1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Williams in mn eerste savegame, en ben van plan om het in mn 2e savegame met T'soni (de blauwe chick toch?) te doen :)
    Maar dan moet ik wel weer zin krijgen om Mass Effect te spelen -.-

2. SysanApse

SysanApse Guest

Haha , ik heb t gedaan met die Kaiden ?
    Begon als een geile soldier chik _O_

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kaiden??? Is niet echt een uitdaging in bed=(
    Neem dan op zijn minst Wrex ofzo;)

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies, want krogans hebben 4 ballen.

ik heb verder het "ik ben een onschuldige klein schattig blauw meisje" gehad, williams moet ik nog doen:p

5. SysanApse

SysanApse Guest

Haha , kan je als kerel bent ook gay zijn XD ?
    Shepard lkkr met wrex , of garrus.
    Of gewoon Joker met zn verotte benen ^^

6. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Zo wat kan ME frustrerend zijn man! Wat heb ik een partij lopen vloeken. Ben nu bij het stukje op de allereerste ijsplaneet, ik sta op het punt om die evil chick te killen maar ik moet eerst die commandos van haar verslaan. Echt props voor degene die hier geen problemen mee had. Ze stormen allemaal op me af en gebruiken hun whacko biotic skills, en als ze me 6 keer raken met de pistooltjes ben ik gewoon gelijk dood.
    Ik speel als John Sheppard (soldier) en heb meegenomen Ashley (soldier) en Garrus (Sentinel?). Echt al 20 keer opnieuw geprobeerd! Heeft iemand tips voor me? Ben ik de enige die dit een lastig stuk vindt? Speel hem op normal trouwens.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, heb wel wat tips, zo en zo het standaard, let erop dat je gebruik maakt van alle powers, van je teamleden ook.

en bij dat stuk met die benezia, je moet zorgen dat ze jeniet kan zien anders gaat er health van je af, verder meot je die commando's gewoon whacken, niet zo heel moeilijk opzich. als je cover weg is,
    moet je gewoon naar een andere sprinten, zorg gewoon dat je altijd in dekking zit.....

succes als je het op insane gaat doen:p

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @smartass; Maar die commando's toveren al die dozen de lucht in! kan geen dekking zoeken. En soms word ik ook tegen de grond gesmeten door hun powers.

Maar goed, probeer het morgen nog wel een keer!
    In ieder geval, bedankt!

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    neem Wrex mee en Kaiden, dan heb je zelf ook wat biotic powers. Bij dit stuk is Warp en Throw echt heel handig, en zorg ook dat je zelf constant extra shield hebt (via RB)

10. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    So, net op Insanity uitgespeeld. Moet zeggen, vond het een beetje tegenvallen deze moeilijkheidsgraad, was eigenlijk gewoon je vinger langer op de trigger laten... Had er ook minder moeite mee dan op normal en hard... Maarja, dat heb je na drie keer uitspelen.

Nu nog ff voor de lvl. 60 achievement, nog 60.000 Exp. nodig en nog eeen paar andere voor 1000/1000

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    big boss --> gebruik proton rounds tegen de asari. Dan schiet je ze zo mee weg. en blijf bewegen en niet richting Benezia want die kan je pas aanvallen als iedereen dood is.

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er in het spel ook iets waar je kunt zien welke kogels goed zijn tegen welke vijanden?
    Dat is namelijk wel handig om te weten.

Ga vanavond snel verder spelen, wil ook veel credits om goede armor enzo te kopen.

Hoe heet die power trouwens dat je een shield heb als je vanguard bent?
    Volgens mij heb ik die nog niet!

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Barrier

En nee er is nergens waar welke ammo goed voor is.

Maar om het makkelijk te maken

Asari commando en andere zones met alleen biotics: Proton rounds
    Geth: Tungsten Rounds VII (nee ze gaan niet verder)
    Andere Aliens: Shredder Rounds VII (nee deze gaan ook niet verder)

Weet niet waar krogans onder vallen. Neem zelf meestal niet de moeite om Tungsten Rounds te vervangen voor Shredder als ik err een tegen kom tussen de Geth.

DAarnaast raad ik je aan Frictionless materails X en Scram Rail in je wapen te stoppen

En voor een super sniper kill explosive rounds X (overheat naar een schot maar 500% damage)

14. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanguard nu dus heb die sniper niet.

Maar dank je voor je info, heb nu nog weinig ammo upgrades enzo maar die komen later natuurlijk wel.

Vind het een erg vet spel alleen het is jammer dat die uncharted planets zo eentonig zijn.

Is er daar verder nog wat te doen behalve die mineralen enzo verzamelen?

15. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    nou vet he (voor de 10e keer)

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    What the fuck?! Ik heb op hardcore al moeite met die raket drones op eden prime en ik ben level 56/57. Ik ben een soldier en earthborn, maar doe ik dan misschien iets fouts ofzo? ;):eek:

En 1000/1000? Op hoeveel zit je nu dan?

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @Sith Vegeta; Hey, jammer genoeg had ik geen proton rounds! Het is me uiteindelijk -na een aantal pogingen- alsnog gelukt! Bedankt iig!

18. SysanApse

SysanApse Guest

Had je ze niet ?
    Je vind ze bijna wel in elke locker en andere dingen.

19. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet van het hele starwars gedoe, is mass effect nog steeds een vette game voor mij :p?

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe moeten wij dat weten :{

Deze game is gewoon goed als je fan bent van de rpg's van bioware(kotor, jade empire etc).

pff starwars gedoe, lekker duidelijk =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina