1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    862.000 xp voor level 60. Heb ik ook al op de vorige pagina gezegt.

2. SysanApse

SysanApse Guest

uitgespeeld in 30 uur nu.
    Niet alle side quests gedaan , maar wel genoeg voor de Ally achievments en de Completionist.
    Super game , nog even snel Lvl 50 worden.
    Dan maar met een nieuwe beginnen.
    Kan een vanguard alle biotecs skills ?

En weet iemand een manier dat ik snel van 49 naar 50 kan lvlen ?
    Ik ben al vorbij eden prime nu.

3. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het spel sinds gisteren ook volop aan het spelen, maar zit nu dus echt zwaar vast. Ben nog niet ver maar ben nu bezig met de missie waarbij je zo'n vrouwelijk scientist moet zien te vinden. Op een gegeven moment ga je dan met een lift naar boven (als de ruine instort) en dan kom je een krogan tegen. Deze kan ik dus na een uur proberen op normal nog niet verslaan. Heb als teamgenoten Ashley en dat vrouwetje met zo'n masker op. Kan iemand mij helpen.

Verder een super tof spel!!!!

4. SysanApse

SysanApse Guest

Ehm , welke missie heb je het nu over ?
    Dat je zo'n asari moet redden ?
    Vertel ook even welke class je bent enz.
    probeer zoveel mogelijk skills te gebruiken en laat je team je helpen.

5. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet welke missie precies, als je je schip krijgt kun je kiezen uit drie missies, ik heb degene gepakt waarbij je iemand moet zien te vinden en redden in the uncharted worlds. Ben trouwens een vangaurd, Het lukt me wel om de 4 andere vijanden uit te schakelen maar als ik dan tegen de krogan moet ga ik elke keer dood. Of hij geneest zichzelf sneller dan dat ik hem dood maak of hij komt op mij afgerend en dan ben ik altijd dood.

6. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt het surveyen van een planeet eigenlijk in?
    En hoe doe ik dit?

Ik hoorde dat je alle ally achievements in 1 playtrough kunt halen, dit klopt toch niet omdat je niet iedereen in je party kunt doen?
    En omdat je heel lang met een ally moet spelen voor je die achievement krijgt?

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al? lol? je bent nog niet eens op 20% van de main-quest?
    ga gewooon verder met de main-quest en dan wordt je vanzelf wel level 50

als je in een zonnestelsel bent, kan je niet op alle planeten landen, sommige planeten kan je op landen, sommige kan je helemaal nix mee, maar je hebt een paar daar heb je de mogelijkheid om surveyte doen, als je die planeet heb geselecteerd kan je dat doen dmv de a knop,

dat kan inderdaad niet omdat je met 2 squadleden het grootste gedeelte van het spel moet uitspelen,

take that, in 1 x level 50 gehaald,

speel het nu voor de derde x, jammer dat ik niet weer op level 50 kan beginne, alleen dan met een andere skillset,

8. SysanApse

SysanApse Guest

9. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Is er al een update gekomen voor Mass Effect ?

10. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    hoe lang duurt mass effect ongeveer als je alle side quests en main quest doet?

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed het in 25 uur andere in 45 uur.

12. SysanApse

SysanApse Guest

30 bij mij

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook 30 hiero,

maar dan ook alle sidequests, verzamel quests etc.

14. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik er wel lang over ga doen, ben nu al bijna 5 uur bezig en zit pas bij mijn tweede missie (noveria). Vind het een zeer pittig spel, moet er nog steeds inkomen lijkt het wel. Zit nu weer even vast bij het stuk waar je die moeder van één van je teammates moet killen. Ben al bijna dood als ik eraan moet beginnen en throw en lift hebben geen effect op haar. Ben echt blij dat er na COD4 weer een spel is waarbij ik dingen vaak overnieuw moet doen (en dat op normal)

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu liare t'soni te redden op insane, en heeft iemand een tip voor die krogan.. echt heel erg klote,
    als ik mazzel heb dan krjig ik die get dood, maar dan die krogan nog.. beweh.

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb er 34 uur overgedaan. 550 achievement points.
    Level 50 geworden in de 1e rit. Miste alleen(ik had een soldier gemaakt) 150 medi en al die codex entries...

Nu kan je dus opnieuw beginnen, maar ff voor de duidelijkheid. Je zet dus in de gameplay options de gameplay op veteran als je hardcore wil spelen? anders zie ik nergens de optie staan voor moeilijkheidsgraad...

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhh nee, als je een new game start, kan je op het laatst nog allemaal dingen instellen, als je op hardcore wilt spelen, zet je hem gewoon op hardcore, weert niet waar je veteran opeens vandaan haalt? als je de optie nog niet heb dan betekent dat je het het nog niet unlocked heb.

je moet als je het de game al gestart heb, niks meer veranderen qua moeilijkheidsgraad want dan krijg je de achievement ook niet.

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  18. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    35 uur 605 GS

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een biotic hebt gekozen moet je die ene gebruiken waarbij je hem ong. 10 seconde stil kan zetten, dan de geth dood maken en dan met je hele team alles gebruiken om hem kapot te knallen.

iig eerst die geth kapot knallen, en bij dat blauwe scherm kun je het beste verstoppen.

20. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet heeft dat surveyen eigenlijk voor zin? Daar heb je toch niks aan?
    Geen side quest enzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina