1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij de laatste vorm van Saren, ben door het spel heengerusht zonder teveel sidequests te doen en heb er iets van 12 uur opzitten, hierna ga ik het spel weer een keer opnieuw spelen maar dan zoveel mogelijk sidequests doen.\o/

2. SysanApse

SysanApse Guest

Owja , Sorry.
    Je moet zorgen dat je die Cure wel verwijderd.
    Ook al wil Wrex dat niet

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En ik heb hem nu ook. Nog bedankt trouwens voor de tips iedereen!!! ;)_O_

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha zo bedoelde ik het niet Yellow. We waren toch een vriendelijk competitie wie hem het eerste had. Succes met de 1000 punten halen. Ik ben de game nu wel even zat totdat er downloadable content komt en dan ga ik kijken of ik ze van 1000 punten na 1250 kan krijgen want de game verdient wel de volle aandacht!

5. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de eerste keer uitgespeeld, kreeg ook de Tactician archievement, en net voor het eind had ik nog een wild nachtje met Ashley.}:]
    Meteen opnieuw begonnen als een Vanguard (eerste playtrough was als een soldier) en ga hem op Hardcore proberen uit te spelen.
    Heb meteen weer zin om de hele game opnieuw uit te spelen, wat een heerlijke game is dit zeg!

Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Via Internet lijkt alles altijd anders gezegd of bedoeld te worden. Ik begrijp het nu wel, maar als ik hier iets gemeen zou zeggen, dan kan ik dat wel helemaal niet zo bedoelen. Door een forum of msn lijkt alles anders, want je zit de emoties van de tegengebruiker niet. Maar goed, het is al klaar.

Nu weet ik niet wat ik moet doen: Zal ik doorgaan op casual totdat ik alle gewone achievements heb en alleen nog hardcore en insane moet. Of zal ik nu met mijn level 60 soldier, earthborn al aan hardcore beginnen en dan gelijk ff een paar ally achievements meepikken als alles meezit. Ik zou het halen van hardcore namelijk verstandiger vinden als je de rest al hebt, dan kun je tenminste rushen en hoef je misschien niet 10 uur extra te gamen. Wat zeggen jullie en wat raad jij me aan Vegeta? Toch de coolste DBZ personage. ;):thumbs:

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over de ally archievements; Ik ben meteen nadat ik op de Citadel aangekomen was voor Garus en Wrex gegaan, heb geen andere quests gestart, heb ik het zo goed gedaan?

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
  9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou even op hard twee ally achievements halen. De side questen hier zijn nog steeds makkelijk zeker als je steeds immunity gebruikt en spectre wapens hebt.

Insane zou ik rushen. De sidequesten zijn hier irritant doordat de mensen en aliens ook immunity hebben waardoor het uren duurt. De mainquest vecht je echter alleen maar tegen geth waardoor je hier zo doorheen rusht.

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.:):

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus je raad me aan alvast wel aan hardcore te beginnen? En eventueel later wel die throw, barrier en shield shit te halen? ;):eek:

Ik ben een soldier level 60, lukt het daarmee denk je?

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je Master immunity en Spectre vol? dan kan je insane makkelijk aan. Ikzelf heb hardcore gedaan met een level 1 soldier (dus nieuw karakter begonnen) is prima te doen. Maar je kan dus ook een adept maken en hardcore gaan spelen aangezien je het spel daarna niet nog een keer extra voor wilt spelen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Spectre heb ik sowiezo helemaal vol. Van MI ben ik niet helemaal zeker, maar ik weet wel dat ik daar ook een heel eind mee gekomen ben. Ik ga straks beginnen en doe de rest dan later wel.

Ik vind het opzich wel jammer dat je niet alle balkjes vol kan halen. Zeg maar tot level 100 ofzo. Wat vinden jullie? Moet Bioware dat nog even in orde maken? ;):9

P.s. Auto level-up zuigt, niet gebruiken. ;)8)

14. SysanApse

SysanApse Guest

Even nog een vraag ,
    Ik heb een aantal Blz's gemist.
    Weet iemand of er binnenkort nog een update komt ?
    Met extra content / gamerscore ?

15. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ziet er goed uit, maar $89,95 vind ik wel een beetje duur voor een beeldje. Voor de verzamelaars is dit natuurlijk een koopje.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2008
  17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag de game (eindelijk) uitgespeeld, maar kreeg geen achievement voor die teammates... Dus dat je samen met ze de meerderheid van het spel speelt... Ik heb wel die losse achievement, EN ik heb (bijna) alles met twee vaste personen gespeeld... What's the catch?

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je GEEN side quests start voor je de teammate hebt, als je bijvoorbeeld voor Wrex gaat moet je zorgen dat je niks aanklikt want zodra je een sidequest start terwijl Wrex niet in je team zit is het al onmogelijk om die archievement te halen. Ik ben nu trouwens bezig met mijn 2e playtrough, 1e keer ben ik er doorheen gerusht maar nu doe ik het lekker rustig aan en doe ik alle sidequests.\o/

19. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin, zelfs met Liara, die je als laatste krijgt, kun je een paar sidequests over slaan. Je moet gewoon per teammate zoveel missies hebben gedaan om een achievement te krijgen.

IRoy, je hebt waarschijnlijk door de game gerushed. Als je de hele tijd 2 vaste teammates hebt gehad en genoeg sidequests hebt gedaan dan zou het gewoon gelukt moeten zijn.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Maar daarnaast is het wel verstandig zo weinig mogelijk sidequesten te hebben voor het personage tot je beschikking hebt van wie je de achievement wilt.

beetje jammer trouwens van het beeldje dat de Sniper Rifle aan de verkeerde kant zit!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina