Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op normaal Vanguard gespeeld, was een prima class om mee te beginne. Heb met deze class ook op insane uitgespeeld en ging me goed af. Ik zou vooral kijken wat jezelf als tactiek wil toepassen en daarbij een class kiezen, gewoon zelf uitproberen, dat is nou zo leuk aan deze games!

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit vast op een planeet moet ik een voorwerp zoeken in een mijn gevonden dan moet ik eruit word je door te veel mensen aangevallen wie weet hoe ik hier verder mee kom?

Edit: Inmiddels ervoor bij gekomen

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    mannetjes dood skieten

4. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tactiek! 8)

Gewoon een aantal keer op verschillende manieren proberen. En als je er echt niet langs komt, dan moet je gewoon het moeilijkheidsgraad wat lager zetten. Dan verspeel je wel de achievement als je die nog niet had.

5. SysanApse

SysanApse Guest

Ook je members dingen laten doen , en altijd dekking zoeken ;)

6. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er de eerste keer denk ik ongeveer 25 uur over gedaan. Ik had toen wel echt alle side-quests gehaald, viel me nog tegen hoe lang ik er over deed. De main-quests heb ik echt maar een stuk of 10-12 uur gespeeld, daar liep ik zo doorheen. Je kan eigenlijk maar één kant op en de battles zijn op normal, de moeilijkheidsgraad waar het merendeel hem de eerste keer op speelt, iig niet zo moeilijk dat je vaak doodgaat. De gesprekken heb ik niet geskipt, alleen als ik al vooruit had gelezen. Maar dat lijkt me logisch. De main-quests is gewoon niet lang, en het duidelijke verschil mainquests<>Sidequests doet de game geen goed.

De enige planeet die ik overigens echt tof vond, en waar wat te doen was, was Noveria. De Liara planeet biedt geen sidequests, Virmire is eenzelfde verhaal en Feros vond ik ook vrij karig. Grootste nadeel en verschil met Kotor is dat de sidequests niet op de main-quests planeten afspelen. Dit zou geen nadeel zijn als de sidequest-planeten enigzins zouden boeien, maar dat doen ze niet. Het is een kale woestijn, gras of ijspartij. En dat stoort me.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je heb volkomen gelijk, maar ik zal je wel proberen duidelijk te maken waarom ik denk dat dat in deel 2 totaal anders zal gaan. Je hebt nu nog de codex waar je ontiegelijk veel informatie in kan vinden. Ik denk namelijk, waar je nu nog moet lezen, je in deel 2 veel meer zijquesten krijgt? Waarom? Omdat je nu immers al zoveel gelezen hebt een alleen maar doeloos informatie aan de codex toevoegen ook geen zin heeft. Zoiets weten de ontwikkelaars ook. Zo word er namelijk onbedoeld zelfs een hint gegeven naar de militaire macht van de Alliance en de Citadel rassen voor misschien wel deel 2. Je kunt immers lezen wie wat voor schepen hebben, daaruit kun je wel een beetje afleiden en raden hoe groot de vloten zullen zijn in een eventueel deel 2. Over deel 3 valt niks te zeggen, dan kan de halve zooi wel uitgeroeid zijn. Maar goed, zo heb je een idee. ;):9

8. flappie

flappie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ben nu bij de laatste missie en de teller staat op 15 uur. Heb denk ik de helft van de planeten bezocht, redelijk aantal zij-missies gedaan. Bij het vervolg moeten ze gewoon minder tijd steken in die relatief duffe planeten en meer tijd in de main-quest.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mass Effect kom in Mei ook uit op de PC!
    Bron.

10. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu nog insane uitspelen en ik ben aan het twijfelen met welke klasse. Ik heb een soldier van level 50 en een adept van ongeveer 53 met bonus talent assault rifle. Met die soldier word het niet echt een probleem denk ik maar met die adept kan het misschien moeilijk worden. Alleen vind ik soldier wat saaier, enkel schieten terwijl adept met die krachten vind ik veel leuker. Denken jullie dat het te doen is met adept?

(P.S. Vanwege de achievement gaat mn team uit wrex en garrus bestaan die al veel combat hebben. Misschien is soldier dan wat teveel van het goede)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zorg dan dat je de krachten van je teamgenoten op active instelt via het options menu. Als je dat op verdedigend zet is het bijna niet te doen, dat heb ik met Hardcore ervaren. Toen ik het op insane deed was alles gemiddeld een stuk makkelijker te doen. Feros is aan het einde wel een echte bitch. In dat opzicht vind ik een shotgun met een knalgebied van 420 cm wel handig. Maar goed, zorg dat je de krachten van je teammaten instelt op active en niet alleen verdedigen, anders krijg je het denk ik onnodig extra moeilijk. Sowiezo zul je het met een adept een stuk moeilijker krijgen dan met een soldier. Een soldier is sowiezo de sterkste van allemaal, maar in sommige situaties ook weer niet. ;):9

12. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de teamgenoten nooit op active gezet en toch was het op insane prima te doen hoor, het is voornamelijk belangrijk dat je het goede armor hebt, goede wapens en upgrades en het is heel belangrijk waar je je skillpunten aan besteed.
    Kan ook niet zeggen dat een adept zoveel moeilijker zou moeten zijn. Ik was een Vanguard met sniper skills en op het einde kon ik iedereen vrij makkelijk uitschakelen met throw en lift. En aangezien een adept nog betere krachten heeft lijkt het me alleen maar makkelijker worden.
    Geloof ook niet dat de soldier het beste is, mischien qua bescherming maar verder echt niet hoor, dat je alle wapens kan gebruiken vind ik echt geen pluspunt. Ik zelf gebruik altijd maar twee verschillende wapens. In het geval van mn Vanguard met Sniper Skills gebruikte ik de sniperriffle en de pistol. En daarnaast gebruikte ik ook nog eens de biotic powers throw en lift. Door die veelzijdigheid lijkt mij deze class al veel beter dan een soldier.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  13. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow: vind je het niet net lastig als je de krachten op active zet? Bij mij staan ze volledig af zodat ik zelf kan kiezen op welke vijand en wnr ze ze gebruiken. Anders pakken ze de eerste en beste die ze te zien krijgen en blijven sterkere vijanden soms over. Ik heb de gewoonte gekweekt om heel veel mn RB knopje in te duwen dus dan is dat niet echt een probleem. Misschien dat het op insane wel andere koek word. :p Kga het rap merken zeker. Als het te moeilijk word kan ik ze altijd op active zetten, daar ging ik anders niet aan denken.
    @ Liquidsubstance: Als je het zo bekijkt lijkt een soldier inderdaad niet per se sterker. Khoop alleen dat mn assault rifle en armor met adept genoeg kracht gaan hebben.

Denk dat er ook veel van je speelstijl afhangt. Ik gebruik constant al mn krachten op dus kga het eens wagen met adept. Bedankt voor de raad.

14. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn de graphics gruizig? korrelig?

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  15. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je ergens uitzetten bij options, iets van turn off noise ofzo. :)

16. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You Rock! thanks.. \o/ ziet er echt stukken beter uit!

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gisteren binnen gekregen, zag ook al dat er een lichte ruis inzat... Ben blij dat je het uit kan zetten :)

18. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel wat hebben:)

19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg er koppijn van :9

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Yes, Throw achievement binnen. Nu die andere biotic achievements nog en dan de ally en ik ben binnen. Al met al denk ik nog 60+ uur te gaan, dan zit ik trouwens ook op de 200 of 225+ uren of misschien zelfs wel 250+. Maar goed, de moeilijkste achievements heb ik gelukkig allemaal al. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina