1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb kotor, en jade empire nooit gespeeld,
    enigste rpg is oblivion,
    maar toch vind ik dit een goeie game.
    maar ik hou wel weer van star wars, en ik hou van sciiecne fiction, dus tsja..

gewono kopen!!1

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in het begin op Hardcore ook moeite, maar is ff wennen. Ik had ook lekkere ammo, +45% schade ofzo bij synthetics. Je moet alleen ff inkomen en meer schuilen natuurlijk en handigheidjes ontdekken van hoe je een vijand het beste kan aanvallen. Achteraf minder moeite met de game gehad op Insanity dan op Normal, maarja, alles is dan nog nieuw. Benezia ook, binnen 5 minuutjes op Insanity.

Zit nou op 855/1000. Doe lvl 60 nog en 5 master achievements, allemaal van die tech skills.

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu insanity te doen, met een tech gassie. en ben nog minder dan level 10, en probeer nu een krogan te verslaan met wat geth..
    te moeilijk gewoon...

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je op die uncharted planets nog meer doen behalve dingen verzamelen?

Zijn er ook sidequest die je daar kunt beginnen?

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Gozer: Als jij hem op de 1000/1000 uitspeelt, dan wil ik wel eens weten wat jouw ranking is op www.mygamercard.net Zowel nationaal als internationaal. Damn, hier heb ik zwaar respect voor. Maar goed, ik was dan ook een beetje overdreven van plan Mirik in te halen, maar tegen die dude kan je ook echt met geen mogelijkheid op. Haalt echt met letterlijk elke game die die speelt wel 500 GC ofzo. ;)\o/

6. SysanApse

SysanApse Guest

Wesleyyy ...
    Probeer eens de Handleiding te lezen,.
    Of gewoon zelf te ontdekken !
    Zo moeilijk is het toch niet , je kan toch wel engels ?

7. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu een uurtje of 30 aan het spelen, level 43 soldier. Gaat goed tot nu toe. Net Noveria en Virmire gespeeld. Ik baal alleen van virmire, wist ik veel dat je een keuze moest maken. Nu wil ik eerst alle sidequests doen, voordat ik verder ga. Toch wel een van de beste spellen tot nu toe op de 360 :)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Absoluut, en ik heb er dan ook al meer dan 75 uur opzitten. Ik ben van plan de 200 vol te maken die ze als levensduur gaven aan Oblivion. Maar goed, de totale 400+ uur tijd voor Oblivion word niet ingehaald denk ik. ;):emo:

9. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je op die uncharted planets nog meer doen behalve dingen verzamelen?

Zijn er ook sidequest die je daar kunt beginnen?

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, laatste twee zijn nog exact hetzelfde ook,

je komt op een planeet, en je ziet toch de iccontjes op de map, van punten van interesse, daar ga je heen, en dan zie je vanzelf wel of het een quest unlocked of niet, gewoon veel gaan praten op het citadel,, en dan kom je vanzelf quests tegen, ook als je opnieuw speelt kom je weer nieuwe quests tegen

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  11. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu al zoveel keer beschreven en uitgelegd.... Deze knakker is of gewoon blind of hij is niet helemaal in orde. Ben het nu wel beu om op iedere pagina hem hetzelfde zien vragen.

12. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat hij op de site van Insidegamer hetzelfde doet of deed. Misschien gebanned daar en probeert het nou hier:x.

13. phoenix4

phoenix4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Insidegamer.nl doet hij precies hetzelfde. En maar boze pm's van em krijgen omdat ik er opmerkingen over maakt. Hij denkt dat ik de enige ben die me er aan erger.

En naast 9x dezelfde vraag stellen zijn het ook nog gigantische domme vragen, die je kan weten als je het spel gewoon even 5 minuten speelt of de handleiding leest.

Het is meestal 2x dezelfde vraag stellen rond dezelfde tijd op beide forums. Volgens mij heeft die gast gewoon een IQ van 80.

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  14. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan hij dan natuurlijk niets aan doen8) maar wel irritant:+

15. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm , de lly achievments gehaald van de 2e Play-trough.
    Dat word nog even Virmire en dan de Laatste planeet...
    Achievments binnen voor de 2e play trough.
    Deze game verveelt niet , zelfs na een uur of 50 :)

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mensen lees ze posts dan gewoon niet. Laat hem lekker zijn gang gaan daar is deze site toch voor!

Maar Wesleyy een tip: Ga lekker de game spelen en ga lekker ontdekken. Daar is de game voor! Je komt vanzelf achter de antwoorden op je vragen als je gaat spelen. Zo maakt het een stuk interresanter!

17. phoenix4

phoenix4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tig keer dezelfde zinloze vraag achter elkaar stellen vraag na vraag is gewoon superirritant. Valt moeilijk omheen te lezen als de helft van een pagina gevuld is met een enkele nutteloze vraag. Je kan ook zelf ontdekken en als je vragen hebt die gewoon 1x stellen. Op Insidegamer was het nog erger, daar vroeg ie om de 3 posts of hij het spel wel of niet moest kopen. Spammen mag niet en daar komt dit dicht bij in de buurt IMO.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    miss een noob vraag, maar ben nu naar een andere planeet gegaan, maar hoe kom ik dat ship uit? heb al met iedereen gepraat die er is, maar kan gewoon niet door de deur

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Probeer de deur links vooraan eens? Je kan de deur vinden in de buurt van je piloot, ben z'n naam ff kwijt...

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    bij joker, maar dan ga ik daar staan, maar dan gaat die deur niet open, die knop is ook niet groen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina