1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke achievements? :9

2. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja lol, moeilijke achievements heeft de game niet. heel misschien op insane uitspelen, maar ben er nu mee bezig en vind dat bizar makkelijk. Toegegeven; ik ben lvl 57 en heb alle specter gear etc:) maar toch, er is niets moeilijks aan.

heb trouwnes echt geen zin om die ally achievements te gaan halen, heb de 2e keer dat ik t uitspeelde ashley en kaiden als allies gehad, nu vind ik t wel mooi zo.

ga nu nog f insane afmaken, dan nog 1x uitspelen met een adept, of een andere class die van die powers heeft. ik heb nu een soldier, maar dat gaat vervelen na 3x uitspelen:)

wel een erg leuk spel, leuk verhaal, ziet er goed uit en veel side quests. het enige hinderlijke van die sidequests vind ik de herhaling in locatie. alle mijnen/facilities en kampen zien er exact hetzelfde uit. das zonde, want die verhaaltjes van de sidequests zijn wel steeds origineel etc. Iig, ik vind t wel leuk om die verhaaltjes te volgen.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga op normal als steeds dood in bepaalde missies, laat staan wat er gebeurd op insane :eek:
    De missie Geth Activities bijvoorbeeld, is dat niet onmogelijk op insane? |:-

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zoals Sith_Vegeta al tegen mij zei: Op Insanity moet je geen zijmissies doen, daar kom je echt niet doorheen. Je moet daarmee gewoon de verhaallijn rushen. Op Hardcore is het wel te doen, maar pas op voor snipers. O, Feros is een bitch op Insanity, dat je dat maar even weet. ;):9

5. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zondag gekocht, en vandaag [ 6 dagen later ] uitgespeeld op Normal[ dacht ik ] en in mijn eerstr un zo'n 300 achievementspoints gehaald.

Ik ga hem nu voor de 2e keer uitspelen, zodat ik nog ff zo'n 400G achievements points kan halen:)

leuk spel, goed verhaal [ al is het de eerste keer moeilijk te begijpen met al die termen/begrippen en namen ] tis te hopen dat ze Mass Effect 2 niet rushe, want tis een goede game

6. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja feros was wel lastig op t einde, met al die klote zombies. soms stond ik ff in te zoomen, werd ik ge-gangbanhed door 5 zombies die allemaal over me heen gingen kotsen_0/....jezus, echt mn hele health bar weg, en ik ben dus fakking lvl 57 met een mega hoeveelheid HP.

ha, dat was wel ff schrikken...in een klap een rood scherm en dat game over deuntje.:9

7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Eh nee...
    In dit spel kost het alleen tijd om alle achievements te halen, achievements zijn nooit te moeilijk. Het kost tijd om te trainen, als je character een hoger level heeft wordt het alleen maar makkelijker. Verder moet je goed weten waar je je skillpoints aan besteed. Doe je dit verkeerd dan zal het spel idd erg moeilijk worden. Doe je dit goed en zoek je zowaar nodig ff dekking dan is deze game zelfs op insanity makkelijk uit te spelen. Ik vind het daarom geen moeilijke achievements maar tijdrovende achievements. Iedereen kan ze halen.

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Moet je voor de complete the majority of the game achievement alle sidequests gehaald hebben? Ik heb er nu een stuk of 8 niet en ga nu naar virmire, voornamelijk die metalen en medailles etc heb ik niet...

9. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar wel de 'majority'

10. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dus elk teamlid, moet sowieso iets van 15 mainmission en ergens in de 40 side-missions mee gemaakt hebben. Dan hoor je die achievements wel te krijgen.

11. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Elk teamlid 40 side-missions? das volgens mij onmogelijk, aangezien er +/- 70 side-quests zijn

Ervanuit gaande dat je er 2 mee kan nemen die er dan 40 zouden doen, heb je er nog drie over die je ook nog mee zou moeten nemen, voor 30 resterende side-quests, laat staan de main quests...

Is het niet zo dat jij als character gewoon 60 side missions ofzow moet halen [en natuurlijk de main quests ]

Of bedoel je dat als je met dezelfde 2 companions die 40 sidequest zou doen, plus mainquests, dat je die achievement haalt? dat je niet die andere 3 leden ook nog hoeft te gebruiken?

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...
    gewoon per teamlid het grootste gedeelte avn het spel uitspelen,
    er is maar 1 grootst gedeelte meestal, dus dan speel je het minstens 3 x uit,

simpel toch?

13. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik, met bijv. Wrex en Ashley de HELE game lang alle sidequest [ of het grootste gedeelte ervan] en de main-quest zou doen [ zonder over te switchen met andere team-mates ], ik de achievement haal?

14. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
  15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Is het normaal dat mass effect, als je loopt, om de 3 seconden hapert. Het beeld hangt dan 0.5 tot 1 seconden. Vooral op drukke plaatsen zoals in het citadel.

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toevallig net voor het eerst last gehad van framedrops, was bij Virmire, maar daarvoor heb ik er nog nooit las van gehad...
    Dus het is volgens mij niet normaal...

17. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als dit al gemeld is, heb al veel in dit topic gelezen maar dit nog niet tegengekomen:

10 maart komt er downloadable content voor ME:
    Klik

Ongeveer 90 minuten gamplay
    400 ms-puntjes
    50 achievement punten

Dit zou de eerste van meerdere uitbreidingen moeten zijn. Dat kan ik alleen maar aanmoedigen, ik kijk er al naar uit.

Edit: zie nu dat het dus wel al lang gemeld was. |:- Och ja, tis eens een opfrisser voor diegene die het nog niet wisten. :)

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  18. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrijwel nooit last van haperingen, behalve in de Citadel zelf, daar heb ik er wel merkbaar last van. Dat het in de Citadel hapert is naar mijn weten wel normaal.

Was al vermeld :) Maar het is tof dat de downloadable content er aan gaat komen!

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb ass Effect net binnen!

Maar ik wacht ff met spelen tot de nieuwe DLC uit is, want ik ben nu al met 4 games tegelijk bezig... :)

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je helemaal gek geworden! :mad: Nu spelen die game! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina