1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die extra content? is daar al iets bekend over
     
  2. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Daar is volgens mij, nog niks over bekend.
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net voor de derde keer uitgespeeld en ga zo beginnen met insane. Ik ben nu level 51 geworden in een eerste playthrough, maar kan iemand mij vertellen hoeveel xp je nodig hebt voor level 60.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het ontdekken is ook juist de reden waarom ik geniet van die free-roam rpg's ,
    alleen jammer dat al die planeten, behalve die van de main-quest dan, zo saai zijn, moet je bv een groepje wetenschappers zoeken, je moord wat husks uit,
    je krijgt een tekst in je scherm dat je missie complete is, that's it,
    als je mazzel hebt wordt je achteraf beloont met een dialoog, maar dat is een uitzondering, de main-quest vind ik echt fantastisch, alleen de side-quests slaan gewoon nergens op, elke x hetzelde, alleen een ander verhaal....
    soms moet je een groepje wetenschappers zoeken, soms een paar piraten vermoorden, jammer dat je altijd op hetzelfde uitkomt... in hetzelfde gebouw.. hetzelfde doen...

    erg jammer, spel had zo veel beter kunnen zijn als ze die side-quests echt interesant hadden gemaakt,
     
  5. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Het is een vet spel zoals het is, maar had de kans om zoveel vetter te zijn.. als ze gewoon maar die planeten en side quests meer hadden uitgebreid.
    Hopelijk is het in deel 2 wel zoals ik eigenlijk gehoopt had..
     
  6. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 800.000XP
    Het koste mij 3,5 plays om lvl 60 te halen. (1x met alle sidequests en daarna 2,5x snel alleen de main story).
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uitgespeeld! Damn wat een einde, kan niet wachten op volgende delen! :thumbs:
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, komt alvast een boek uit deze zomer om ons lekker te maken voor deel 2 :D
    een boek van een game maken, of andersom is altijd prut, maar dit vertelt het verhaal ertussendoor, ben benieuwd wie de hoofdpersoon dan is... lijkt me niet dat het sheppard is, maar wie weet?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik gok gewoon Sheppard, waarom zouden ze een ander nemen.

    Vond het eigenlijk wel jammer dat Saren zo snel dood was in het verhaal, ik verwachte pas dat hij in het 3de deel dood zou gaan maar nee. Het was ook niet echt een grote vijand, zelfde met Sovereign. Vraag me dan ook af wat er in de andere 2 delen zal gebeuren, want om alleen maar tegen Reapers te vechten. :x
     
  10. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  12. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik beginnen met wat ik er van vond:)

    De ene kant zeer positief, maar het had zoals vele met mij, nog meer in kunnen zitten !

    ik deel de mening van de main qeust is heel vet, met de magere side qeusts als minpunt,

    Zelf had ik het idee pas op de helft te zijn van de main qeust en zodoende nog tijd genoeg te hebben voor de sides.. en plots was het al klaar :eek:

    Het spel was dik in orde, enkele kleine foutjes, maar dat zijn punten als al eerder besproken. En nu wachten op deel 2;

    waarin wijzelf de counsil zijn er er wss een ander ras de macht wil overneme;)
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat als je een hoofderpsonage in een boek neerzet, het boek het karakter van dat personage beschrijft, maar sheppard in het spel heeft geen vast karakter, dat bepaal jij, door je keuzes, dus als hij in het boek als zo'n "alles volgens het boekje ik neem m'n werk te serious guy" wordt neergezet, terwijl je de avond daarvoor nog iemand door z'n kop had geschoten met sheppard, dat klopt natuurlijk niet,
    of het moet zo'n : kies a dan ga je naar blz 5, kies b dan ga je naar blz 13 boekje zijn
    ik hoop eigenlijk op wrex, ik vind hem echt het beste personage wat er is in het spel,
    sheppard: and wrex, what's ur story?
    wrex: well there was this time the turian's almost wipes out our whole species, that was fun. :+

    uit het einde van het spel begreep ik
    dat ze weer tegen de reapers gingen knokken,
    want we hebben eigenlijk nog geen 1 reaper gezien, behalve sovereign, maar die hebben we niet direcht bevochten
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  14. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan natuurlijk ook;)

    mensen... dat kotor wat ik de hele tijd hoor...
    is die voor de 360? ( ik ben niet zoon die hard gamer)

    en is het dan nog goed/ leuk om te spele,..

    omdat ik dit spel niet gevonden krijg bij de games sectie op dit forum
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee. Kotor is Star wars: Knights of the old republic voor de Xbox1. Dit was echt een geweldig spel waar de dialogen ook erg belangrijk waren in het spel. Alleen hadden de keuzes tussen goed en fout meer gevolgen.
     
  16. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt !
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je Kotor 2 op de xbox360 kan spelen maar die was ook voor de xbox uitgekomen dus verwacht ook zon game :+
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zowel 1 en 2 zijn compatible met de 360 maar geen van beide zijn voor de 360 uitgekomen.
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mass Effect sinds gisteren. Goed spel, het ziet er goed uit, ben nu bij Feros, heb net ook het boek besteld. \o/
     
  20. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina