1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met me tweede side quest :) Deze heb ik verkregen door de media (in de lift, radiobericht)

Activeren die side quests ook als je zomaar op een planeet land?

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het maakt niks uit of je eerst de opdrachtgever vindt of eerst de quest voltooit. Dat geldt alleen voor de planeet-sidequests, sidequests op de Citadel dienen wel "geactiveerd" te worden.

3. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer terug in Citadel.
    Waar kan ik items kopen? Alleen in de Upper Wards en Normandy of ook nog ergens anders. Ik heb nog al weinig keuze uit suplies. Vandaar.
    Alles is ook zo fokking duur.... Ik kan net een shotgun kopen en heb al 5 uur gespeeld :confused:

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In financial district zit een Hanar merchant, in de c-sec als je spectre bent, Medical bay en uiteraard in de markets( boven en onder ).

5. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al 5 uur? You've ain't seen nuthin' yet, boy. :D

Er zit ook nog een merchant bij C-Sec, moet je zo'n gangetje naar onderen nemen. Daar kan je later Spectre gear halen, maar das pas veel later.

6. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Maakt het nog wat uit of je de helm op hebt ?
    Tijdens de gevechten ?

Die kun je in het menu aan of uit zetten zag ik. 8)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel het nu al 15 uur ofzo, en is toch wel een fantastisch spel, alleen de overvloed van informatie en quests.. pff kan het gewoon allemaal niet meer volgen, dan komen al die alien namen er ook nog is bij, blij dat ik het boek gelezen heb, anders wist ik HELEMAAL niet waar het over ging...

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zonder dat boek is het ook niet moeilijk hoor! Gewoon af en toe die codex doornemen. Je hoeft heus niet alles te weten om het te snappen.

Maarre, die tech class he als ik iemand in me party van die class heb. Hoe kan ik hem dan dingen laten hacken zoals een computer?
    Want dit doe ik nu steeds zelf. Of doe ik het door de ogen van de tech party member en bestuur hem op dat moment dus zelf?

Ik vind het een vet spel, alleen jammer dat ik dingen lees op internet die ik niet merk. Zoals dat je zelf kunt kiezen wie je vriend wordt en wie je vijand door gesprekken te voeren. Al mijn gesprekken eindigen goed en dus hetzelfde, dat is ook omdat ik het zelf zo wil de 1e playtrough. Wil me richten op paragon.
    Ik dacht dat je echt iemand als je vriend kon maken en zelfs een relatie kan beginnen. Dit mis ik nog, iemand enig idee hoe en wanneer ik dit echt ga meemaken?

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat gevoel heb ik ook wel. Heb al 2 uncharted planets bezocht en sidequests gedaan. Was erg tof.

Bedankt.

10. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarre, die tech class he als ik iemand in me party van die class heb. Hoe kan ik hem dan dingen laten hacken zoals een computer?
    Want dit doe ik nu steeds zelf. Of doe ik het door de ogen van de tech party member en bestuur hem op dat moment dus zelf?

Ik vind het een vet spel, alleen jammer dat ik dingen lees op internet die ik niet merk. Zoals dat je zelf kunt kiezen wie je vriend wordt en wie je vijand door gesprekken te voeren. Al mijn gesprekken eindigen goed en dus hetzelfde, dat is ook omdat ik het zelf zo wil de 1e playtrough. Wil me richten op paragon.
    Ik dacht dat je echt iemand als je vriend kon maken en zelfs een relatie kan beginnen. Dit mis ik nog, iemand enig idee hoe en wanneer ik dit echt ga meemaken?

11. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    jezus doe is rustig man. 2 keer zelfde post in een half uur en het zijn niet eens dringende vragen...

vraag 1 beantwoord je zelf al.

en vraag 2 ook. relatie kan je krijgen met een paar chicks maar dan moet je de gesprekken op de juiste manier laten afspelen

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dat van die tech class dan, doe ik dat zelf door zijn ogen?

13. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Volgens mij kun je dat alleen zelf doen.
    Toch ? :confused:

Kun je als vrouw ook een relatie krijgen met een man ? :D

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  14. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet het zelf en gebruikt de tech-skill van de partymember die de hoogste skill heeft.
    Dat is in deze topic nog maar zo'n 10x langs gekomen ofzo.

En ja, je kan batsen met Kaiden.

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, "geil."

16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ok, maar als je andere team members gebruikt dan ?
    Zoals: Wrex & Ashley

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat ga ik uitproberen met kaiden. zou alleen niet weten hoe:p

18. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ashley wel, Wrex weet ik niet

19. TumTumTum