1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja voor zulke games is een officiele guide eigenlijk wel een must-have, maja, ik heb al bjina voor m'n 2de playrough uitgespeeld, en als ik het zo ff doorkijk, dan weet ik het allemaal eigenlijk al, dus om nu alsnog te kopen vind ik een beetje zonde van m'n geld:)

maar toch wel leuk voor de heb:p

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kreeg zonet ineens de Shock trooper upgrade tijdens het spelen.. naja kon kiezen uit shock trooper of nog een andere. Weer wat sterker zo, niet dat het nodig was, ben in de hele game nog maar 1 keer doodgegaan en dat kwam omdat zo'n worm monster precies onder mn auto naar boven kwam:+

Elke keer gebeurt er weer wat in de game :cool:

3. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die beter als mass effect dan:p

Heb half life 2 al helemaal uitgespeeld toen ik de orange box geleend had van iemand.

Maar halen jullie al die sidequest met of zonder de guide?
    En wat zijn de ally achievements?

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opzich, als je zo iemand bendt die een game rustig aanspeelt, en met zoveel mogelijk mensen probeert te praten, en veel ontdekt,

en als je achteraf net zoals ik elke planeet, van elk zonnestelsel,
    onderzoekt, dan kom je oook alle quests tegen, heb de guide ff doorgebladerd en ik mis geen 1 quest, had ze allemaal wel,

vind het eigenlijk leuker om die quests zelf te ontdekken, wat ik op m'n 1ste playtrough niet ontdekte, ontdek ik nu bijvoorbeeld wel:)

5. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan ga ik het ook zoveel mogelijk zonder de guide doen, ze zijn niet echt moeilijk te vinden toch?
    Het is ook het leukst denk om het zelf te ontdekken, daar is deze game wel voor gemaakt.

En die ally achievements dan? Wat houden die in.

Heb nog een kleine twijfel of ik the orange box of mass effect haal.
    FpS is wel waar ik al jaren mee bezig ben en rpg niet zo.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ally achievement is dat je met dat karakter een bepaald percentage van de game heb uitgespeeld ( dus bijvoorbeeld alleen Wrex meenemen en wat levels spelen geeft hem niet) je moet geloof ik 15 main questen en iets van 35 assigments doen (pin me er niet op vast) ALs je wilt weten hoe je krijgt. Een paar paginas terug staat een post van mij erover

Had de guide ook besteld maar weer geannuleerd (bol.com heeft hem) Spel is netzoals Kotor dat je alles wel kan halen uit jezelf met een beetje verkennen. Tis niet zoals Final Fantasy, blue dragon of
    Eternel Sonata dat als je iets niet doet op een bepaald moment je iets mist behalve dan de fan sidequest

Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klote, ben op elke planeet geweest, en moet nog 1 light metal voor m'n laatste achievement..
    kan het echt nergens vinden:mad:

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Welke achievement zoek je?

En zou gewoon nog even wat uncharted planeten bezoeken op de kaart kijken en in een groot gebied waar niks van belang staat is meestal wel een metaal te vinden --> of probeer de astroids in de systems

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde assignment, niet achievement:p

dat ziti k nu ook al een beetje te doen, en ik heb bijna alle asteroids gehad, maar ik hou m'n oog open voor wat licht metaal..

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik zit met een rare kwestie. Toen ik aan mijn derde run begon had ik de game via het hoofdmenu op hardcore gezet. Toen ik éénmaal bij Noveria was en even bij Gameplay keek stond hij in eens op casual qua moeilijkheidsgraad. Ik had het voordat ik aan de derde run begon al veranderd, maar nu lijkt het in eens anders te zijn. Betekent dit dat ik nu te laat ben om die hardcore achievement te halen of niet???

En wanneer moet ik dan de moeilijkheidsgraad veranderen om die achievements ervoor te halen? Ik wil die echt graag, maar ik weet niet wanneer ik dat moet veranderen of hoe ik het moet controleren, want de eerste keer heb ik misschien iets fout gedaan toen ik op hardcore wou gaan spelen.

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je bent te laat.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het spel speelt, kan je dingen instellen, dat je squadleden wel of niet uit zich zel powers gebruiken, waaronder de moeilijkheids graad, als het goed is moet ie niet veranderen
    * gaat snel kijken of ie verandert is*

13. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een volgende run begint moet je de moeilijkheidsgraad veranderen in het begin van het spel (niet voordat je aan de run bent begonnen), dus als je nog op het schip bent. Zodra je op Eden Prime bent en je sleutelt nog aan de moeilijkheidsgraad, dan is het niet meer mogelijk die achievement te halen.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Kijk daar heb ik wat aan. Hartelijk bedankt en de anderen ook. Wel jammer dat ik het wat te laat doorhad, maar goed dat is dan niet anders. Ik ga morgen gelijk aan de gang. Ik zal eerst eens ff AC proberen van mijn broertje. Opzich jammer dat er zo'n verrotte gele streep over zijn doosje zit. Maar goed, er zijn wel meer dingen verrot in de gamewereld. Reuze bedankt nogmaals!!! ;):9

15. SysanApse

SysanApse Guest

Weet iemand waar ik de beste armor kan halen ?
    Bij welke shop ?
    Ook zou ik graag willen weten wat de laatste 'missie planeet' is.
    Ik heb op dit moment alleen nog Virmire te doen.
    En als laatste vraag , waneer krijg ik de Ally achievment ?
    Ik weet wel hoe , ik wil alleen weten waneer.
    Tyvm ^^

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt de ally achievement als je het grootste gedeelte van het spel heb uitgespeld, dus zowel main-quests als side-quests,
    als je soldier ally en sentinal ally tegeiljk probeert te halen, ga dan niet naar virmire voordat je 1 van de twee heb,
    verde rmoet je gewoon veel side-quests doen,
    de laatste missie planeet is...
    ILOS!

17. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus als ik alleen wrex in mijn team doe en hem er niet tussendoor uithaal, krijg ik een ally achievement?
    En is er voor elk partylid een aparte ally achievement?
    Verder wou ik nog weten of je op die uncharted planets via de map kunt zien waar de mineralen enzo zitten, of dat ze ook verstopt zitten en onzichtbaar zijn op de map totdat je in de buurt komt?

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je het grootste gedeelte van het spel uit speelt wel ja

ja

ze komen pas op je kaart te staan als je ze gesurveyd heb, ze komen op je radar te staan als je in de buurt ben, tot die tijd zijn ze inderdaad onzichtbaar

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  19. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe surveyd ik ze dan?
    Dan doe ik dat natuurlijk meteen, kan ik ze allemaal verzamelen voor die side quest.

Maar er kunnen dus ook bijvoorbeeld op 1 planeet iets van 5 minarelen of iets anders zijn?

20. SysanApse

SysanApse Guest

mijn meeste gezien is 3..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina