Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan zelf ook bijna niet meer wachten.
     
  2. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch harde minpunten:

    Graphics
    One of the most artistically and technically beautiful games of all time. Unfortunately, the engine can't keep up and slowdown is rampant.

    Gameplay
    The RPG elements are outstanding. Glitches, poor AI, and weak squad mechanics weigh the game down.

    maar ja :p ik wil hem toch ^^
     
  3. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Teamxbox geeft een 9.6 maar in de review worden toch wel verrekte veel minpunten opgenoemd. O.A. slechte friendly AI, eentonige planeten die eigenlijk allemaal hetzelfde zijn en de game schijnt verschrikkelijk buggy te zijn.

    Niet dat mij het let om hem dan maar niet aan te schaffen hoor, maar toch...
     
  4. Dayuum

    Dayuum Guest

    1 tip:Vertrouw niet op auto-save

    Ik ben net dood gegaan en moest weer bij een punt beginnen waar ik een uur geleden was
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal die revieuw van Gametrailers is bekijken, mischien is het toch wel wat voor mij :)
     
  6. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    AI heb ik nooit belangrijk gevonden.Buggy valt denk meej,als je naar al die video's kijkt zie je nooit fouten.Af en toe een kleine Frame drop vind ik totaal niet erg,want je specatulaire beelden voor terug.Een spel dat groot is,kan veel foutjes hebben,kijk naar Oblivion bijvoorbeeld.Dit wordt voor mij de topper voor 2007!\o/
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het zijn in ieder geval geen minpunten waar ik me druk over maak. Met grote spellen heb je altijd wel omgevingen die op elkaar lijken. En van een paar technische foutjes lig ik niet wakker (daar bestaan updates voor). Zolang het spel niet vastloopt heb ik er geen problemen mee ;) Zelf kijk ik meer uit naar de gesprekken en de keuzes die je kan maken.
     
  8. Dayuum

    Dayuum Guest

    Je hebt helaas niet echt slechte keuzes
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had van iemand gehoord op de Gametrailers forum dat vijanden ook cover nemen net zoals jij...dat vind ik al genoeg eigenlijk. Zoveel meer dan alleen combat in een game als dit.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog een paar nachtjes slapen...........\o/
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Eurogamer.net review: 8/10

    Hmm.. In de volledige review zijn ze toch wel behoorlijk kritisch (dit is de conclusie). Zie de volledige review in bovengeplaatste link.

    Weerhoudt mij er niet van om hem gewoon te halen overigens *)

    En voor de volledigheid:

    [gt]27704[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is wat ik bedoel als je skills met een bepaalde save game hebt gehaald dan kan je die uploaden bij een andere ;)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Even de reviews gecheckt en hij krijgt over het algemeen veel lof en nou'ja de meeste negatiefe punten zijn meer dingen zoals loading en kleine texture loading dingen... (wat mij niet zo irriteerd.. heb je ook wel in GoW)

    Ook het aantal gameplay uurtjes 20 voor de mainquest of meer is nogal veel en zeker als je na gaat dat er niet de site-quests bij staan. Wel vet is dat je ff gewoon een planeet kunt verkenne :cool:. Toch wel een duidelijk must deze game.
     
  14. Drogba

    Drogba Guest

    Wat een verotte review :emo: De twee laagste cijfers die ik voor Mass Effect heb gezien (Hardcore Gamer Magazine ook een 8 ) gaven Halo 3 een 10 dus veel hoeven we er niet van aan te trekken.

    Eurogamer is onnodig kritisch bij kleine schoonheidsfoutjes, mij weerhoudt dit in ieder geval dus ook niet om de game te halen hij wordt gewoon bruut.
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt jou een zeurpiet, als je het niet bevalt mag je hem aan mij geven hoor! :9

    Btw, weer een nieuwe shot!
    [​IMG]
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb net ook de review gezien op gametrailers. Dit is gewoon een bruut grootschalig spel met een paar kleine schoonheidsfoutjes. En nog even terugkomend op de opmerking van Dayuum. Je hebt dus echt wel "slechte" keuzes. Ik heb al genoeg filmpjes gezien waar je gewoon evil te werk kan gaan. Dit spel gaat dieper dan alleen "goed" of "slecht". Heerlijk dat ik over een paar dagen dit spel kan spelen. Eindelijk een spel met een goed, episch verhaal. Zelfs de combat zit goed in elkaar. Op dit soort momenten ben ik heel blij met mijn 360 :)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de review van Gametrailers in HD aan het downloaden. Ik ben benieuwd. Maar ik maak me geen zorgen. Dit is voor mij de game waar ik een xbox voor heb gekozen. Die minpuntjes die genoemd worden vind ik niet erg en kunnen eventueel toch geupdate worden. Een perfecte game bestaat gewoon niet, maar Mass Effect komt er erg in de buurt.
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag al gesteld maar is dit nu real real-time combat of zo als FF 12 want dan ga ik deze game niet leuk vinden.
    Zit namelijk vet te twijfelen :{
     
  20. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik GT beter reviews vind omdat ze woorden met beelden combineren trek ik me niet zo veel aan van Halo 3(Die gemiddle 200x in de game 10 seconden nodig had voor Textures reloaden *ahem*)
    Dit word zeker wel een waardige game om te kopen, sinds het veel diversiteit heeft omdat op elke planeet wel iets anders te beleven is of soms wel 1 uur aan Side missions heeft( En het Mass Effect heeft heel, maar dan ook heel veel planeten)

    Ik wacht nog 1 weekje af na de uitkomst hoe Vrienden en andere Gamers de Game vinden, Slecht of niet. Ik koop hem toch wel :p

    Trouwens deze game kan oneindig worden uitgebreid met meer planeten, wapens, armour en side missions etc.

    @Cuberd, Ik weet niet precies wat Real Time Combat is maar je kan de game vergelijken met een Shooter waar veel dingen op het scherm gebeuren maar je elke moment de tijd still kan zetten om jij en je team maten Skills te laten gebruiken of wapens te verwisselen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina