1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Die Side-Quests van de UNC worden wel eentonig na een paar keer, er zijn maar 2 verschillende ''basis's'' waar die afspelen [ maar ik ga door voor de achievement;) ]

De andere side-quests op Citadel en verhaallijn-planeten zijn wel nice:)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jij verdient echt een spanking van Kaiden he. Schaam je!!! ;):lol:

Kan iemand mij vertellen wat voor soort personage ik moet aanmaken om de krachten damping, singularity, ai hacking en de 4e die ik nog moet te krijgen???

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb het spel ook pas, maar moet er nog aan beginnen. Kun je dit spel spelen zonder walktrhough os is het spel heel ingewikkeld?

En zijn er dingen die je echt moet weten voor je begint?

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is prima te spelen zonder walktrough, zorg er gewoon voor dat je ff goed de handleiding leest en rustig door het spel gaat en alle info door leest. Er zijn niet echt dingen nodig om te weten voor je begint, maar het is zeker aan te raden om het boek "Revelation" te lezen, dit verhaal speelt zich voor de gebeurtenissen in de game van Mass Effect af en geeft je een bredere kennis en geschiedenis van de wereld van Mass Effect.
    Hier kun de prologue lezen, kijk of het je bevalt.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Bedankt voor de info. Ben wel iemand die altijd de tutorial goed doorneemt en handleidingen van games.

Ben niet echt een lezer wat betreft boeken, en een heel boek doorlezen gaat me net te ver, maar die prologue zal ik eens doorkijken.

edit: bah mijn Adobe pakt die pdf niet.

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Klik hier, en dan Read online voor prologue of chapter 9.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    thanx dat werkt wel

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, ik weet alle krachten achievements die ik nog moet. Ik moet Warp, Singularity, Damping en A.I. Hacking nog. Nu wil ik graag van een ervaren speler weten of ik al deze vier krachten ook in een nieuw personage kan krijgen? Tweede vraag is dan wat ik daarvoor moet doen.

Beste mensen, ik moet nog vijf achievements en dan heb ik de game op 1000 punten staan. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand, bijv. Sith_Vegeta, mij zou kunnen helpen. ;):thumbs:

9. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die powers zal je sowieso 2 characters voor moeten gebruiken: een Adept en een Engineer. De 3 biotic powers moet je gewoon zo snel mogelijk unlocken en deze 75x uitvoeren (hoeft niet op een vijand dacht ik).

AI Hacking is lastiger, dit moet 75x op een vijand en die moet dan de status "Hacked" in zn levensbalk te zien hebben. Pas bij Advanced Hacking (ongeveer 8 skillpints in deze skill) kun je Geth hacken, daarvoor alleen maar turrets en die zijn er te weinig om 75x te doen.
    Dus 2 opties:
    1. Een lang stuk doorspelen om Advanced Hacking te unlocken en dan 75 Geth hacken
    2. Save voor een turret, AI hacking gebruiken op een turret, savegame loaden, weer AI hacking gebruiken op een turret, loaden etc etc 75x.

10. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Yellow 13, zoek het alsjeblieft zelf ff uit, heb je ook het idee dat je de achievements echt zelf hebt verdiend ;)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet ik, weet ik, maar ik kon nergens de geschikte informatie vinden.

@ Pjotrski: Bedankt voor de informatie. ;):9

12. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je niet zoekt...

13. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    issie al ergens voor 35 euro ofzo te verkrijgen ..??

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Xbazar :)

Ben trouwens net begonnen en zit nu na de eerste planeet in die grote stad, maar blijft het spel 75% praten en 25% combat?

Vind praten en zoeken niet erg maar dit wordt iets te gek ik wil ook nog vechten.

Ben zelf soldier. Dan kan ik mijn squadmembers de andere vaardigheden laten gebruiken terwijl ik lekker knal.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst op de Citadel ben je veel aan het praten, maar wees gerust er komt genoeg actie aan.;)

16. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel Side-quest moet je nou doen om die ''Complete The Majority of The Game'' achievement?

Ik lees namelijk overal wat anders, sommige zeggen ''alles'', andere ''40'' etc

Kheb namelijk de Side-Quests op Feros niet gedaan [ vergeten ] dus als ik hierdoor de achievement al niet meer kan halen...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    15 zeker van de verhaallijn. Je moet niet vergeten naar die dokter te gaan in de Medical Bay op Peak 15 op de planeet Noveria. Uiteindelijk heb je naar het halen van de eerst Majority achievement alles wel door. Dankzij hulp had ik de Liara achievement ook gelijk de eerste keer. ;):9 Maar voor de andere ally of ally achtige achievements heb je rond de 40 a 45 zijmissies er nog bij nodig om ze te kunnen halen. ;):)

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie op xbox.com staan:

Marketplace
    Mass Effect "Bring Down the Sky" Content Pack

wa's dat :p?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uitbreiding over het machtige volk The Batarians.

Duurt ongeveer anderhalf uur die uitbreiding.

Hij kost je 400 MP. ;):9

Levert 50 GC op. ;)_O__O__O__O_

20. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Hoe heet de stad waar je na eden prime naartoe gaat?
    Ik heb namelijk niet alle sidequests daar gedaan en wil toch de eerste keer dat ik hem uitspeel al een eind komen met de achievements.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina