1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet je ook meerdere savegames gebruiken en niet alles over 1 save overschrijven. Dat is vragen om problemen.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, voor elke save die ik maak gebruik ik een nieuwe Entry.

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zie ik meer logica in een eventuele bevestiging van een verwijdering. Zelfde als dat je op "Exit game" of zo iets dergelijks klikt. In 9.9 van de 10 gevallen vraagt de game of je dit ook echt wel. Maar nee, Bioware had andere ideeën.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens de theorieen van User interfaces is het niet handig als een systeem een bevestiging moet vragen van een gebruiker over een bepaalde handeling die deze wil uitvoeren ;)
    Denk dat Bioware zich aan deze theorie heeft gehouden :p

Ik snap je frustratie trouwens wel:)

Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
  7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    He even een vraagje. ben nu op de missie in op zom planeet waar je in peak 15 zit om dat te onderzoeken. Nu moet ik de mainframe handmatig rebooten Maar nu heb ik zon vaag scherm met b y x. ALS JE DAAR op drukt verschuiven er dingen. Maar wat is hier in godsnaam de bedoeling van word gek lukt niet.

8. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaq.com ik was er eerst een uur mee bezig en toen was ik er helemaal klaar mee

9. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat de complete rij naar het midden of rechts wordt verplaatst. Een leuke puzzel, maar hij wordt ook gebruik in KotOR en veel andere spellen.

10. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een uur!!! Ik snapte er ook niks van eerst maar heb er echt niet langer over gedaan dan 10 min, met de trial and error methode kwam ik er uiteindelijk achter wat de bedoeling was. Erg leuk die puzzels, hadden wel meer van in gemogen.

11. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    haha uur is wel erg overdreven hoor, maar wilde ff duidelijk maken dat ik er lang genoeg mee bezig was..

12. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan de enige die totaal geen moeite had met die puzzel?

Basisschool-materiaal enzo.

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er dus ook geen moeite mee, maar kende de puzzel nog niet. Er zat trouwens toch maar 1 puzzel in Mass Effect?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet doen.

Ik heb paragon nu gehad en zit nog in mijn 2de playthrough. Speel nog maar zeer weinig de laatste tijd, uberhaupt op mijn 360. Maar denk dat ik hierna ook insane ga doen op Renegade. Alleen eerst nog die lvl 60 halen... Renegade is veel gecker dan Paragon, mensen laten leven is niet mijn ding :+

15. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld.
    Begin morgen aan een 2de keer.

Wel wat me opis gevallen dat Normal wel HEEEEL erg makkelijk is sinds ik was pas net klaar mer feros toen ik op 8 uur playing time zat en hebt net is nog geen vier uur het spel uitgespeeld.....

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet dan geen normal doen ;).

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaal zelf wel wat ik doe, oké? _0/

Mensen,
    Ik had vandaag me eerste vastloper toen ik in de Citadel ging fast-travelen. Jullie dit ook al eens meegemaakt of ligt dit aan mijn 360? :confused:

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de enige, ik heb dit probleem ook.

19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    COOKIE X heeft gelijk, je moet niet spammen met joehoe 2e post, hij waarschuwt je alleen maar hoor.

Ik heb zelf inmiddels 2 vastlopers gehad in de 90 uur dat ik gespeeld heb. Ik heb dit op willekeurige momenten gehad, niet tijdens fast-travelen.
    Ik heb trouwens ook een bug gevonden, heb het nu 2 keer gehad namelijk. Denk niet dat anderen er al last van gehad hebben, de meeste mensen vonde het namelijk erg bijzonder dat ik over de 1000 saves had :9.
    Ok... het zit namelijk zo, als je na de 999 savegame saved dan begint ie weer overnieuw met tellen, vervolgens blijft ie hange bij savegame nummer 2, elke keer als je daarna saved heeft die ook het nummer 2 inplaats van 3, 4, 5 etc. Gelukkig is het weer goed als je naar het opstartscherm gaat en weer de game ingaat.

Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  20. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je wel de andere 995 saves hebt verwijderd... anders ben je niet echt een denkert

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina