1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vond noveria een betere naam dan feros en ben dus ook eerst noveria gaan doen. Op een gegeven moment kwam ik niet meer verder bij dat wijf wat de moeder is van liara (ofzoiets bedoel die blauwe allien). Ik was toen level 16.

Ben dus eerst wat side quests gaan doen en toen verder gegaan met Feros.
    Ben nu bij de eindbaas van Feros.

Weten jullie op welk level je dat wijf wel aan kan?
    Ben nu level 29.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zoo, die core puzzel was moeilijk! Ik ben daar wel 20 minuten mee bezig geweest ofzo.. :eek:

3. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vragen: ik ben nu voor de eerste keer (eerste playtrough)in eden prime geland,

1: is het daar nog mogelijk om van moeilijkheidsgraad te switchen?
    2:als je hem in een keer op insane uitspeelt unlockt hij dan ook de hard en casual achievements?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  4. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben daar 2 uur mee bezig geweest. Ik wist ook niet wat ik moest doen, maar ben er zonder walkthrough uitgekomen

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    1. JA/NEE (Zie vraag twee)

2. Je moet voordat je voet op Eden Prime zet de moeilijkheidsgraad hebben veranderd, anders krijg je de achievements van hardcore en insane niet. Ten tweede kun je die wel unlocken als je aanwijzing een van vraag twee neemt. Maar goed, je kunt pas op insane spelen als je hardcore al gedaan hebt.

Wel twee vette gamerpics als beloning. Zie die van Insanity maar in mijn profiel via mijn gamertag. ;):9

6. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okay ik ben nu even opnieuw begonnen maar ik kon nergens in de normandy een dergelijke moeilijksgraad instellen, ik krijg weliswaar een combat difficulty die ik kan switchen tussen casual, normal en veteran, dat is dus niet casual, hardcore and insane.

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet de game ook eerst uitspelen wil je de moeilijkheidsgraad harcore en insane unlocken. Voor insane moet je em eerst op hardcore uitspelen btw. :)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Héhé, eindelijk die boss weten te verslaan op Noveria. Die vrouw, damn dat was moeilijk! Ben nu level 16 Vanguard btw. Soms verlang ik naar Assault/Sniper..

9. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel 1 keer uitgespeeld en ben onlangs met mn uitgespeelde save opnieuw begonnen. Ik heb nu het maximun aantal items ( 150 ofzo), en in plaats ze naar medigel te veranderen wil ik ze eigenlijk gewoon verkopen (iets wat ik tijdens mn eerste play nog nooit had gedaan). Ik ben net Spectre geworden en alle shops op the citadel en de ''shop '' op de Normandy afgelopen maar tot mn grote verbazing kan ik ze nergens verkopen, terwijl ik in de veronderstelling was dat dat ook gewoon tot de mogenlijkheden behoort. Zie ik nu iets over het hoofd, of kan het gewoon niet? Zowel op gamefaqs als verschillende forums en in de handleiding kan ik hier geen duidelijk antwoord over vinden...
    Graag van iemand een antwoord, bij voorbaat dank !

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    http://masseffect.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=617601&forum=123

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okay dan weer wat anders, ( ik voel nou al dat ik deze thread heel levend ga houden). ik ben dus opnieuw begonnen voordat ik erachter kwam dat ik dus helemaal geen moeilijksheidsgraad kon instellen de eerste keer. chagarijning asl ik was heb ik mezelf dus een beetje snel door de eerste conversaties heen geskipped met als resultaat dat ik die captain anderson niet heb gevraagd naar de prothean races wat dan op zijn beurt weer resulteert in een lege plek in je high council races codex. Ik heb ff rond gegoogled en ben erachter gekomen dat je de prothean races alleen kan krijgen door met captain anderson te praten. Is het mogelijk om hem na de eerste ontmoeting in de normandy alsnog te ondervragen over de protheans? (ergens later in het spel)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je Pistol onder de knie hebt heb je die 2 niet meer nodig. Op het begin had ik er ook veel moeite mee, daarna heb ik ze niet eens meer nodig gehad ik deed alles met mijn Pistol.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik wens je veel succes op insanity. Vooral Feros vind ik de grootste bitch, maar daar kom jij nu denk ik nog wel redelijk makkelijk doorheen. Feros vind ik op Insanity verreweg de moeilijkste van alle missies die je in de game tegenkomt, van de verhaallijn dan. ;):9

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben benieuwd, nu even de game in de ijskast stoppen.
    Heb wel genoeg gehad, drie dagen alleen maar Mass Effect gespeeld. ;)

15. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Nee je enige kans om de prothean races in je codex te krijgen is de eerste ontmoeting in de normandy. Ben het ook vergeten, maar heb wel nog geprobeert om die te krijgen door met captain Anderson te praten, maar je krijgt hem niet. Prothean is de enige ras die ik nog moet.

16. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zeker een goede game, alleen zonder een reden heb ik mass effect nog steeds niet uitgespeeld (heb hem sinds de kerst, dus wel al een tijdje) en moet dat eigenlijk toch maar eens gaan doen, want het is toch wel een supergame hoor. Aan de andere kant, ik moet The Shivering Isles ook nog steeds uitspelen, hmmm.

17. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mhmm ik ben een beetje op het internet aan het lezen over problemen die ik kan tegenkomen met deze game met name met betrekking tot de achievements ( ik haat het werkelijk als ik een game opnieuw moet doen voor maar een achievement en ja ik ben een achievements whore)

Nu is er een probleem dat vrij veel vuldig wordt besproken. De ally achievements. Ik snap inmiddels dat ik alle side quests moet laten liggen totdat ik de desgewenste allies in men team heb om deze mee te completen ( de allies waarvan ik de achievements wil halen).

Nu wordt echter nog een probleem genoemd en dat is dat je om bepaalde ally achievements te halen die specifieke ally als enige in je team moet hebbe. Kort gezegd je neemt er niet 2 mee maar 1, ( ik wist niet eens dat , dat kon).
    Is er iemand die dit weet?
    bij voorbaat dank

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    1 in je team? volgens mij kan dat niet eens. Maar die eerst vraag kan ik wel antwoord op geven.
    Je krijgt eerst 2 mensen mee en als je voor hun die achievement wilt hebben dan hoef je die quests niet naast je neerleggen. Dit hoeft eigenlijk ook niet echt bij de krogan , turian en quarian achievements. Eigenlijk moet je dit vooral doen voor de asari achievement.;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je moet met altijd met twee mensen in je team spelen. Als je het goed doet dan kun je na een volledige playtroughs inclusief side-quests dus twee ally achievements krijgen. Het is mogelijk na drie volle playtroughs de game op de 1000 uit te spelen, maar bij mijn weten heb ik dat nog nooit iemand zien doen of horen zeggen. Ik moet zelf nog een ally achievement en dan ga ik aan de gang met de krachten. De uitbreiding die morgen uitkomt is een goed excuus om eens weer aan de slag te gaan met de Sci-Fi game van 2007. ;):9

20. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    wat is die uitbreiding precies?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina