1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hard op weg naar level 50, maar voorlopig zit het er niet in. Gisteravond xbox aanzetten -> rooie lampjes :mad: Dat wordt nog even afwachten.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een partijtje vechten tussen jouw en mijn personage. ;):9

3. SysanApse

SysanApse Guest

Ill be judge , degene die wint mag mijn super geile blonde soldier chick voor een avondje op de normandy gebruiken :)

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom maar op8)
    jammer dat er niet een soort van arena mode is

5. SysanApse

SysanApse Guest

Jep zelf hoop ik ook op Co-Op :)
    Weet niet of het mogelijk is , maar zou super vet zijn ^^

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Net uitgespeeld en WOW!! Echt geweldig. Meestal heb ik met games dat ik ze na uitspelen nooit meer speel maar ik heb nu al zin in m'n 2e playthrough :D

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben een mannelijke shepard, zoals in de trailers, en ik sta op het punt die kontgat van Kaiden te doorboren alla Edward Norton. ;):9 Sorry, maar toen ik die dialogen las wist ik bijna heel zeker dat het dus wel mogelijk is, maar ik kan het niet over mijn lippen verkrijgen. ;):cool:

8. SysanApse

SysanApse Guest

Hahaha XD
    dan ga ik toch liever voor de lesbo ding :p
    Wie pakt ff mannelijke shepard met Wrex :b:

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jammer dat ik het uiterlijk niet kon veranderen als ik met m'n oude character overnieuw ging beginnen, hij lijkt namelijk een beetje op zo'n amerikaanse inteelt redneck 8)

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje: Weet iemand wat je met de Warlord bunker kan doen in de Hades cluster? Das een planeet waar ik niks op kon doen en ben toch wel benieuwd.

En daarnaast --> Artemis Tau--> Athena --> Klopt het dat hier niks te doen is?

Net me level 60 achievement gehaald. Dat duurde lang...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had ook een vraagje: Ik zag laatst een gast in mijn friendlist die al heel vroeg na de aankoop van Mass Effect de Scolar achievement had. Ik begrijp niet hoe ik hem moet halen, want ik heb hem nog niet. Hoe kan je in het begin heel snel die achievement halen van 25 GC? Ik wil weten wat ik ervoor moet doen, want ik heb al van alles geprobeerd in drie runs door de verhaallijn.

12. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You should have this complete before you leave the Citadel for the first time.

Aliens: Council Races
    Asari Automatic
    Salarians Automatic
    Turians Automatic

Aliens: Non-Council Races
    Batarians After you’re a spectre, ask Anderson about his past mission.
    Elcor Presidium, Embassies, Volus and Elcor Office, talk to the Elcor.
    Volus Presidium, Embassies, Volus and Elcor Office, talk to the Volus.
    Geth After Eden Prime, ask Anderson during the debrief.
    Hanar Presidium, Emporium, talk to the Hanar shopkeeper.
    Krogan Presidium, Do the quest to obtain Wrex.
    Quarians Do the quest to get Tali.
    Keepers Avina Terminal II, ask about the Keepers.

Extinct: Races
    Rachni Presidium, Avina Terminal III. ask about the Rachni War
    Prothean Beginning of game on the Normandy before Eden Prime during the
    briefing with Nihlus.

Zo.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gaat wel lukken. Hier heb ik wat aan. Hartelijk dank voor je medewerking! ;):thumbs:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Twee korte vraagjes en een excuus voor de broodnodige dubbelpost:

Ik weet hoe ik een ally achievement moet halen, maar niet helemaal. Daarom het volgende: Ik heb namelijk als de soldier ally achievement gehaald met Ashley en de complete majority achievement voor mezelf, maar ik vroeg me wat dringends en simpels af, kan niet op het antwoord komen.

1. Ik heb met de laatste run altijd met Ashley en Wrex gespeeld, maar ik koos altijd Ashley als eerste voordat ik Wrex koos voor ik mijn squadron complete en ging vechten. Nu wil ik weten of dat enig effect heeft als ik Wrex als eerste kies, want ik denk dat dat namelijk wel het gevolg is van het als eerste kiezen van Ashley. Dus als ik nu iedere keer bij het kiezen van mijn squad Wrex als eerste kies, daarna Ashley, haal ik dan aan het eind de Krogan ally achievement wel?

2. Ik moet dan neem ik aan een Soldier zijn, net zo als je voor de andere achievements van ally's een vanquard of een sentinel of een biotic moet zijn, maar het gaat me om het effect van de eerste persoon die je kiest voor het squadron als jullie me kunnen volgen.

Ik wil dit dolgraag weten, want daarna hoeven jullie je nergens meer druk om te maken. Ik haal ze dan van tijd tot tijd wel.

Ik kan mensen wel de ideale squad combinatie geven:

Combat Squad:

Ashley
    Wrex

Biotic Squad:

Liara
    Kaidan

Tech Squad:

Garrus
    Tali

Ik hoop dat jullie rekening houden met mijn vraagjes. ;):cool:

15. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Dat zou niks uitmaken denk ik hoor o_O het gaat er gewoon om dát je ze meenemt, niet in welke volgoorde bij squad kiezen

2.
    Dit is niet zo, toch o_O?
    Ik heb met mn soldier runthrough ook de krogan [wrex] achievement gehaalt, en het klinkt erg onlogisch..

16. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is als volgt en heel simpel. Je krijgt een ally achievement als je een teamgenoot lang genoeg bij je hebt gehouden. De ene Ally Achievement is moeilijker te halen dan de ander. Zo is Kaiden het makkelijkst te halen, deze heb je namelijk al gelijk in je eerste missie op Eden Prime. Liara is het moeilijkst om te halen, je krijgt haar pas op het allerlaatst. Wil je de Ally Achievement halen van Liara dan moet je vrijwel alle side missions hebben gedaan voordat je de game gaat uitspelen. Ik had de Liara achievement gelukkig net voor de final battle gehaald. Verder zijn er geen manieren om deze achievements positief of negatief te beinvloeden, het maakt dus niet uit wat voor class je bent.

Waar moeten we ons druk over maken :confused: Dit soort vragen hoef je hier eigenlijk ook niet te stellen, ze zijn makkelijk te vinden door ff te googlen. Ik liep toendertijd vast met de Liara ally achievement en heb het zo via googlen opgelost.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus als ik het goed begrijp betekent dat het volgende: Ik kan een soldier zijn en earthborn, maar ik kan dan wel alle ally achievements halen. In dat geval gebruik ik net zolang mijn level 60 personage totdat ik ze allemaal heb. Ik ben nu met Wrex bezig, maar die heb ik pas aangenomen toen ik al spectre was en vlak voordat ik de normandy kreeg. Dus dat gaat zeker tot helemaal aan het einde duren of niet?

Verder geen enkel probleem meer, snap het nu helemaal. ;):)

18. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, Maar je zult met Wrex nog veel side missions moeten doen, aangezien je al een gedeelte hebt overgeslagen. Met de Asari wordt het nog lastiger, je moet dan zo snel mogelijk spectre worden en zoveel als mogelijk sidequests vermijden. Als je haar hebt dan pas weer sidequests gaan doen. Als je dit niet doet, zoals ik in mn eerste run had, dan zul je de Asari Achievement niet halen.

19. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True. Het maakt verder niet uit of je sidequests met Kaiden of Tali bv speelt, als je ze maar complementeert met de chars waarvoor je de ally achievements wilt halen. Verder is het slim om te zorgen dat je voordat je naar Ilos gaat een extra save hebt omdat je dan indien nodig nog is de sidequests kan halen. Het zou toch zuur zijn als je net een paar sidequests mist en daardoor je ally achievements.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767

Character Based Achievements
    ===============================================================================

These achievements work the same as Completionist but are for your Allies
    instead of Shepard. Like Completionist, your Allies will need to be in your
    group for 45 Assignments and 15 Missions. See the Assignment lists up in the
    Completionist section.

Liara moet voor altijd in je squad zitten en je mag geen side quests hebben gedaan. Je moet ook direct op Liara afgaan zodra je spectre bent en niet beginnen aan andere side quests, word moeilijk, maar je krijgt hem dan uiteindelijk aan het einde nadat een bepaald eindgevecht begint.

Ik heb een achievement guide gevonden, die is heilig verklaard nu. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina