Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    kun je je teammates ook kluizen en dergelijke op laten maken als je zelf geen decryptie skill hebt...?
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup.

    Als zij de skills hebben kan jij het gewoon doen maar gebruik je hun skills
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm inmiddels uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik 't toch wel een heel vet spel vind, maar sommige dingen zijn gewoon echt te kut voor woorden. Die oneindige stortvloed aan dezelfde omgevingen en bunkers op sidequest planeten wordt echt strontvervelend. Ook heb ik op een punt met iets van 6 frames per seconde moeten spelen ofzo. Toen heb ik 'm maar uitgezet. Framedrops werd ik helemaal gestoord van.
    Tegen 't einde van de game heb ik nog een nieuwe kopie moeten halen bij de FRS omdat mn disc een drukfout bevatte zodat ik niet verder kon op een punt.

    En dan de A.I. van je teammates. Ongelofelijk. Ik ben volgens mij vaker doodgegaan doordat ze me in m'n rug schoten dan dat ik ben neergeschoten door vijanden. Muren hebben ze ook nog nooit van gehoord want daar blijven ze gerust een uur op schieten.
    En dan zijn er nog ontelbare schoonheidsfoutjes die ervoor zorgen dat ik eigenlijk nergens helemaal in de game kwam. Alleen het einde voelde 'k me wel een koning.
    Een tweede keer spelen zit er voorlopig nog niet in vrees ik.
     
  4. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    hoe dan want mij lukt het niet...:)
     
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het spel 'pauzeren' om je partymembers een skill te laten gebruiken, maar niet om ze weg te sturen.
    Als je op een planeet landt krijg je de keuze om je partymembers te kiezen. Daar kies je dan Wrex. Sim-pel.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee hij bedoelt dat hij als wrex heeft gespeeld. Dus ipv Sheppard met Wrex lopen. Netzoals in Kotor kon. Dat kan nu niet meer vrees ik.

    >Frahel: gewoon er zelf naar toe lopen en dan decryption doen! Dan doe je het dus eigenlijk wel zelf maar toch weer niet...
     
  7. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je geen damage als je door je teammembers wordt geraakt. Ze raken mij vaak genoeg en ik dacht altijd dat er geen shield vanaf ging. Niet 100% zeker though.
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina