1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zijn wel planeten met 5-6, tenminste weet dat ik er op 1 planeet 6 had.

Ik rij altijd de hele planeet over, van hoek tot hoek, ook al staat er niks op de radar. Had die minerals en medals en alles zo gevonden.

2. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe survey je de planeet dan?

Wat jij zegt Grave, dat ga ik ook doen denk dat is wel het makkelijkst.

3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe staat zoiets op de radar dan? Met een uitroepteken net zoals alle andere belangrijke dingen?

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Je ziet op de radar een soort van 3 rondjes, en als je dan op je map kijkt staat het niet op de map. Er gewoon heen rijden dan en researchen. Als je dat gedaan hebt krijg je een metal erbij en staat het wel op de map aangegeven.

5. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel xp moet je eigenlijk hebben voor level 60?

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Iets van 800.000

Surveyen doe je op de wereldmap. Je gaat naar een system en klikt op alle planeten. Bij 1tje staat er dan "land" en bij anderen zal er "survey" staan.

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Kan iemand mij vertellen hoe ik de sidequest UNC: Major Kyle haal? Die is op uncharted world Presrop. Ik moet hem zoeken in een compound, maar ik kan hem nergens vinden!? Help me svp! Waar zit die Kyle, of is dit een fout in het spel?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik weet niet zeker maar volgens mij is daar verder op nog een gebouw waar je in kan gaan, daar vind je Major Kyle

9. SysanApse

SysanApse Guest

hier is een guide voor iedereen.
    Alle (side) quests en locaties staan erin.
    Njoy.

http://rapidshare.com/files/79887587/Mass_Effect_Egids_--_SysanApse.rar.html

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de asari ally gehaald en op insane het spel uitgespeeld. Nu moet ik nog 30.000 xp voor level 60.

862.000 en een beetje.

11. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 54 en heb rond de 340.000 xp. Gaat het ineens zo hard omhoog?

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    jah... Ik ben 56 en heb nu 500.000 ofzow nodig.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de power gamer achievement en extreme power gamer achievement, krijg je die ook als je opnieeuw begint met dezelfde carrierre? of moet je perse in 1 playtrough dit halen?

14. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    @(smart)ass HAHA natuurlijk hoeft het niet in 1 carrière(je bedoeld toch dat je verder gaat met dezelfde persoon?) ik heb hem nu 3x uitgespeeld en ik ben level 58

ik level 58 met 640000 xp en je moet 650000 xp voor level 59 dus nog maar 10000. Straks moet je 1 miljoen xp voor level 60:+

Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt aardig wat xp nodig inderdaad. Vraagje weet iemand ook wat het je kost om naar level 50 ofzo te komen (dus hoeveel xp in totaal) want was level 54 na me eerste playthrough en vraag me dus af hoe vaak ik hem moet uitspelen.

btw als je hardcore hebt uitgespeeld krijg je 5% meer exp per kill en na level 50 achievement ook

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Extreme power kan je niet eens in 1ste keer halen... was de eerste keer al level 50 toen ik nog niet eens op Ilos zat, kon toen niet meer in XP omhoog, kan pas tijdens je 2e playthrough.

17. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu alle hoofdmissies voor vermire gedaan, dus noveria, feros en nog 1. En voor de rest alleen maar side missions, wat resulteerde in de achievement dat ik het grootste gedeelte van het spel al uitgespeeld heb. En ook dat ik een groot gedeelte van de game met een sentinel samen heb gedaan (kaiden). Garrus volgt binnekort denk ik, want ik speel al de hele tijd met die 2. Maar moet ik na Vermire nog veel dan? Want ik vind het vreemd dat ik de achievement nu al krijg.

Ik zit btw met een paar vragen: Hoe gebruik je melee attack met je wapen? En zijn er manieren om aan omni gel te komen, behalve je items erin te veranderen? Want ik heb nu iets van 4,000,000 waar ik niets mee doe, dus geld heb ik zat. Maar ja hopelijk heeft iemand antwoord op mijn vragen.

18. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Na virmire als je alle andere levels heb gedaan moet je alleen nog Ilos en nog iets dat er vanzelf nakomt.

Als je wilt meppen dan moet je gewoon dicht bij iemand staan en dan mept ie vanzelf. Je kan omni-gel niet kopen zover ik weet of er op een andere manier aan komen.

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de level 60 achievement gehaald en ik heb nu 100%.

20. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel xp moest je hebben??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina