch en gigantisch groots aan, de sidequest zijn wel okee, maar de main quest en hoe die opbouwt naar het einde, is geweldig!
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe word je Vanguard? Ben nu Spectre, komt dat vanzelf een keer?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat had je in het begin, bij het maken van je character, moeten kiezen.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oh! :+
    Ik had toen gewoon de standaard John Shephard gekozen. Achja, maakt verder ook niet uit! :)
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Novaria vond ik zelf leuker dan Feros, maar het is niet meer dan de Citadel. Ik vind de game erg goed, maar je hebt gelijk dat het minder is dan KotOR, je had daar op de verschillende planeten veel meer sidequests. In Mass Effect zijn deze vooral op de Citadel te doen en op saaie sidequests planeten die je kunt verkennen. Als ik Mass Effect grotendeels uitgespeeld hebt ga ik KotOR weer eens uit de kast halen.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Best een toffe game, zit nu al op 12 uur ongeveer.

    Ik heb nog een vraag! Wat kan je doen met die licenses die je overal kan kopen?
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kan je gear en upgrades etc kopen van die fabrikanten op deNormandy ipv steeds naar de citadel e.d. gaan om de verkoper op te zoeken.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind op zich de missie nog wel cool. Vooral tegen die cerberus groep knokken.

    Heb nu trouwens 150 shotgun en 150 rifle kills. Had me eerst gericht op de rifle (en die zit ook helemaal vol qua skills) maar de shotgun is echt een super wapen. Was ik nu maar een vanguard geworden..
     
  12. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    ben lvl 45 en heb hem eindelijk uitgespeeld kheb er 18 uur overgedaan valt opzich wel mee denk ik kheb niet alle side quests gedaan maar kga hem nog x speln en dan doe ik ze wel allemaal :D
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je zien hoeveel shotgun kills je hebt?
     
  14. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    K ben nu met m'n derde playthrough bezig, en ik heb nog net zoveel lol als de eerste keer.

    Alleen vind ik de sidequests niet goed uitgewerkt, het is bij de meeste gewoon een opdracht krijgen, op een planeet gedropt worden, en dan naar je bestemming gaan en daar wat gastjes afknallen. Dit mogen ze in Mass Effect 2 wel wat beter uitwerken.
     
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een of andere Marchiant Binzano of zo iets vinden. Ben de naam ff kwijt. Dat is op Novaria, maar ik zou niet weten hoe ik bij haar moet komen. Ik heb een pas nodig om in een afgesloten ruimte te kunnen komen. Deze kun je krijgen in "de garage." Weet iemand misschien zo hoe je daar kan komen?

    Ja ik weet het, slecht van me.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan je niet zien. Als er opeens staat "achievement unlocked" weet je dat je er 150 hebt. Een andere manier is er niet :+
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Matriarch Benezia.
    Je Moet eerst een 'Garage Pass' krijgen. Vraag gewoon maar wat rond aan NPC's, en dan krijg je wel vanzelf de benodigde sidequest. Als je die hebt moet je naar de garage lopen, je pass laten zien, en dan ben je in de garage, eenmaal in de garage gebeurt er iets, en als dat voorbij is, moet je naar helemaal achterin de garage lopen, en daar staat je MAKO.
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, bedankt!

    En ik zit na 4 uur spelen pas op level 8...>_>
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net Virmire afgemaakt, damn wat een einde!

    Kaiden is dood, Ashley gered.
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina