1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, is er iemand die het echt anders heeft gedaan? Ik heb btw mijn Completionist Achievement, dus de ally-achievements voor Garrus en Ashley moeten ook wel komen binnenkort, ik moet nog naar Ilos.
     
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    hoe kom je op de locul cluster ik kan die helemaal niet vinden op de map???(waar de maan enzo is)
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik ga het anders doen. Anders kan ik me romance niet met hem voltooien :mad: rofl
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toen ik Feros had voltooid kwam hij bij mij op de map!
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Het is de meest linkse onderin van die grote groep (dus wel nog rechts van de citadel)

    btw weet iemand hoe je in de ruimte komt in fist kantoor. Want als ik op de map check zit er ngo een grote ruimte en hoor ook geluid maar ik kom er niet in
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet level 20 zijn pas dan staat hij erop.
     
  7. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, maar ik heb het anders gedaan,
    Kaiden gered, Ashley dood. Kaiden is toch veel vetter dan die chicks met guns? Btw heb je altijd nog de alien achter de hand
     
  8. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 'Local Cluster' staat er pas op als je de bijbehorende sidequest het gekregen. Als je level 20 bent krijg je deze sidequest.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Voor diegene die al zover zijn even een vraag!
    hey! Ik ben op planeet virmir(als ik t goed typ) en er is een geneesmiddel voor de krogan's maar Saren heeft die. Dan volgt er een heftige discussie tussen mij en die krogan crew member. En ineens schiet die human vrouwelijke crew member die crogan dood. Nu heb ik wel gesaved maar dat is helemaal aan t begin van de missie. Is het onvermijdbaar dat die krogan dood gaat...? Vindt t wel zuur want ik heb eigenlijk al mijn missies met die krogan gespeeld, en hij was behoorlijk geleveld al. bedankt als iemand me hier even verder kan helpen!
     
  10. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan maar dan moet je wel je charm of intimidate hoog hebben.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de game eenmaal uitgespeeld..

    beste...








    verhaallijn in een game...









    ooit...
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik moet wel zeggen in vergelijking met KOTOR voelt de game nog al wat onafgemaakt aan zoals de kale ietwat saaie Planeten erg jammer.

    Maar ik was er eens over aan denken maar ik heb een beetje het gevoel alsof EA heeft gezegt van breng die game nu uit ofzo....kwee het niet maar kan zijn dat ik spoken begin te zien.:)
     
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, de release date was al voor de overname bekend. Maar je weet maar nooit met EA :9
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die kill-achievements van de Assault Rifle, Sniper en skills als Sabotage ook halen met je teammates? Of gaat het om je eigen score?
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen wat jezelf doet.
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al. Binnenkort maar is die game afmaken, of de sidequests. Al zijn die wel bijzonder saai en makkelijk, die kan ik nog maken. Ik had ook meer verwacht van de sidequests van je teammates, maar ook die zijn zo karig. Ik heb die van Wrex, Garrus en Tali nu gedaan. Behoorlijk lame.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    over mijn vraag hier boven..
    Ik speel met een soldaat en mijn charm level is zo hoog als ie kan, mijn intimidate is nog niet helemaal vol, maar ik neem aan dat charm belangrijker is in dit gesprek dan intimidate?

    Kijk als ik nu met een andere character gespeelt had, was t niet zo erg, maar ik het 'm net zo lekker gelevelled... :mad:
     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem zowel met charm als intimidate redden als een van beide hoog genoeg is. Het enige verschil is dat je met charm paragon punten krijgt en met intimidate renegade punten krijgt.
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    whoho! is me gelukt! :)
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Al je characters hebben hetzelfde level.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina