1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Deel 1
    Deel 2

    Het verhaal:
    In Mass Effect heeft de mensheid zich net over het universum uitverspreid en probeert ons ras zich een plaats te geven in de door vele rassen bevolkte ruimte. Jij speelt Commander Sheppard, de eerste menselijke ‘Spectre’, bewaker van het universum en hebt de macht jouw rol als ras te definiëren in de interstellaire orde. Al snel krijg je te maken met geruchten van een aankomende catastrofe, een gerucht over een mysterieus ras van machines dat elke 50.000 jaar tevoorschijn komt uit hun alternatieve dimensie om alle bewoonde werelden te oogsten voor hun eigen doelen. Het is jouw taak en jouw taak alleen om deze genocide van het mensenras en de buitenaardse rassen te voorkomen. Hoe je dat doet, dat kunnen alleen jij en je team bepalen in deze galactische queeste met als inzet al het leven in het universum. Zoek facties die je kunnen helpen, wapens tegen de invasiemacht, kweek je krachten op het gebied van vuurwapens, techniek en bionische gaven en verken planeten, astroïde en verlaten ruimteschepen op zoek naar antwoorden en verlossing.

    Als het eerste deel van een trilogie zal Mass Effect de speler ongekend veel controle geven hebben over het spelverloop. Alle keuzes die je maakt hebben invloed op het verdere verloop van het verhaal en zelfs het lot van het universum. Wordt de druk je te zwaar, dan zul je ook af en toe van de verhaallijn kunnen afwijken op verkenningstocht gaan in een van de 300 locaties. Eenmaal gekozen uit zes speelbare karakterklassen, kun je bepantsering en wapens zelf aan passen en ook de MAKO, een voertuig waarin jij en je teamleden op planeten landen en rondrijden, kun je uitbreiden. Het communiceren met karakters in de spelwereld om informatie te krijgen gaat via een nieuwe real-time dialogensysteem, waarmee je karakters kunt onderbreken en het gesprek het realisme van een film krijgt. Ook het vechtsysteem is real-time, waarbij spelers de situatie op pauze kunnen zetten om deze strategisch in te schatten. Bioware belooft tussen de Mass Effect trilogie titels door nieuwe uitdagingen te leveren via Xbox Live.

    XBW Frontpage

    Info:
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bioware
    Genre: RPG/Actie/TPS
    Release: Reeds Verschenen
    Officiële site: http://masseffect.bioware.com

    Screenshots:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Video's:

    Mako Rover
    [gt]28042[/gt]

    Launch Trailer
    [gt]27726[/gt]

    E3 2007 Trailer
    [gt]21471[/gt]

    Videoreview Gametrailers (veel ingame materiaal)
    [gt]27704[/gt]
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj! Tweede post. I Love Mass Effect!
     
  3. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel. Doe nu mijn 2e playthrough met Soldier, level 54. Hierna op Insane.

    Daarna nog een keer met alle sidequests met Adept en Engineer om de Ally, biotic, tech achievements te halen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld (normal en hardcore) en ik wil graag weten wat jullie de sterkste classe vinden voordat ik op insanity begin.
    En is er een classe die Singularity, Damping, AI Hacking en Overload kan?
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. Voor singularity moet je volledig biotic zijn en voor AI hacking volledig technician
     
  6. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de Vanquard gespeeld, of ben eigenlijk nog bezig, maar die is wel erg goed. Met Biotics own je iedereen de pan uit en je kan Barrier casten zodat je vol schild hebt voor een seconden of 10 (in het begin dan). Ook heb je de Shotgun, en daarmee schiet je zelfs over 20 meter nog gasten neer :eek:
     
  7. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de achievement van 75x Singularity unlocked, kunnen al je nieuwe characters Singularity als bonus talent kiezen. Dan kun je dus een nieuwe Engineer maken met Singularity.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Shotgun is echt een super wapen. Je kan echt over hele afstanden gasten wegblazen. BEn nu even aan het proberen me laatst 150 sniper achievement aan het halen maar had een vraagje

    Kan je ergens nog een keer spectre gear kopen. Heb het nu in de normandy gedaan maar vroeg me af of ik het ergens anders ook kon want heb nog een Assault rifle nodig voor me Garrus en een shotgun voor mij. (andere heeft Wrex)
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat niet op de Citadel doen bij die Requisition Officer? Je kan ook in de Normandy spullen kopen, ik neem aan dat je je gear daar kan kopen. Je kan die vinden in de hangar/garage onder in de Normandy.
     
  10. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook maar opnieuw begonnen. Een renegade chick :D, Vanquard. Erg tof, spelen met die biotische krachten. Wel een verademing na de hele tijd met 'n paragon soldier gespeeld te hebben. Hoewel dat ook wel tof was, ik was niet dood te krijgen \o/.
     
  11. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect Strategy Guide

    Hoi ik zoek de Mass Effect Strategy Guide. Weet iemand of en waar deze in NL te krijgen is ? bedankt
     
  12. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 alweer :eek:
    Ik speel Mass effect btw niet zoveel meer, Gears of war uit de kast getrokken ;) maar gisteren nog even gedaan, ben voor de 2e keer bezig, deze keer op hardcore. Heb bijna Noveria uit nu.. kga btw Paragon spelen :) en de 3e keer op insane Renegade.
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op Feros ofzo, ben er bijna klaar mee maar moet nog zo'n groen wijf killen wat uit zo'n monster komt, alleen dat lukt me telkens niet. Is best lastig!
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Bol.com HAd hem ook besteld maar nu weer gecanceld aangezien hij echt onnodig blijkt voor deze rpg. Je kan alles zelf met gemak uitvinden en alle questen worden duidelijk uitgelegd. Zonde van je geld.

    Bol.com duurt het wel aardig lang (had hetm de 28ste besteld en kon hem nu nog annuleren omdat ze hem nog moesten bestellen.
     
  15. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, tja iedereen zegt dat het super makkelijk en alles lekker duidelijk is maar ik kom gewoon niet lekker in het spel. Ben een beetje rond aan het kijken en hier en daar wat quests gedaan. Wat planeetjes bezocht en survey gedaan.
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    super spel.. ondanks de grafische haperingen.

    Ik probeer in mijn 1e game al zoveel mogelijk side quests mee te nemen. Zit nu op 100K exp. points, weet ff niet meer uit mijn blote bol welk level dat is. Maar net wel ff lekker mijn spectre wapens gehaald! :p damn.. die zijn best heftig.

    Moet nog wel voor de 1e keer naar feros...

    I'm h00ked! :)
     
  17. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu voor de 2e keer uitgespeeld, deze keer was het op hardcore en heb ik alleen maar paragon punten gescoord. Heb nu gelukkig de Asari Ally achievement ook gehaald, kreeg hem net voor het laatste eindgevecht, dit was me in de eerste poging niet gelukt. Ik ben geeindigd op lvl 59. In mn derde poging ga ik voor de insanity, lvl 60 en 2 ally achievements.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje over die Asari achievement?

    Had je Wrex en Garrus al voordat je haar oppikte? of heb je die overgeslagen? gelijk naar fist gegaan en toen met de normandy opgehaald?

    En hoeveel assaigments had je?
     
  19. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net uitgespeeld na 19 uur. Wel wat side quests gedaan maar niet naar alle overige planeten geweest. Beter einde dan Asassin creed iig.

    Ik heb de 'complete majority of the game' achivement niet gekregen ook geen ally achivement. Hoe komt dit?

    Kwam er na de credits nog iets of niet? ik drukte op b en toen verscheen het hoofdmenu weer.
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me duidelijk, zitten gelinked aan elkaar je moet namelijk nog heel wat sidequests doen... in 19 uur ren je er als een dolle doorheen, er komen bijv. nog nieuwe sidequests (voornamelijk in de Citadel, en als je naar een nieuwe planeet wilt gaan krijg je vaak een message van de Alliance) elke keer als je een van de hoofdmissies (planeten) hebt afgerond. dus niet majority of the game completed, en je krijgt die andere alleen als je 'majority of the game complete' met je ally... ok ok ok?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina